Η MINI ‘αψηφά τις ταμπέλες’
Ενώ περισσότεροι από 100 εκατομμύρια θεατές από όλο τον κόσμο ετοιμάζονται να παρακολουθήσουν τον αγώνα Super Bowl αύριο, η MINI αποκαλύπτει ένα διαφημιστικό σποτ διάρκειας 30 δευτ. που θα παιχτεί στο τρίτο διάλειμμα της σημαντικότερης τηλεοπτικής βραδιάς της φετινής χρονιάς. Η διαφήμιση ήδη διατίθεται στον ιστότοπο της καμπάνιας στοMINIUSA.com/defylabels.
Η διαφήμιση με δημιουργό την Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP), περιλαμβάνει πολλά από τα κλισέ που έχουν αποδοθεί στη μάρκα όλα αυτά τα χρόνια μαζί με ένα πολύ ηχηρό μήνυμα: η μάρκα δεν ενδιαφέρεται για τις ταμπέλες που της προσάπτουν. Το “Defy Labels,” ξεκινά από το ότι σε όλους και σε όλα μπαίνει κάποια ταμπέλα αλλά αυτό που μετράει είναι ο τρόπος του το διαχειρίζεσαι. Τολμηρή σαν θέση και άποψη, η καμπάνια παροτρύνει τους ανθρώπους να απαλλαγούν από τις ταμπέλες που τους προσάπτει η κοινωνία και τους καλεί να αυτοπροσδιοριστούν.
«Από το 1959 που κατασκευάστηκε το πρώτο Mini, του έχουν κολλήσει διάφορες ταμπέλες. Είμαι μικρό. Είναι χαριτωμένο», δήλωσε ο Tom Noble, επικεφαλής τμήματος Επικοινωνίας Μάρκας MINI, MINI USA. «Αυτή η καμπάνια αναγνωρίζει τις ταμπέλες πολύ ρεαλιστικά, ενώ ταυτόχρονα δείχνει στον κόσμο ότι το ΜΙΝΙ είναι κάτι πολύ περισσότερο. Με το λανσάρισμα του νέου Clubman, η μάρκα μας μεγαλώνει, τα προϊόντα μας γίνονται πιο προηγμένα και ήρθε η ώρα να επαναπροσδιορίσουμε τους κανόνες».
Η μάρκα δούλεψε με ένα δυνατό καστ από αθλητές και διασημότητες για να ξεκινήσει αυτό το διάλογο. Πιστή στο πνεύμα της καμπάνιας, η MINI θέλησε να συμπεριλάβει προσωπικότητες που είχαν σχέση με τη μάρκα και ήταν σε θέση να μιλήσουν ρεαλιστικά για το πως απαλλάσσεσαι από τις ταμπέλες. Στο διαφημιστικό σποτ πρωταγωνιστούν η τενίστρια Serena Williams, η άσος του ποδοσφαίρου Abby Wambach, ο ράπερ T-Pain, ο παίκτης του baseball Randy Johnson, ο θρύλος του skateboard Tony Hawk, και ο ηθοποιός Harvey Keitel. Όλοι συμμετείχαν επίσης σε μία σειρά εκτενών συνεντεύξεων όπου παραθέτουν την άποψή τους για τις ‘ετικέτες’ που διατίθενται στον ιστότοπο της καμπάνιας στοMINIUSA.com/defylabels.
Εκτός των παραπάνω διασημοτήτων, η διαφήμιση “Defy Labels” θα περιλαμβάνει και απλούς, καθημερινούς ιδιοκτήτες MINI και μέλη της αγωνιστικής ομάδας MINI John Cooper Works, οι οποίοι ενστερνίζονται τη διαφορετικότητα και αποστασιοποιούνται από τα συμβατικά.
«Αυτή η δυναμική αντίληψη προσδίδει στη νέα προηγμένη θέση της μάρκας την ιδιαιτερότητα που ανέκαθεν έκανε τη μάρκα ΜΙΝΙ να ξεχωρίζει», δήλωσε ο John Butler, υπεύθυνος δημιουργικού της BSSP. “Δεν πρόκειται για μία κλασσική υποστήριξη από γνωστές προσωπικότητες. Αυτή η διαφήμιση μας αποτρέπει να αφήνουμε τους άλλους να μας επηρεάζουν ακόμα και στην επιλογή του αυτοκινήτου μας. Να μην επιτρέπουμε ποτέ στους άλλους να μας χειραγωγούν».