Επιτροπή Κλασσικών Μοτό από την ORCA
Συνεχίζοντας τη διοικητική της ανάπτυξη, σύμφωνα με το Καταστατικό της και ταυτιζόμενη με της αρχές της Ελληνικής Ομοσπονδίας όπως και τις διατάξεις της FIVA, η Λέσχη ORCA προχώρησε στη συγκρότηση Επιτροπής Κλασσικών Μοτοσυκλετών.
Ήδη στην υλοποίηση αυτών των αναπτυξιακών βημάτων της, η Λέσχη έχει προβεί σε ουσιαστικές ενέργειες, οι οποίες και πρακτικά παρουσίασαν το συντονισμένο ενδιαφέρον της προς τα Δίκυκλα, κατασκευής άλλων εποχών.
Ως παράδειγμα να αναφερθεί η περυσινή Φθινοπωρινή επίδειξη Ιστορικών Δικύκλων στη έκθεση της Βάρκιζας, όπως και στη Γαλλική Συνάντηση της Αγίας Παρασκευής, τον περασμένο μήνα, με βραβεύσεις και στις δυο περιπτώσεις, για τις πλέον εντυπωσιακές RETRO –MOTO.
Με την ευκαιρία να σημειωθεί ότι στη πορεία της εξέλιξης των μηχανοκινήτων οχημάτων, τα Δίκυκλα έχουν αναδείξει τις δικές τους ενδιαφέρουσες μηχανολογικές προόδους ταυτόχρονα και παράλληλα με τα αυτοκίνητα.
Σε μια περίοδο 3 αιώνων, με τους πρωτοπόρους κατασκευαστές Νικολά Κουνιό και Μάρκους Ζίκφριντ, οι εμπνευστές των μηχανικά προωθουμένων ποδηλάτων, χάραξαν τους δικούς τους ιδιαίτερους δρόμους.
Το Δ.Σ της ORCA επίσης δημιούργησε την Επιτροπή στην επιθυμία του να τιμήσει και τους πρώτους Έλληνες πρωταθλητές Μοτό του 1920, οι οποίοι άρχισαν να αγωνίζονται – κόντρα στις τότε κοινωνικές απόψεις – και ήσαν οι:
Άδωνις Αϊδονόπουλος, Ιορδάνης Καπλάνογλου, Γιώργος Κίρζης, Ιωάννης Φραγκόπουλος, Πέτρος Ρατσίδης, Ιωάννης Φωστηρόπουλος, Ι. Φωτεινέλης, Γ. Στάθης, Ν. Πετράτος, Ν. Χαραλάμπης και Δημ. Παπουτσάς.
Με πρόεδρο της Επιτροπής Μοτό το Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Στέφανο Φουρναράκη, οι μετέχοντες αυτής, είναι οι εξής:
Κονταξάκης Γιάννης ( Πρωταθλητής – Μηχανικός )
Τσαρμπόπουλος Γιάννης ( Πρωταθλητής – Μηχανικός)
Γαντζίας Βαγγέλης ( Μηχανικός )
Νικητάρας Βασίλης
Πριόνας Νίκος
Λεουτσαράκος Νίκος