Έναρξη παραγωγής του Opel Astra Sports Tourer
Η παραγωγή του νέου Astra Sports Tourer ξεκίνησε σήμερα στο Βρετανικό εργοστάσιο της Opel/Vauxhall στο Ellesmere Port. Τους εργαζόμενους του εργοστασίου πλαισίωσαν οι Peter Thom, Αντιπρόεδρος Παραγωγής του Opel Group, και Stefan Fesser, Διευθυντής Εργοστασίου Ellesmere Port, τη στιγμή που το πρώτο όχημα έφευγε από τη γραμμή παραγωγής. Όπως το 5θυρο μοντέλο της οικογένειας, το Astra Sports Tourer βασίζεται σε μία νέα αρχιτεκτονική ελαφρού βάρους με νέα σχεδίαση, κινητήρια σύνολα και τεχνολογία.
Το Sports Tourer επεκτείνει τις δυναμικές γραμμές του πεντάθυρου μοντέλου. Η ελαφρώς καμπυλωτή, επικλινής γραμμή οροφής χαρίζει στο Sports Tourer μεγαλύτερο μήκος, μία εικόνα που τονίζεται ακόμα περισσότερο από τη διαιρούμενη κολόνα C. Η πίσω όψη συνδυάζει υψηλή λειτουργικότητα με κομψή αισθητική. Το Sports Tourer έχει σταθερό, στιβαρό και σίγουρο πάτημα στο δρόμο, ενώ οι μυώδεις θόλοι των πίσω τροχών και τα πίσω φωτιστικά σώματα επιτείνουν αυτή την εντύπωση.
Η τελευταία γενιά Sports Tourer έχει σχεδόν ίδιες διαστάσεις με το απερχόμενο μοντέλο με μήκος 4.702 mm, πλάτος 1.871 mm (με τους εξωτερικούς καθρέπτες αναδιπλωμένους) και ύψος 1.510 mm – ωστόσο, προσφέρει πολύ περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Ο οδηγός απολαμβάνει +26 mm επιπλέον στην περιοχή της κεφαλής, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους 28 mm περισσότερο χώρο για τα πόδια, προς όφελος της ευρυχωρίας και της άνεσης. Ο συνολικός χώρος αποσκευών του Sports Tourer φτάνει τώρα το 1.630 L, χάρη σε έναν άριστο χωροταξικό σχεδιασμό.
Εξαιρετικά αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης και diesel αποδίδουν από 70 kW/95 hp έως 147 kW/200 hp (κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 6,2-3,4 l/100 km, 142-89 g/km).
Ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση εξοπλισμού, το Astra Sports Tourer είναι μέχρι 190 kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Η εντελώς νέα αρχιτεκτονική παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση βάρους. Κάθε εξάρτημα αξιολογήθηκε με κριτήριο τις συμπαγείς διαστάσεις και τη χρήση ελαφρών υλικών. Το βάρος του κελύφους του αμαξώματος μόνο μειώθηκε κατά 85 kg περίπου.