F1: Η στρατηγική των ελαστικών στην Κίνα
Ο οδηγός της Mercedes, Nico Rosberg πήρε τη νίκη εκκινώντας από την pole στην Κίνα με στρατηγική 2 πιτ στοπ. Ήταν ένας από τους πιο επεισοδιακούς και ανταγωνιστικούς αγώνες της χρονιάς. Η πλειονότητα των οδηγών χρησιμοποίησαν στρατηγική 3 αλλαγών ελαστικών. Ακόμη όμως και εκεί υπήρχαν πολλές διαφοροποιήσεις. Ο Rosberg για να κερδίσει έκανε δυο αλλαγές χρησιμοποιώντας στρατηγική μαλακής/μαλακής/μέσης γόμας. Το ίδιο μοτίβο ακολούθησε και ο Felipe Massa με τη Williams που τερμάτισε 6ος.
Μια τελείως διαφορετική στρατηγική ακολούθησε ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton. Έκανε 5 αλλαγές ελαστικών στον αγώνα και κατάφερε να τερματίσει στην 7η θέση πίσω από το Massa παρότι εκκινούσε τελευταίος γιατί είχε ένα τεχνικό πρόβλημα στις δοκιμές. Συνολικά 13 οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες. Αυτή ήταν μια ισχυρή επίδειξη του πόσο επηρέασαν οι νέοι κανονισμοί ελαστικών τις στρατηγικές. Πλέον είναι πιθανές πολύ περισσότερες τακτικές αγώνα.
Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: «Οι περισσότερες ομάδες εκκίνησαν στο Κινέζικο Grand Prix – του οποίου είμαστε περήφανοι χορηγοί – χωρίς να έχουν συλλέξει όσα στοιχεία ήθελαν από δοκιμές σε στεγνό οδόστρωμα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η χάραξη στρατηγικής να είναι ακόμη πιο δύσκολη, όμως ο Rosberg και η Mercedes πήραν τις σωστές αποφάσεις από τη στιγμή που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα. Αυτό δείχνει πως η σωστή χάραξη στρατηγικής ξεκινάει πριν τις κατατακτήριες δοκιμές. Η Σαγκάη είναι μια από τις απαιτητικές πίστες της χρονιάς παραταύτα η νίκη του Rosberg ήρθε μόνο με δυο αλλαγές. Πίσω από το νικητή είδαμε μια ευρεία ποικιλία διαφορετικών προσεγγίσεων. Αυτό δεικνύει το πώς αξιοποιούν οι ομάδες τη δυνατότητα χρήσης τριών γομών φέτος και πόσο μεγάλη επίδραση έχει αυτό».
Ταχύτεροι χρόνοι ανά γόμα στον αγώνα:
Μέση
Μαλακή
Πολύ μαλακή
Πρώτος
ROS 1:40.418
VES 1:40.399
HUL 1:39.824
Δεύτερος
HAM 1:40.662
ROS 1:40.580
GRO 1:39.923
Τρίτος
RIC 1:41.015
NAS 1:40.582
BUT 1:40.298
Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα στον αγώνα
Mέση: Perez 28 γύροι
Μαλακή: Vettel 21 γύροι
Πολύ μαλακή:Vettel 13 γύροι
Μετρητής αλήθειας: Προβλέψαμε ότι η στρατηγική των τριών αλλαγών θα είναι η ταχύτερη. Εκκίνηση με την πολύ μαλακή γόμα και μετά αλλαγή σε μαλακή στους γύρους 11, 26 και 41. Ο Rosberg εκκίνησε με την μαλακή γόμα και πιστεύαμε ότι γι’ αυτόν θα ήταν ενδιαφέρουσα μια στρατηγική 3 αλλαγών με μαλακή στον 16ο και τον 31ο γύρο και πολύ μαλακή στον 46ο γύρο. Τελικά ο ίδιος έβαλε τη μαλακή στον 16ο γύρο και τη μέση στον 39ο γύρο κάνοντας μόνο δυο αλλαγές.