Αύξηση πωλήσεων 1,2% για τον όμιλο PSA Peugeot Citroën το 2015
- Παγκοσμίως ταξινομήθηκαν 2.973.000 οχήματα εμφανίζοντας αύξηση 1,2%
- Αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ινδία-Ωκεανία
- Σχετικά σταθερές οι πωλήσεις στην Κίνα με ισχυρή ζήτηση στο τέταρτο τετράμηνο
Στην Ευρώπη υπήρξε ισχυρή άνοδος πωλήσεων της τάξεως του 5,9% φτάνοντας τις 1.864.000 μονάδες.
Οι πωλήσεις Peugeot αυξήθηκαν κατά 9,4% στις 1.056.000 μονάδες, κυρίως χάρη στην εξαιρετική πορεία του Peugeot 308 (αύξηση έως 31%), ενώ ισχυρή ήταν η ζήτηση για το Peugeot 2008 (+11%) και το Peugeot 208 (+10%). Τα 2008 και 308 στην Ευρώπη φιγουράρουν στις top 3 θέσεις των segments που ανήκουν. Το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων σημειώθηκε στην Ολλανδία (+25% ή 10.500 μονάδες), στην Ισπανία (+24% ή 19.900 μονάδες), στην Ιταλία (+21% ή 17.500 μονάδες) και στην Γαλλία (+7% ή 23.900 μονάδες).
Η Citroën σημείωσε τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων από το 2012, με ετήσια αύξηση πωλήσεων στο 3% και στις συνολικά 731.000 μονάδες. Οι πωλήσεις της Citroën αυξήθηκαν σε μεγάλες αγορές, όπως του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ισπανίας, της Ιταλίας και της Γερμανίας, χάρη στην επιτυχία των επιβατικών αυτοκινήτων — το C4 Cactus (82.000 μονάδες), το νέο C1 (60.000 μονάδες) και του C4 Picasso (113.000 μονάδες) — καθώς και των επαγγελματικών, όπως το πρωτοποριακό στην κατηγορία του νέο Berlingo.
Με αύξηση των πωλήσεων κατά 20,7% από χρονιά σε χρονιά για το τέταρτο τετράμηνο, η πολυτελής DS πούλησε 76.500 μονάδες για το 2015. Η πρόοδος προήλθε από νέα προϊοντικά λανσαρίσματα, συμπεριλαμβανομένων του νέου DS 5 (τον Ιούνιο), των νέων DS 4 και DS 4 Crossback (στο δεύτερο μισό της χρονιάς), των ειδικών εκδόσεων του DS 3, καθώς και της επέκτασης του DS δικτύου με 17 DS Stores και 78 DS Salons στην Ευρώπη.
- Στην Κίνα και την Νοτιοανατολική Ασία, οι πωλήσεις της PSA Peugeot Citroën έμειναν σχετικά στα ίδια επίπεδα (-0.9%) με 736.000 μονάδες.
- Η Μέση Ανατολή και η Αφρική αποτελούν την 3η μεγαλύτερη αγορά για τον Όμιλο με αύξηση κατά 6,4% στις 180.200 πωλήσεις.
- Στην Λατινική Αμερική και στην Ευρασία οι πωλήσεις εξακολουθούν να επηρεάζονται από το ασταθές οικονομικό περιβάλλον και ο Όμιλος εστιάζει σε συγκεκριμένες αγορές και μοντέλα.
- Στην Ινδία-Ωκεανία ο Όμιλος πούλησε 800 μονάδες το 2015 χάρη στον ισχυρό συνδυασμό των Peugeot 2008 και 308 με το C4 Picasso. Το 6,5% της βελτίωσης προέρχεται κυρίως από τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία.