Απόλυτα επιτυχημένο το Κλασικό Ράλι Ελλάδας
Φέτος το Κλασικό Ράλι Ελλάδας πήρε τα βουνά. Στην κυριολεξία! Οι δύο λέσχες, ΦΙΛΠΑ & ΣΙΣΑ, που συνδιοργανώνουν το ράλι αυτό για 7η συνεχόμενη χρονιά, αποφάσισαν να το μεταφέρουν στο τέλος του χειμώνα & σε καθαρά χειμερινούς, ορεινούς προορισμούς, όπως Αράχωβα & Αθανάσιο Διάκο.
Το ηλιόλουστο πρωινό του Σαββάτου της 5ης Μαρτίου εκκίνησαν 59 άρτια προετοιμασμένα ιστορικά αυτοκίνητα από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης για το «7ο Κλασσικό Ράλι Ελλάδας». Οι πρώτες ειδικές διαδρομές, Ασπρόπυργος & Φυλή, έκαναν νωρίς την εμφάνιση τους και έβαλαν αμέσως τα πληρώματα σε ρυθμούς ανταγωνισμού. Σύντομη στάση στο Καπαρέλλι, αμέσως μετά η γνωστή γρήγορη Θίσβη και μετά η απαιτητική Χαιρώνεια. Η πρώτη ανασυγκρότηση έγινε στην κοσμοπολίτικη Αράχωβα και μετά από μιάμιση ώρα η εκκίνηση του 2ου σκέλους από Δελφούς.
Προσήλιο, Βίνιανη, Γκιώνα και «51» ξύπνησαν αναμνήσεις από θρυλικά ράλι του παρελθόντος. Πολύδροσος, αμέσως μετά Παρνασσός και η ειδική της Σουβάλας, όπου τα πρώτα χιόνια έκαναν την εμφάνιση τους. Λίγο πριν τη δύση του ηλίου η μαγευτική Φτερόλακκα! Χιόνια δεξιά-αριστερά αλλά σε γενικές γραμμές καθαρό και στεγνό οδόστρωμα, δεν δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τα έμπειρα πληρώματα, τα οποία αργά το απόγευμα τερμάτισαν στους Δελφούς. Στην Κατάταξη της 1ης μέρας προηγούνταν με ισοβαθμία οι Δελαπόρτας/Πανόπουλος/Lancia, Χαρμάνης/Φουντεδάκης/Alfa Romeo & οι περυσινοί πρωταθλητές Γεωργακόπουλος/Τσιτσιλώνης/Mini.
Την Κυριακή το πρώτο αυτοκίνητο εκκίνησε στις 9 το πρωί από το ξενοδοχείο «Amalia» με κατεύθυνση προς τα Βαρδούσια όρη μέσω των ειδικών του Προσηλίου, του Πανουργιά και της Στρόμης. Μετά από μάμιση ώρα ανασυγκρότησης στο φιλόξενο Αθανάσιο Διάκο ακολούθησαν οι συνεχόμενες ειδικές του Αθ. Διάκου, του Μαυρολιθαρίου και των Πυρών και προορισμό την τελευταία ανασυγκρότηση της ημέρας. Η φαινομενικά εύκολη ειδικής «Αμφίκλεια-Τιθορέα» οδήγησε αρκετούς διεκδικητές σε λάθη. Μετά την τελευταία ειδική «Χαιρώνεια 2» τα κουρασμένα πληρώματα κατευθύνθηκαν προς Ακρόπολη για την αψίδα & τη σημαία του τερματισμού.
Οι συνολικά 28 ειδικές διαδρομές ακριβείας και οι 11 σταθμοί ελέγχου χρόνου ανέδειξαν τους άξιους νικητές:
- Δελαπόρτας Γιώργος – Πανόπουλος Απόστολος με Lancia Fulvia Coupe του 1973 & 6 β.π.
- Χαρμάνης Αθανάσιος – Φουντεδάκης Μάνος με Alfa Romeo Giulia του 1977 & 10 β.π.
- Κοφινάς Κυρίακος – Βαλατσάς Ανδρέας με Leyland Mini του 1973 & 11 β.π.
Οι δύο Σύλλογοι και η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστούν θερμά την κοινότητα Αθανασίου Διάκου για την υποστήριξη της, τους χορηγούς επικοινωνίας για την προβολή της εκδήλωσης και όλους τους κριτές & χρονομέτρες.