Χωρίς ηττημένους η αυτοκινητιστική «μάχη του Μαραθώνα»
Οργανωτικά άρτιο και συναρπαστικό σε εξέλιξη το «6 th Olympic Classic Tour Rally – Marathon Cup » ανήκει από σήμερα το απόγευμα στην ιστορία. Ο διεθνή ς αγώνα ς Regularity Rally εκκίνη σε την Παρασκευή 10/10 από την αφετηρία του κλασσικού Μαραθωνίου δρόμου και ολοκληρώθηκε την Κυριακή 12/10 το απόγευμα στο γραφικό λιμάνι της Νέας Μάκρης .
Και στις δύο Τελετές πλήθος φίλων των ιστορικών αυτοκινήτων χειροκρότη σαν όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα, ενώ ο Δήμαρχος Μαραθώνα κ. Ηλίας Ψινάκη ς , έδωσε τη δική του ξεχωριστή « showbiz » πινελιά σε μια διοργάνωση που δεν αποτελεί μια απλή αγωνιστική εκδήλωση , αλλά ένα διεθνές πολιτιστικό γεγονός που τιμά και διαφημίζει τη χώρα μας σε όλη την Ευρώπη.
«Θα το ξανακάνουμε, και μάλιστα ακόμη καλύτερο» , υποσχέθηκε ο Δήμαρχος, ευχαριστώντας όλα τα στελέχη της διοργάνωσης, όλους τους συμμετέχοντες και ειδικά τον Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής Χρήστο Αποστολίδη , ο οποίος όχι μόνο σχεδίασε για πολλοστή φορά έναν άψογο αγώνα, αλλά είχε την ιδέα να τον συνδέσει με τον Μαραθώνα, μια από τις πλέον διάσημες περιοχές της Αττικής και της Ελλάδας .
Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως όλες τις εκδηλώσεις που συνδέονται με τον αγώνα (Εκκίνηση, Τερματισμός, Απονομή), τίμησαν με την παρουσία τους, εκτός του Ηλία Ψινάκη , όλα τα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης ( ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Μαραθώνα κ. Σπύρος Λιβαθινός , ο Πρόεδρος της Δ.Κ. Μαραθώνα κ. Άγγελος Λένας , ο Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δ. Μαραθώνα κ. Αλέξανδρος Σόμογλου , αντ ιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, τοπικοί σύμβουλοι , κ.ά.), εκπρόσωποι των χορηγών εταιριών « Dromeas » και « Shell » , οι Εθελοντές της ΕΜΑΡ του Μαραθώνα, καθώς και εκατοντάδες θεατές. Και δεν είναι τυχαίο γιατί, όλη αυτή η αμέριστη συμπαράσταση της τοπικής και κοινότητας, αποδεικνύει τη θέληση όλων για ευρύτερη και μακρόβια συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, μετά το νυχτερινό «βάπτισμα του πυρός» της Παρασκευής που περιελάμβανε μία Ειδική Διαδρομή με τρεις χρονομετρήσεις, τα πληρώματα διαγωνίστηκαν το Σάββατο και την Κυριακή σε μια δύσκολη και επίπονη γι α ά νθρ ω πο και μηχανές διαδρομή συνολικού μήκους 500 χιλιομέτρων που περιελάμβανε 33 χρονομετρήσεις (!) , σ ε όλο σχεδόν το επαρχιακό οδικό δίκτυο της Βορειοανατολικής Αττικής , καθώς και κάποια τμήματα της Βοιωτίας και της Εύβοιας . Σχεδόν από το πρωί του 2 ου Σκέλους του αγώνα οι πολύπειροι Γιάννη ς Κατσαούνη ς – Μαθιό ς Μανσόλα ς ( Porsche 911, 1965) κατάφεραν να αναρριχηθούν στην πρώτη θέση της κατάταξης. Οδηγώντας με τη γνωστή τους σταθερότητα και με ελάχιστα λάθη κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα στη 1 η θέση, έχοντας μάλιστα σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους τους. Φαίνεται πως φέτος είναι η χρονιά τους, αφού ήταν οι ίδιοι που πριν λίγους μήνες θριάμβευσαν και στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις . Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκαν οι Ιταλοί Paolo Marcattilj – Francesco Giammarino ( VW Beetle Cabrio , 1970), δεδηλωμένοι πλέον φιλέλληνες, οι οποίοι βρίσκονται μια ανάσα από το Ευρωπαϊκό Τίτλο της FIA « Trophy for Historic Regularity Rallies », θε σμό στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και το Olympic Classic Tour Rally . Οι συνήθεις …ύποπτοι, Γιώργο ς Δελαπόρτα ς – Δημοσθένη ς Παπαγιαννόπουλο ς (A lfa Romeo GTV 2000, 1973) , οι άνθρωποι δηλαδή που μαζί με τους Marcattilj – Giammarino και Κατσαούνη – Μανσόλα , πρωταγωνιστούν στο Ευρωπαϊκό Έπαθλο , ολοκλήρωσαν τις θέσει ς τους βάθρου .
Με ελάχιστες διαφορές –μια ακόμη ένδειξη του αδυσώπητου συναγωνισμού- την εξάδα συμπληρώνουν οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης ( BLMC Mini , 1978), Θόδωρος Χα δ ιώ ς – Γιώργος Κίκιζας ( Porsche 911 Carrera RS , 1972 ) και Γιώργος Ντανάκας – Δημήτρης Καραδήμας ( Porsche 911 E Targa , 1973 ) .
Είναι σίγουρο, λοιπόν, πως με όσα είδαμε φέτος στην πανέμορφη αυτή περιοχή της Βορειοανατολικής Αττικής, ο Μαραθώνας από τώρα και στο εξής δεν θα συνδέεται μόνο με τη επική νίκη των Ελλήνων ενάντια στους Πέρσες και/ή τον Μαραθώνιο δρόμο, αλλά και με το « Olympic Classic Tour Rally », το οποίο μάλιστα του χρόνου πιθανόν να μην είναι μόνο αγώνας ακριβείας, αλλά και ταχύτητας .