Ανάμικτα συναισθήματα για τον Σερδερίδη στο Ράλλυ Γερμανίας
Ανάμικτα είναι τα συναισθήματα για τον Ιορδάνη Σερδερίδη μετά την ολοκλήρωση του Ράλλυ Γερμανίας. Ο Έλληνας οδηγός αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, κάτι που τον ανάγκασε να υποχωρήσει αρκετά στην κατάταξη. Επέστρεψε την τελευταία ημέρα και βλέποντας τον αρχικό στόχο της 10άδας στο WRC2 να έχει πια χαθεί, κινήθηκε ώστε να φτάσει στη ράμπα του τερματισμού και να προσφέρει θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου σπορ στις ειδικές της Γερμανίας.
Το σκέλος της Κυριακής περιελάμβανε 4 ειδικές διαδρομές με τον Καβαλιώτη οδηγό να το διασκεδάζει: «Η πρώτη διαδρομή της ημέρας πιστεύω ήταν και η πιο όμορφη του αγώνα, μας άρεσε πολύ! Επιλέξαμε να οδηγήσουμε σβέλτα, χωρίς όμως να πάρουμε περιττά ρίσκα, καθώς μετά τη χθεσινή μας ατυχία δεν μπορούσαμε να βελτιώσουμε τη θέση μας στην κατάταξη της κατηγορίας WRC2. Θέλαμε να ολοκληρώσουμε τον αγώνα και τα καταφέραμε» ήταν τα λόγια του Σερδερίδη. Σε αυτόν τον αγώνα, η «ελληνική» Citroen DS3 R5 φορούσε για πρώτη φορά λάστιχα της Michelin με τη νέα σκληρή γόμα: «Στη Γερμανία χρησιμοποιήσαμε νέο σετ ελαστικών, από τα οποία μείναμε ευχαριστημένοι. Δίχως να έχουμε να χάσουμε κάτι στο τελευταίο σκέλος, κάναμε αρκετές διαφορετικές ρυθμίσεις στο setup του αυτοκινήτου, ώστε να πάρουμε την καλύτερη απόδοση από τα Michelin περιορίζοντας τη φθορά τους, βελτιώνοντας έτσι τους χρόνους μας», υπογράμμισε ο εκπρόσωπός μας στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Αν και το επιθυμητό αποτέλεσμα δεν ήρθε, ο Έλληνας οδηγός κρατάει τα θετικά από το τριήμερο του Ράλλυ Γερμανίας: «Είμαστε ικανοποιημένοι με το ρυθμό που είχαμε. Οι χρόνοι μας βελτιώνονται σε σχέση με τον ανταγωνισμό και αυτό κρατάμε. Δυστυχώς ο στόχος μας που ήταν η 10άδα στο WRC2 δεν επετεύχθη. Ωστόσο, το χθεσινό πρόβλημα στη DS3 R5 οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος και όχι σε λάθος της ομάδας μας, κάτι που μας παρηγορεί. Αξίζει να αναφέρουμε πως πρώτη φορά το Citroen παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα», τόνισε ο Σερδερίδης.
Η επόμενη εμφάνιση του Σερδερίδη στο WRC θα γίνει στο Γύρο της Κορσικής, το οποίο θα διεξαχθεί επίσης σε ασφάλτινες επιφάνειες από την 1η έως τις 3 Οκτώβρη, ενώ αμέσως μετά θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Ακρόπολις, τον εθνικό μας αγώνα που φέτος προσμετράει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ.