Κίκιζας-Χαδιώς νικητές στο Αθηναϊκό Ράλλυ με 0 βαθμούς ποινής!
Η 17 ετών λαμπερή διαδρομή του Αθηναϊκού Ράλλυ της ORCA και η ακόμη μεγαλύτερης διάρκειας (και τίτλων) ατομική αγωνιστική καριέρα του Γιώργου Κίκιζα συνδέθηκαν κατά άριστο τρόπο και δημιούργησαν ένα επικό αποτέλεσμα, με το πλήρωμα Γιώργος Κίκιζας – Θόδωρος Χαδιώς να κατακτούν τη νίκη χωρίς ούτε έναν βαθμό ποινής, κάτι εντελώς σπάνιο.
Ο αγώνας που διεξήχθη σε μια θαυμάσια διαδρομή περίπου 125 χλμ στην Αττική και την Βοιωτία είχε 6 ειδικούς ελέγχους χρονομέτρησης, στους οποίους οι αγωνιζόμενοι έπρεπε να περάσουν με οριακή χρονικά ακρίβεια. Ακριβώς σ’ αυτούς τους ελέγχους η Jaguar E Type του 1969 πέρασε με τέλεια ακρίβεια και ουδεμία ποινή δέχθηκε. Αυτό χωρίς το λευκό Ιστορικό αυτοκίνητο των 4.225 κυβικών (φωτό επάνω) να είναι ένα ιδεώδες αυτοκίνητο για αυτής της μορφής αγωνιστική εκδήλωση.
Στη δεύτερη θέση, με 2 άψογες εκτελέσεις και 7 συνολικά βαθμούς ποινής ακολούθησε το γνωστό άριστο ζευγάρι Γιώργος και Φωτεινή Βάλληνδα που δικαιωματικά κατέχουν από μακρού χρόνου κυρίαρχη θέση μεταξύ όλων των ζευγαριών, έτρεξαν (αυτή τη φορά) με την Alfa Romeo Giulia Sprint του 1960 και τους περισσότερους από τους 7 βαθμούς (τους 5) τους δέχθηκαν στην πίστα Καρτ της Θήβας όταν δεν μπόρεσαν να ταυτίσουν τους χρόνους τους στους 3 γύρους της.
Τρίτος νικητής ο αειθαλής Ηλίας Παπαδάκης με το Cabrio VW του 1970 που μέχρι την τελευταία στιγμή αναζητούσε συνοδηγό. Είναι φυσικό να μην έχεις τις ίδιες απαιτήσεις στα αποτελέσματα όταν δεν έχεις μόνιμο συνεπιβάτη στο διπλανό κάθισμα του σκαραβαίου.
Ο Ηλίας Παπαδάκης είχε συνολικά 12 βαθμούς ποινής (2-1-2-1-2-4), αποτέλεσμα ικανοποιητικό υπό τις προϋποθέσεις που επιτεύχθηκε.
Είναι αξιοσημείωτο ότι και οι 3 προήρχοντο από την κατηγορία F και δεν είχαν δικαίωμα να λάβουν άλλο έπαθλο σύμφωνα με τον κανονισμό.
Τέταρτος στην κατάταξη του 17ου Αθηναϊκού Ράλλυ ήταν ο περσινός Πρωταθλητής Ελλάδος Ιστορικών Αυτοκινήτων της ΦΙΛΠΑ Γιώργος Γεωργακόπουλος που έτρεξε με τον Κώστα Τσιτσιλιώνη και το Mini του 1967. Είχαν συνολικά 33 βαθμούς ποινής, όχι μοιρασμένους αλλά βασικά προερχόμενους από ένα σοβαρό λάθος στην 4η ειδική διαδρομή όπου έλαβαν την γενική ποινή των 30 βαθμών λόγω στρατηγικού λάθους. Χωρίς αυτή την ποινή ίσως θα μπορούσαν να τερματίσουν και στην 2η θέση. Βέβαια το λάθος τους αυτό, επιβεβαιώνει την πάγια πιστοποιημένη αρχή ότι ένας τίτλος του παρελθόντος δεν αποτελεί εχέγγυο για μια σημερινή επιτυχία. Κάθε φορά πρέπει να πασχίζεις για να είσαι στην κορυφή.
Στην 5η θέση της Γενικής Κατάταξης (και αυτός στην κατηγορία F) ο Φώτης Κυροδήμας με συνοδηγό τον Μπάμπη Αστράτο και ένα Volvo 144 του 1970. Βέβαια είχαν αρκετούς βαθμούς ποινής, συνολικά 77 καθώς δύο φορές υπέπεσαν σε λάθος διαδρομής στις ειδικές χρονομετρήσεις Nο 3 και 4 ενώ στην πίστα Καρτ ο συγχρονισμός τους ήταν εξαίρετος.
Έκτοι στην Γενική Κατάταξη οι Μανώλης και Θύμιος Καλαϊτζής με ένα Fiat 124 Spider του 1979 με 124 βαθμούς ποινής καθώς από την αρχή του αγώνα δεν μπορούσαν να βρουν τους χρόνους τους. Είχαν όμως την χαρά να είναι πρώτοι στην κατηγορία ‘’G’’ με το ζευγάρι Αντώνη Νικολαϊδη – Φανή Μπαλή (Alfetta GΤ-1978) να ακολουθεί στην Β’ θέση, τρίτοι στην ίδια κατηγορία οι Φίλιππος Φωκιανός – Δημήτρης Κόρος με ένα Honda Civic του 1985 και το καλύτερο αποτέλεσμα τους ήταν στην μικρή πίστα ενώ ακόμη ήταν το 2ο μεικτό πλήρωμα μετά το ζεύγος Βάλlηνδα.
Ο Αγώνας ολοκληρώθηκε στην Πλατεία Αγίων Θεοδώρων στην Θήβα με προσφορά γεύματος από την διοργανώτρια Λέσχη ενώ την επόμενη ημέρα το απόγευμα έγιναν οι απονομές στα Γραφεία της Λέσχης, όπου έρευσε και το σχετικό αλκοόλ Σκωτίας.
Να σημειωθεί ότι παρατηρητής του αγώνα ήταν εκ μέρους της ΦΙΛΠΑ ο Γενικός Γραμματέας της Πέτρος Ματσούκης που παρακολούθησε εκ των έσω την διοργάνωση καθώς μετείχε με συνοδηγό τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Δημήτρη Βερναρδάκη σε μία Mercedes – Benz 230C του 1978.