Alfa Romeo : Νέα μοντέλα με ιστορικά ονόματα
• Παγκόσμια πρώτη εμφάνιση της νέας Giulietta Sprint, ένας φόρος τιμής στην εμβληματική Giulietta Sprint του 1954, η πρώτη σε μια ολόκληρη κατηγορία αυτοκινήτων και η αναγνώριση στο σύμβολο της ιταλικής ιδιοφυΐας.
• Τα χαρακτηριστικά της Sprint είναι η σπορτίφ εμφάνιση, το εσωτερικό με χρώματα carbon, γυαλιστερά ανθρακί τελειώματα στο εξωτερικό και ο ολοκαίνουριος βενζινοκινητήρας 1.4 MultiAir Turbo 150 HP.
• Η νέα Sprint εμφανίζεται δίπλα σε μια έκδοση με πολύτιμη κληρονομιά: η σκυτάλη περνά μεταξύ δυο ευέλικτων, δυνατών αυτοκινήτων, που το καλύτερο τους είναι όταν αντιμετωπίζουν εκπληκτικά διαδοχικές ευθείες και στροφές.
• Επίσης διαθέσιμη είναι η MiTo Junior, η νέα σπορτίφ, προσιτή έκδοση που αμέσως ανακαλεί άλλη μια ιστορική Alfa Romeo: το «μωρό» GT 1300 Junior του 1966, ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο που προσφέρει όλα τα χαρακτηριστικά των μεγαλύτερων και ισχυρότερων μοντέλων.
• Στο Παρίσι εκτίθεται επίσης πολυβραβευμένη Alfa Romeo 4C, μαζί με την ανοιχτή έκδοσή της: την 4C Spider σε “preview” πριν την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου παραγωγής.
• Η σειρά των εκθεμάτων ολοκληρώνεται με τις υψηλών επιδόσεων ‘Quadrifoglio Verde’ εκδόσεις των Giulietta και MiTo, χαρακτηριζόμενες φυσικά από το θρυλικό τετράφυλλο τριφύλλι, σύμβολο των κορυφαίων σε επιδόσεις Alfa Romeo από το 1923.
Η Alfa Romeo επιστρέφει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού με ένα εντυπωσιακό περίπτερο. Για πάνω από έναν αιώνα, η Alfa Romeo φτιάχνει αυτοκίνητα που προάγουν την ιδέα της αυτοκίνησης προσφέροντας συγκινήσεις στους πραγματικούς οδηγούς, σε αυτούς που δεν βλέπουν την οδήγηση σαν μετακίνηση αλλά σαν τρόπο έκφρασης.
Για να επιβεβαιώσει την παράδοση που τη θέλει να έχει πάντοτε στενά συνδεδεμένα τα αυτοκίνητα του παρελθόντος με εκείνα που βρίσκονται στο στάδιο παραγωγής, η νέα Giulietta Sprint, στην παγκόσμια πρεμιέρα της, και μια πολύτιμη Giulietta Sprint του 1954 βρίσκονται και οι δυο τους στο περίπτερο: μια ιδανική σκυτάλη περνά μεταξύ δυο ευέλικτων, δυνατών αυτοκινήτων, που βρίσκουν τον καλύτερο εαυτό τους στις συναρπαστικές εναλλαγές ανάμεσα στις ευθείες και τις στροφές.
Μια πιο κοντινή ματιά στην νέα Giulietta Sprint με τις μοναδικές λεπτομέρειες επιβεβαιώνει τη σπορτίφ εικόνα: από την ευμεγέθη απόληξη της εξάτμισης στους νέους τροχούς Sprint 17” με τις 5 οπές, από τον σπορ πίσω προφυλακτήρα στις χρωματισμένες carbon λεπτομέρειες του εσωτερικού και στα γυαλιστερά τελειώματα του εξωτερικού μέρους, τα νέα υλικά και τα καθίσματα από Alcantara με κόκκινες ραφές και το λογότυπο Sprint στα προσκέφαλα, όλα τα παραπάνω δημιουργούν ένα αυτοκίνητο με ιδιαίτερα σπορ εμφάνιση. Η νέα έκδοση χρησιμοποιεί τον ολοκαίνουργιο βενζινοκινητήρα 1.4 MultiAir Turbo 150 HP, ο οποίος εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο τελική ταχύτητα 201 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8,2”, ενώ κρατά κατανάλωση και εκπομπές ρύπων χαμηλά: 5,6 λίτρα/100km και 129 g/km CO2, στον συνδυασμένο κύκλο.
Στο προσκήνιο είναι επίσης και η MiTo Junior, το μικρότερο μοντέλο της μάρκας που σχεδιάστηκε για να κάνει την Alfa Romeo προσιτή στους νεότερους αγοραστές που εκτιμούν την αμεσότητα, τη σπιρτάδα, την ευελιξία και το τιμόνι με άμεση απόκριση. Τα ίδια χαρακτηριστικά που έκαναν το «μωρό» GT 1300 Junior του 1966 ένα μοναδικό, αληθινό σπορ αυτοκίνητο.
Ένα αστέρι της έκθεσης είναι βέβαια η Alfa Romeo 4C Spider, η ανοιχτή έκδοση του πολυβραβευμένου coupé, η παραγωγή της οποίας έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2015. Δίπλα της βρίσκεται η coupé έκδοση της Alfa Romeo 4C, ένα πραγματικά εκπληκτικό αυτοκίνητο που αποτελεί την επιτομή των σπορ αυτοκινήτων και των εξαιρετικών επιδόσεων.
Η νέα Giulietta Quadrifoglio Verde -η πιο ανόθευτη έκφραση του Alfa Romeo DNA- ξεχωρίζει για τη δυναμική της εμφάνιση και τη δυνατή της προσωπικότητα. Επιπρόσθετα, φοράει έναν κινητήρα που αποκλειστικά δανείζεται από την Alfa Romeo 4C: τον νέο, 1750 Turbo άμεσου ψεκασμού των 240 ίππων με το αλουμινένιο μπλοκ, ο οποίος συνδυάζεται με το καινοτόμο, τελευταίας γενιάς 6ταχυτο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT.
Ομοίως, η ελκυστική προσωπικότητα της MiTo Quadrifoglio Verde, η πιο δυναμική ψυχή του μικρού σπορ μοντέλου, εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουργιο βενζινοκινητήρα 1.4 MultiAir Turbo ο οποίος αποδίδει ισχύ 170 ίππων στις 5,500 στροφές και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 2,500 στροφές (και πάνω από 250 Nm στις 2,500 στροφές στην επιλογή Sport) και συνδυάζεται με το κορυφαίας τεχνολογίας 6ταχυτο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT. Ένα από τα κλειδιά επιτυχίας του αυτοκινήτου είναι η εκπληκτική αναλογία βάρους/ισχύος (6,7 κιλά/ίππο) -που πάντοτε ήταν από τα πιο δυνατά σημεία των Alfa Romeo- καθώς και η κορυφαία στην κατηγορία της ειδική ισχύς (124 ίπποι/λίτρο).
Τέλος, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν μια εκπληκτική «οδηγική εμπειρία» χάρη στην μεγάλη οθόνη LED που βρίσκεται στο περίπτερο, και να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα που προσφέρει η FGA Capital, τη χρηματοδοτική εταιρεία του γκρουπ που δραστηριοποιείται σε όλες τις σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές, με στόχο να υποστηρίζει τις πωλήσεις για όλες τις μάρκες του Fiat Chrysler Automobiles Group, παρέχοντας καινοτόμα χρηματοδοτικά προϊόντα σε όλους τους πελάτες.
Alfa Romeo Giulietta Sprint
Για να γιορτάσει τα 60α γενέθλια της θρυλικής 1954 Giulietta Sprint, στο Παρίσι κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της η ολοκαίνουργια Giulietta Sprint -το πρώτο από μια ολόκληρη κατηγορία αυτοκινήτων, τα σημερινά αυτοκίνητα Gran Turismo, κι ένα αδιαμφισβήτητο σύμβολο του ιταλικού στιλ και της ιταλικής ευφυΐας.
Πίσω στο 1954, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο η Alfa Romeo παρουσιάζει την Giulietta Sprint, ένα ευέλικτο coupé σχεδιασμένο από τον Bertone, το πρώτο στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Αρκεί να πούμε πως ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που εξοπλιζόταν με κινητήρα που προερχόταν από τους αγώνες, εξολοκλήρου αλουμινένιο: ένα 4κύλινδρο κινητήρα 1.3, που επέτρεπε στο αυτοκίνητο να αναπτύξει τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα, τοποθετώντας το κατευθείαν στην κορυφή της κατηγορίας του.
Η Giulietta της δεκαετίας του ’50 ήταν το αυτοκίνητο που ονειρεύονταν όλοι οι λάτρεις της αυτοκίνησης, το αυτοκίνητο που για πρώτη φορά έκανε το όνειρο για απόκτηση μιας Alfa Romeo προσιτό. Σήμερα η Giulietta Sprint διαθέτει το ίδιο πνεύμα.
Η νέα Sprint ξεχωρίζει για την εξωτερική της εμφάνιση, τον σπορ πίσω προφυλακτήρα, από την ευμεγέθη απόληξη της εξάτμισης, τους νέους τροχούς Sprint 17” με τις 5 οπές (ή 18” έξτρα), τα γυαλιστερά τελειώματα του εξωτερικού μέρους και τα πλαίσια στους φανούς ομίχλης.
Απόλυτη έκφραση του ιταλικού στιλ και χρήση κορυφαίων υλικών. Το σπορ μαύρο χρώμα ξεχωρίζει, τα καθίσματα από Alcantara Sprint με κόκκινες ραφές και λογότυπο στα προσκέφαλα δημιουργούν ατμόσφαιρα, το δερμάτινο τιμόνι με κόκκινες ραφές δημιουργεί σπορ προδιάθεση, ενώ στο ταμπλό και στις πόρτες υπάρχουν χρωματικά τελειώματα carbon. Η μαύρη οροφή συμπληρώνει το δημιούργημα.
Alfa Romeo MiTo Junior
Alfa Romeo, σπορ αίσθηση και νεανικό καρδιοχτύπι: αυτές είναι οι αξίες που έκαναν το «μωρό» Giulia GT 1300Junior μεγάλη επιτυχία από το ξεκίνημα της το 1966. Περισσότερο γνωστό απλά ως 1300 GT Junior, το αυτοκίνητο έγινε μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της Alfa Romeo.
Σήμερα είναι η σειρά της MiTo Junior να κλέψει την καρδιά των νεαρότερων πελατών. Εξωτερικά, η νέα MiTo Junior δίνει έμφαση στην σπορ ψυχή της με μερικές κομψές κι ελκυστικές λεπτομέρειες όπως οι ζάντες αλουμινίου 17” με λευκές υποδοχές, ο σπορ πίσω προφυλακτήρας και η χρωμιωμένη εξάτμιση. Τα λογότυπα “Junior” δίνουν το στίγμα της και η νέα έκδοση διαθέτει λευκούς καθρέφτες θυρών που ταιριάζουν με τους τροχούς και ένα κομψό Satin Chrome επίστρωμα για τα χειριστήρια των θυρών και τα πλαίσια των φώτων εμπρός και πίσω.
Ανταποκρινόμενη πλήρως στον χαρακτηρισμό της ως “sportiest compact car ever”, η νέα MiTo Junior ξεχωρίζει για τις λευκές της λεπτομέρειες, το νέο σχέδιο στο τιμόνι, τα ειδικά υλικά με το λογότυπο “Junior” και το δερμάτινα επιλογέα και χειρόφρενο. Εξοπλισμένη με ένα ταμπλό σε απόχρωση του μαύρου Street, η MiTo Junior έχει έναν ξεχωριστό πίνακα οργάνων με λευκά όργανα.