Η Opel Αναλύει τη Νέα Στρατηγική Μέτρησης Κατανάλωσης & Ρύπων
- Από τον Ιούνιο, η Opel θα δημοσιεύει τιμές κατανάλωσης στον κύκλο δοκιμών WLTP, που βασίζεται σε πιο ρεαλιστικές καθημερινές συνθήκες οδήγησης
- Από φέτος τον Αύγουστο, η Opel θα εφαρμόζει τεχνολογία επιλεκτικής αναγωγής καυσαερίων (SCR) σε νέα οχήματα diesel – σύγκριση με προδιαγραφές RDE για NOx
- Εθελοντική δοκιμή με συμμετοχή πελατών για υφιστάμενα μοντέλα diesel με SCR από τον Ιούνιο
- Η τεχνολογία SCR θα εφαρμόζεται σε ολόκληρο το Στόλο Diesel από το 2018
Η Opel ανέλυσε λεπτομερώς τη νέα στρατηγική της που επιδιώκει μεγαλύτερη διαφάνεια, αξιοπιστία και απόδοση όπως ανακοίνωσε τον περασμένο Δεκέμβριο. Από φέτος το καλοκαίρι, η εταιρία θα κάνει το επόμενο βήμα προκειμένου να βελτιώσει τη διαφάνεια και να είναι σύννομη με τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων. Ξεκινώντας με το νέο Opel Astra από τον Ιούνιο – και επιπλέον των επίσημων τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 – η Opel θα δημοσιεύει αποτελέσματα κατανάλωσης από διαφορετικά οδηγικά στυλ όπως έχουν καταγραφεί στις δοκιμές WLTP. Επιπλέον, η Opel θα εφαρμόσει μία πρωτοβουλία για μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου NOx μέσω επιλεκτικής αναγωγής καυσαερίων SCR (Selective Catalytic Reduction) σε νέα οχήματα diesel από τον Αύγουστο και μετά. Πρόκειται για ένα ενδιάμεσο βήμα με σκοπό τη συμμόρφωση με τη λεγόμενη RDE νομοθεσία (Real Driving Emissions) που θα τεθεί σε ισχύ από το Σεπτέμβριο του 2017. Η Opel προτίθεται να προσφέρει στις Ρυθμιστικές Αρχές στρατηγικές χαρτογράφησης κινητήρα που θα μπορούν να λειτουργήσουν σαν βάση διαλόγου υπέρ της πρόληψης.
«Εμείς στην Opel πιστεύουμε ακράδαντα ότι η βιομηχανία πρέπει να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του κόσμου αυξάνοντας τη διαφάνεια απέναντι στους πελάτες και τις αρχές. Η Opel κάνει αυτό το βήμα προς το RDE θέλοντας να δείξει ότι είναι εφικτό», δήλωσε ο CEO του Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann. «Ανακοινώσαμε το Δεκέμβριο προς ποια κατεύθυνση βαδίζουμε. Τώρα δίνουμε λεπτομέρειες. Ζητώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα κράτη μέλη της καθώς και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες να επιταχυνθεί η ευθυγράμμιση στον καθορισμό δοκιμών και την ανάλυση των σχετικών μετρήσεων υπό πραγματικές συνθήκες, ώστε να σταματήσει η υπάρχουσα αβεβαιότητα που προκαλείται από αποτελέσματα δοκιμών τα οποία είναι ελαχίστως συγκρίσιμα.»
Αύξηση διαφάνειας στην κατανάλωση: Η Opel βαδίζει προς WLTP κύκλο δοκιμών
Από τα τέλη Ιουνίου 2016, και επιπλέον των επίσημων τιμών κατανάλωσης και εκπομπών CO2 των μοντέλων Opel, θα δημοσιεύονται τα αποτελέσματα κατανάλωσης που θα καταγράφονται στο WLTP, ξεκινώντας με το νέο Opel Astra. Τα αποτελέσματα αυτά, που θα απεικονίζουν ένα εύρος κατανάλωσης με χαμηλή και υψηλή τιμή, θα προσφέρονται αρχικά για το M.Y. 2016 Astra και θα δημοσιεύονται σε αποκλειστικό, ξεχωριστό ιστότοπο της Opel, πετυχαίνοντας μεγαλύτερη διαφάνεια. Οι τιμές που ορίζονται στον κύκλο WLTP θα δημοσιεύονται και για άλλα μοντέλα προς το τέλος της χρονιάς.
Σύμφωνα με τα σχέδια της Ε.Ε., ο “Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης” (NEDC) θα αντικατασταθεί από το 2017 με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές του “Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure” (WLTP). Το WLTP είναι απαραίτητο να διατηρήσει τυποποιημένα, αναπαραγώγιμα και συγκρίσιμα αποτελέσματα.
Λιγότεροι ρύποι για κινητήρες diesel Euro 6: Η Opel κινείται προς το RDE
Όπως ανακοίνωσε το Δεκέμβριο, η Opel αναλαμβάνει δράση και σε ό,τι αφορά τις εκπομπές NOx για να βελτιώσει τους κινητήρες Euro 6 diesel SCR εν όψει των μελλοντικών προδιαγραφών του RDE. Το RDE είναι το υπό ρεαλιστικές οδηγικές συνθήκες πρότυπο που συμπληρώνει τις τρέχουσες μεθόδους δοκιμών και μετρά τα καυσαέρια ενός οχήματος κατευθείαν στο δρόμο.
Ο Dr. Neumann τόνισε: «Είμαι πεπεισμένος ότι η τεχνολογία diesel θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο στην Ευρώπη εάν η βιομηχανία παραμένει πιστή στις θέσεις της περί συνεχούς βελτίωσης. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που αποφασίσαμε να εφαρμόσουμε την Τεχνολογία SCR σε ολόκληρο το στόλο diesel μοντέλων μας από το 2018. Κατά συνέπεια, δεν μιλάμε μόνο για μία τακτική ανάκτησης της εμπιστοσύνης αλλά και για μία στρατηγική διατήρησης της υπεροχής μας στην τεχνολογία diesel στην Ευρωπαϊκή βιομηχανία αυτοκινήτου.»
Η βελτιωμένη εκδοχή Euro 6 SCR θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε νέα οχήματα από τον Αύγουστο του 2016. Επιπλέον, στα πλαίσια των ενεργειών για την ικανοποίηση των πελατών, θα περιλαμβάνεται μία εθελοντική δοκιμή με τη συμμετοχή πελατών, 57.000 οχημάτων Euro 6 SCR που κυκλοφορούν ήδη στους Ευρωπαϊκούς δρόμους (Zafira Tourer, Insignia και Cascada). Η δραστηριότητα θα ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2016.