H Citroen στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

By  |  0 Comments

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, που θα διαρκέσει από τις 3 έως τις 13 Μαρτίου, η Citroën (Hall 6) ενδυναμώνει το “Feel Good, Be Different” προφίλ της και παρουσιάζει τα νέα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της, με συνεργασίες που βασίζονται σε μία κοινή αρχή: την ενέργεια και τη φρεσκάδα. Η Citroën επιδιώκει επίσης την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών που θα κάνουν τη ζωή των πελατών της ευκολότερη. Δημιουργικότητα, τόλμη, και πρωτοπορία, είναι τα συστατικά που έχτισαν την επιτυχημένη πορεία της Citroën. Προτάσεις που ξεχωρίζουν για τη ξεχωριστή τους σχεδίαση, την άνεση, την πρακτικότητα που κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητα.

Η Citroën παραδοσιακά χρησιμοποιούσε τη δημιουργικότητα και την τεχνολογία προς όφελος της ευκολίας και της άνεσης των μετακινήσεων, κάνοντας την οδήγηση μία ξεχωριστή εμπειρία. Σήμερα είναι απόλυτα χαρακτηρισμένη ως μια προηγμένη μάρκα που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, εστιάζοντας τόσο στα προϊόντα, όσο και στις υπηρεσίες για τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών της.

Τα μοντέλα και τα πρωτότυπα που θα παρουσιαστούν στην προσεχή έκθεση της Γενεύης, αντανακλούν απόλυτα σε αυτή τη φιλοσοφία, της μοναδικής σχεδίασης, της ευκολίας χρήσης και της εφαρμογής έξυπνων τεχνολογιών.

  1. ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Στη Γενεύη, η Citroën παρουσιάζει την ενέργεια, τη δυναμική και το φρέσκο αέρα της γκάμας της, που προωθούν την ευημερία, ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία ανήκουν! Η Citroën παρουσιάζει επίσης συνεργασίες οι οποίες απηχούν τη δημιουργικότητα και την τόλμη της μάρκας!

  • Παγκόσμια Πρεμιέρα για το Citroën SpaceTourer και Παγκόσμια Παρουσίαση του πρωτότυπου Citroën SpaceTourer Hyphen
  • Σύγχρονο, γεμάτο χαρακτήρα, που συνδυάζει τη φιλικότητα με την ευελιξία, το νέο Citroën SpaceTourer ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σημερινής οικογένειας όσο και των επαγγελματιών.
  • Παράλληλα με το νέο Citroën SpaceTourer, παγκόσμια Πρεμιέρα θα πραγματοποιήσει και το πρωτότυπο Citroën SpaceTourer Hyphen που έχει βασιστεί στη συνεργασία της Citroen και του νεανικού ποπ-ροκ γαλλικού συγκροτήματος Hyphen Hyphen. Όπως υποδηλώνει το όνομά του, δημιουργεί μια σύνδεση μεταξύ των οικογενειών και των νέων ανθρώπων, των πολυμορφικών και των SUV, των πόλεων και των ανοιχτών οριζόντων. Με έμφαση στην περιπέτεια, αυτό το φρέσκο, πολύχρωμο, 4×4, αφαρπάζει το πνεύμα της ευημερίας και της αναψυχής από το μοντέλο παραγωγής και προχωράει ένα βήμα παραπάνω. Οι εκπρόσωποι του Τύπου είναι προσκεκλημένοι στο περίπτερο της Citroen την 1η Μαρτίου στις 9:30 π.μ. για μια ζωντανή μουσική παράσταση κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου.
  • Νέο Citroën EMEHARI, η εμπνευσμένη ιδέα
  • Citroën E-Méhari: μία επαναστατική ιδέα, πρωτοστατεί στην εικόνα της μάρκας, αλλά ταυτόχρονα είναι κάτι πολύ περισσότερο: ένα 100% ηλεκτρικό 4-θέσιο με σύγχρονη, διασκεδαστική σχεδίαση, συνδυάζοντας το ένδοξο παρελθόν με το μέλλον.
  • Παράλληλα με αυτό το νέο μοντέλο θα αποκαλυφθεί μια νέα και μοναδική ιδέα που γεννήθηκε από τη συνεργασία της Citroën με δημοφιλή γαλλικό οίκο μόδας. Μια ξεχωριστή ιδέα η οποία θα παρουσιαστεί λίγες ημέρες πριν από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

 

  • Citroën C4 Cactus : 2 νέες εκδόσεις
  • Νέο, 100% εμπνευσμένο για εκτός των τειχών περιπέτειες, παράγεται σε συνεργασία με παγκοσμίου φήμης εταιρία ειδών surf, η ειδική έκδοση Citroën C4 Cactus Rip Curl εισάγει το σύστημα Grip Control για καλύτερη πρόσφυση, και χαρακτήρα που ενισχύει το στυλ.
  • Αποκάλυψη σε ολόλευκο χρώμα, και για το Citroën C4 Cactus “W” προσφέρει μια νέα αστική πρωτότυπη εμφάνιση που επιλέγει την κομψότητα.
  1. ΓΚΑΜΑ CITROEN: ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τα μοντέλα της Citroen προσφέρουν μοναδική σχεδίαση, άνεση και χρήσιμη τεχνολογία, όπως τα C1, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso ή Berlingo. Κοινός παρονομαστής της γκάμας είναι η πραγματική τεχνογνωσία της Citroën: η άνεση σε συνδυασμό με την τεχνολογία. Άνεση για την ευημερία του σώματος και του πνεύματος, δίνει απαντήσεις σε ένα νέο τρόπο ζωής, της συμβίωσης με το αυτοκίνητο. Μια εμπειρία διαφορετική που βασίζεται στην τεχνογνωσία, όπως οι νέοι τρικύλινδροι κινητήρες βενζίνης PureTech (βραβευμένοι ως “Κινητήρας της Χρονιάς για το 2015”) και οι νέοι κινητήρες Diesel BlueHDi των οποίων η τεχνολογία SCR είναι αναγνωρισμένη ως η πιο επιτυχημένη στο χειρισμό των NOx και το επίπεδο των εκπομπών ρύπων CO2. Αμφότεροι οι κινητήρες είναι προδιαγραφών Euro 6, με εξαιρετικά επίπεδα κατανάλωσης και απόδοσης καυσίμου και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπόκεινται σε καταβολή τελών κυκλοφορίας.

  1. ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Σύγχρονη και τεχνολογικά προηγμένη, η μάρκα Citroën δε σταματά ποτέ να καινοτομεί. Προσφέρει μια σειρά νέων υπηρεσιών και νέων τεχνολογιών για μεταφέρει τον οδηγό στις συνήθειες της χαμηλής κατανάλωσης, προκειμένου να κάνουν τη ζωή των πελατών πιο ευχάριστη.

  • Προηγμένες Τεχνολογίες Citroën
  • Citroën Connect Nav: Εισάγεται αποκλειστικά στο Citroën SpaceTourer, η νέα γενιά 3D πλοήγησης, σε συνδυασμό με τις συνδεδεμένες υπηρεσίες και λειτουργεί με φωνητικό έλεγχο, και επιτρέπει στους οδηγούς να ελέγχουν τις λειτουργίες πλοήγησης, τηλεφώνου και τα Μέσα Ενημέρωσης, χωρίς να αποσπάσει την προσοχή του οδηγού από το δρόμο.
  • Citroën Connect Packs: Τρία πακέτα (Monitoring Pack, Mapping Pack and Tracking Pack) είναι νέες προσθήκες στη σειρά Citroën Connect Box με SOS & Assistance Pack (λειτουργίες “Κλήση έκτακτης ανάγκης” και “Κλήση Βοήθειας”).
  • Ψηφιακά
  • Σύμβουλος Citroën: ένα διαδραστικό online site με συμβουλές για σημεία πώλησης Citroën όπου οι πελάτες Citroën είναι ελεύθεροι να μοιραστούν τις απόψεις και τις εμπειρίες τους σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται στις αντιπροσωπείες. Μια πρωτοποριακή κίνηση στην αυτοκίνηση.
  • Citroën Carstore: ο χώρος που οι πελάτες μπορούν να κάνουν άμεση σύγκριση όλων των νέων αυτοκινήτων Citroën, μπορούν επίσης να διατηρούν το μοντέλο της επιλογής τους απευθείας στο διαδίκτυο, με ένα μόνο κλικ, απ’ όπου κι αν βρίσκονται. Ένα πρώτο βήμα στο e-commerce!

Μια διαφορετική εμπειρία προσανατολισμένη στην ευημερία θα έχει την ευκαιρία να ζήσει το κοινό που θα επισκεφθεί το περίπτερο της Citroën στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Φωτεινό και ζεστό, θα εγκαινιάσει νέους χώρους όπως το “Le Petit Citroën” ή το “La Maison Citroën”. Ένα γεμάτο ενέργεια περίπτερο, ενώ ταυτόχρονα θα έχει και άρωμα από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού WTCC. Το 2016, η Citroën στοχεύει στην τρίτη συνεχόμενη κατάκτηση του τίτλου με το C-Elysée WTCC η οποία αποκαλύπτει στη Γενεύη νέους χρώματισμούς.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.