Αύξηση Ευρωπαϊκών Πωλήσεων Opel
Η Opel ξεκίνησε θετικά τη νέα χρονιά σε όλη την Ευρώπη. Νέες ταξινομήσεις περίπου 80.000 μονάδων διαμόρφωσαν για την εταιρία τον υψηλότερο αριθμό πωλήσεων και μεριδίου αγοράς μηνός Ιανουαρίου από το 2011. Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7.500 μονάδες ή 10,4% συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2015. Σαν αποτέλεσμα, η εταιρία ξεπέρασε θεαματικά τη συνολική αύξηση της Ευρωπαϊκής αγοράς (+2,6%). Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε κατά 0,4 ποσοστιαίες μονάδες στο 5,75%.
«Το εξαιρετικό ξεκίνημα τη νέα χρονιά αποδεικνύει και πάλι ότι τα λανσαρίσματα νέων προϊόντων μας έχουν απήχηση στους πελάτες μας,» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. «Το νέο Astra σημειώνει ηχηρή επιτυχία με αύξηση πάνω από 43% τον Ιανουάριο. Το νέο Astra Sports Tourer και το νέο Mokka X θα συνεχίσουν να ‘οδηγούν’ τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς.»
Η ισχυρή εικόνα της Opel τον πρώτο μήνα της χρονιάς οφείλεται κυρίως στη ζήτηση για το νέο Astra. Η τρέχουσα γενιά που διατίθεται στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες από το Νοέμβριο πούλησε πάνω από 17.500 αυτοκίνητα. Ο έξι φορές νικητής του εθνικού βραβείου ‘Το Χρυσό Τιμόνι’ (Golden Steering Wheel) και εννέα φορές κάτοχος του τίτλου ‘Αυτοκίνητο της Χρονιάς’ (Car of the Year) απαριθμεί ήδη πάνω από 100.000 παραγγελίες σε όλη την Ευρώπη. Επιπλέον, το Opel Mokka κατέγραψε αύξηση 5,4% τον Ιανουάριο με πωλήσεις που ανήλθαν στις 12.500 μονάδες περίπου.
Η Opel σημείωσε αύξηση πωλήσεων σε 14 Ευρωπαϊκές αγορές τον Ιανουάριο, μεταξύ των οποίων οι τρεις μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης, Γερμανία (+20,5%), Γαλλία (+16,6%) και Ισπανία (68,8%). Στη Γερμανία, η Opel πέτυχε τις καλύτερες πωλήσεις Ιανουαρίου μαζί με το υψηλότερο μερίδιο αγοράς από το 2008. Στην Ισπανία, κατέγραψε τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων από το 2008 και το υψηλότερο μερίδιο αγοράς από το 2001.
Στην Ελληνική αγορά, η Opel ξεκίνησε δυναμικά τη χρονιά στη δεύτερη θέση της κατάταξης των επιβατικών αυτοκινήτων με μερίδιο 9,3%. «Τόσο το Corsa όσο και το νέο Astra βελτίωσαν τις επιδόσεις τους έναντι του περυσινού Ιανουαρίου στις πωλήσεις προς ιδιώτες πελάτες. Το νέο Astra μάλιστα, με τον Jurgen Klopp «στο τιμόνι», έδωσε το στίγμα του με «γκολ από τα αποδυτήρια» καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στις πωλήσεις προς ιδιώτες στην κατηγορία του. Το νέο Astra προκαλεί την πολυτελή κατηγορία, κάνοντας την πολυτέλεια προσιτή, ενσωματώνοντας στον standard εξοπλισμό του χαρακτηριστικά που μέχρι πρότινος προσφέρονταν μόνο σε ιδιαίτερα ακριβά αυτοκίνητα.», δήλωσε ο Τάσος Αραμπατζής, Διευθυντής Μάρκετινγκ της GM Hellas.