Στο 8% η Αύξηση Ευρωπαϊκών Πωλήσεων Opel το 1ο Τρίμηνο
- Καλό το ξεκίνημα της νέας χρονιάς: Το καλύτερο πρώτο τρίμηνο από το 2011
- Η Opel ξεπέρασε το φράγμα των 300.000 νέων οχημάτων το πρώτο τρίμηνο
- Αύξηση πωλήσεων σε 17 αγορές και μεριδίου σε 15 αγορές
- Astra Sports Tourer και Mokka X συμβάλλουν στην άνοδο
Θαυμάσιο ήταν το ξεκίνημα της νέας χρονιάς για την Opel: Η μάρκα πούλησε περίπου 303.000 οχήματα σε όλη την Ευρώπη το 1ο τρίμηνο – αύξηση σχεδόν 24.000 οχημάτων ή 8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2015. Η Opel κατάφερε να ξεπεράσει το φράγμα των 300.000 νέων οχημάτων για πρώτη φορά μέσα σε μία πενταετία χάρη στη επιτυχημένη, συνεχιζόμενη προϊοντική της επέλαση. Η μάρκα ξεπέρασε το σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς, που περιορίστηκε σε αύξηση 5% από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάρτιο. Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε κατά 0,2 ποσοστιαίες μονάδες στο 6%. Επομένως, η εταιρία κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς 1ου τριμήνου τα τελευταία πέντε χρόνια.
Η Γερμανία, η Ισπανία, η Γαλλία και το Βέλγιο αποτελούν ενδεικτικά παραδείγματα της συνεχιζόμενης ανοδικής πορείας της Opel. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν σε 17 αγορές, και το μερίδιό της αντίστοιχα σε 15 αγορές. Η ανάπτυξη στην Ισπανία ήταν άκρως ικανοποιητική με την Opel να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην αγορά επιβατικών οχημάτων το Q1. Επιπλέον, η Opel είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα, ανάμεσα στις πρώτες πέντε του Βελγίου (+11%). Στην Ολλανδία τώρα, το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε κατά ένα τέταρτο σχεδόν στο 7,4%.
Το νέο Opel Astra υπήρξε βασικός συντελεστής της πρόσφατης επιτυχίας της Opel. Η πεντάθυρη έκδοση του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2016 πουλήθηκε 37.000 φορές το πρώτο τρίμηνο – αύξηση περίπου 40% συγκριτικά με τον προκάτοχό του πέρσι. Η Opel έχει ήδη λάβει περίπου 150.000 παραγγελίες για το νέο Astra σε όλη την Ευρώπη, παρόλο που η σημαντική έκδοση station wagon, Astra Sports Tourer, λανσάρεται τις ημέρες αυτές στους Ευρωπαίους διανομείς. Το Sports Tourer θα γιορτάσει το ντεμπούτο του στο Γερμανικό δίκτυο διανομέων το Σάββατο, 9 Απριλίου με τη Γερμανική αγορά να εξακολουθεί να έχει μία άριστη παράδοση στα station wagon.
«Ήταν ένα καλό ξεκίνημα της χρονιάς. Οι πελάτες σε όλη την Ευρώπη πραγματικά αγαπούν τη νεανική και ελκυστική γκάμα μοντέλων μας με τα Astra και Astra Sports Tourer να κλέβουν την παράσταση. Το Mokka X θα συμβάλλει στην άνοδο αργότερα μέσα στη χρονιά. Βρισκόμαστε στη σωστή πορεία για να αυξήσουμε σημαντικά τις πωλήσεις μας μέσα στο 2016,» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group.
Στην Ελλάδα, το πρώτο τρίμηνο του έτους, η Opel βελτίωσε ελαφρώς το μερίδιο της στις πωλήσεις προς ιδιώτες στο 9,3%. «Η Οpel πράγματι βελτίωσε το μερίδιό της και εξακολουθεί να κρατά την πρωτοκαθεδρία στις πωλήσεις με κινητήρες Diesel με μερίδιο της τάξης του 15% με αιχμή του δόρατος τα Corsa & νέο Astra, το πρόσφατα βραβευμένο Car of Τhe Year 2016. Παράλληλα, η Opel έχει ήδη ξεκινήσει δυναμικά την αντεπίθεση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις της – εξαιρετικά προσιτές στην αγορά τους και οικονομικές στη χρήση τους – με πρωτοστάτες το Corsa 1,2 lt και το ολοκαίνουργιο Astra 1,0 lt Turbo τα οποία αναμένεται να συμβάλλουν στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεών της το ερχόμενο διάστημα.», δήλωσε ο Τάσος Αραμπατζής, Διευθυντής Μάρκετινγκ της GM Hellas.