Κονταράτος-Ιατρίδης πρώτοι στο 16ο Αθηναϊκό Ράλλυ

By  |  2 Comments

​Το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων 2015 της Ομοσπονδίας, άρχισε με μια πρώτης γραμμής, έκπληξη. Ο Θεμιστοκλής Κονταράτος ως οδηγός και ο Ιούλιος Ιατρίδης, στο δύσκολο πόστο του συνοδηγού – οδηγητή, κέρδισαν τον αγώνα επιβληθέντες γνωστών, ικανών και με τίτλους πληρωμάτων.

07
​Το Ράλλυ των 200 χλμ., με ένα σχεδιασμό ιδιαίτερα γρήγορο, έγινε σε γνωστά κομμάτια της Αττικο – Βοιωτίας, σε εντυπωσιακούς, αλλά οικονομικούς ρυθμούς, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής.
​Ο Αλυτάρχης Πέτρος Παπαδόπουλος έφτιαξε έναν αγώνα προσαρμοσμένο να καλύπτει τις ανάγκες του πρωταθλήματος της ΕΟ ΦΙΛΠΑ χωρίς να ξεφεύγει από ότι η πραγματικότητα επιβάλλει.
​Οι νικητές συγκέντρωσαν, στις 7 ειδικές δοκιμασίες μόλις 11 βαθμούς, από τους οποίους σχεδόν τους μισούς (6) στη β’ ειδική διαδρομή, η οποία αποδείχθηκε Γολγοθάς για όλους.

image
​Δεύτερο πλήρωμα με Μερσεντές, όπως ακριβώς και οι πρώτοι νικητές, ήταν το ζευγάρι Γιώργου και Φωτεινής Βάλληνδα, που πάντα βρίσκεται ψηλά στη βαθμολογία και διεκδικεί τον τίτλο του καλύτερου ελληνικού ζεύγους.

image
​Στην τρίτη θέση τερμάτισε το ισχυρότατο δίδυμο Καρούμπα – Μακρυγιάννη, που είναι φορτωμένο νίκες και ήταν το φαβορί του αγώνα, αλλά είχε την ατυχία σε 2 ειδικές διαδρομές να μην ακολουθήσει πιστά το «Road Book» και αυτό του στοίχησε 60β, ενώ σε όλο τον υπόλοιπο αγώνα είχε μόλις 5 βαθμούς ποινής (!).
​Από τους οδηγούς της Λέσχης ORCA που με απόλυτη επιτυχία ανταπεξήλθε στις δύσκολες απαιτήσεις του Ράλλυ, όπως τις δημιούργησαν οι πολύ κακές καιρικές συνθήκες, πρώτο πλήρωμα ήταν αυτό του Νίκου Καμολίνου και της Δόμνας Αριδά που έτρεξαν με ένα Ford Taunus.

image

​Παρατηρητής του αγώνα εκ μέρους της Ελληνικής Ομοσπονδίας Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου, ήταν ο ίδιος ο Πρόεδρός της Δημήτρης Βερναρδάκης, ο οποίος για να παρακολουθήσει καλύτερα τη διεξαγωγή, μετείχε κανονικά ως συνοδηγός, με οδηγό τον γιό του Γιώργο. Έτρεξαν με μια Άλφα Ρομέο Τζούλια Σούπερ του 1972.
​Όσον αφορά το πρωτάθλημα που ήδη άρχισε, μένει να δούμε εάν οι Κονταράτος – Ιατρίδης θα συνεχίσουν να εκπλήσσουν ή οι παλαιοί και πεπειραμένοι Βάλληνδας, Καρούμπας κ.λ.π. θα δείξουν αργότερα τα «δόντια τους».

2 Comments

  1. Pingback: Regularity : Κονταράτος-Ιατρίδης πρώτοι στο 16ο Αθηναϊκό Ράλλυ | ORCA | time2Rally, μηχανοκίνητος αθλητισμός (WRC, Ράλι, Ράλλυ, dragster, regularity, ιστορικό αυτοκίν

  2. Pingback: Regularity : Κονταράτος-Ιατρίδης πρώτοι στο 16ο Αθηναϊκό Ράλλυ | ORCA | time2Rally, μηχανοκίνητος αθλητισμός (WRC, Ράλι, Ράλλυ, dragster, regularity, ιστορικό αυτοκίν

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.