Θέαμα και συναγωνισμός στην Ανάβαση Νιγρίτας
Το Σάββατο μετά το πέρας των δοκιμαστικών και αφού έγινε η παρουσίαση των αθλητών στην κεντρική πλατεία της Νιγρίτας, ξέσπασε η προαναγγελθείσα καταιγίδα με απίστευτο μένος περιορίζοντας σημαντικά την ορατότητα και καθιστώντας αδύνατη κάθε μετακίνηση. Η αγωνία όλων ήταν έκδηλη για το αν συνεχίσει ο καιρός να είναι άστατος και συνεχίσει η βροχόπτωση την επομένη. Το πρωί της Κυριακής βρήκε τον κάμπο των Σερρών στεγνό μεν αλλά «καλυμμένο» από πυκνή ομίχλη εντείνοντας την ανησυχία των διοργανωτών και την αβεβαιότητα των αγωνιζομένων.
Η ομίχλη διαλύθηκε πολύ πριν κλείσει η ειδική διαδρομή φέρνοντας και πάλι τα χαμόγελα στα πρόσωπα όλων καθώς η έλευση των θεατών ήταν πέρα από κάθε προσδοκία. Την ανάβαση Νιγρίτας τίμησαν, όπως και πέρσι πλήθος θεατών από Νιγρίτα, Σέρρες και πολλούς όμορους νομούς, προσφέροντας ενθουσιασμένοι από το θέαμα απλόχερα το χειροκρότημα τους.
Η ησυχία της βουκολικής ορεινής διαδρομής Χουμνικού – Λαγκάδι διακόπηκε στις 11 ακριβώς όταν και εκκίνησε το πρώτο αγωνιστικό, ξεσηκώνοντας τα πλήθη στα 8 Κ της ειδικής των 3.100 μέτρων. Ακολούθησαν οι υπόλοιποι 18 αθλητές, δίνοντας θέαμα αλλά κάνοντας εν γένει λιγότερο καλούς χρόνους από αυτούς των δοκιμαστικών την προηγούμενη ημέρα.
Τα 1600αρια θριάμβευσαν με τον Δημητρίου Αλέξη και τον Αναστασίου Παναγιώτη να κάνουν το 1-2 αμφότεροι με Peugeot 106 και διαφορά μικρότερη των 3 δευτερόλεπτων. Μισή ανάσα πίσω τους τερμάτισε ο τρίτος της κατηγορίας Γιουβανούδης Παναγιώτης με Citroen AX.
Στα 2000 κ.εκ. την πρωτιά κατέκτησε επάξια ο Σαρρής Βίκτωρ με Citroen Saxo έχοντας δημιουργήσει απόσταση ασφαλείας από τον ανταγωνισμό, που στην προκειμένη περίπτωση ήταν ο γνωστός σε όλους από τους αγώνες ράλλυ Μπαξεβανάκης Αντώνης με Honda Civic Type R. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο παλαίμαχος Ατματζίδης Κωνσταντίνος με VW Golf.
Παλαίμαχος κατέκτησε και την πρώτη θέση της κατηγορίας 2000+ κ. εκ. Ο «Πορτοκάλης» με την πορτοκαλί Lancia Intecrale άφησε στην δεύτερη θέση τον Λέτσιο Γιώργο και το λευκό Ford Escort RS.
Στην κατηγορία Saloon επικράτησε ο ταχύτατος Αγγλόπουλος Μίλτος με Citroen C2R2 Max, αφήνοντας τους πλαγιολισθένοντες Πάζη Σωκράτη και Παπαδημητρίου Οδυσσεά να κάνουν το δικό τους παιχνίδι «καπνίζοντας» την ειδική διαδρομή με τις θηριώδεις BMW. Τον δικό τους αγώνα στην κατηγορία Saloon Turbo έκαναν και οι Λαζαρίδης Κωνσταντίνος, Μπαλάσης Σγουρής με Mitsubishi Lancer Evo 8 και Toyota Corola αντίστοιχα. Άτυχοι στάθηκαν, ο προσφέροντας θέαμα Τσιλιμπόνης Γιώργος με BMW και ο εκ των αγώνων ράλλυ προερχόμενος Λάκης Αχιλλέας με Seat Ibiza λόγω μηχανικής βλάβης.
Στα εκτός του αγώνα θέματα δεν γίνετε να παραλείψουμε την αρχιτεκτονική της κεντρικής πλατείας της Νιγρίτας η οποία δεν θα μπορούσε να είναι πιο βολική καθώς το καταπράσινο πάρκο με τα θεόρατα πλατάνια χωρίζουν δύο δρόμοι. Στον επάνω δρόμο σταθμεύουν τα αγωνιστικά σε απόσταση αναπνοής από τους θαμώνες των καταστημάτων, ενώ στον κάτω δρόμο γίνετε η απονομή των κυπέλλων με θεατές όχι μόνο τους άμεσα εμπλεκόμενους όπως έχουμε συνηθίσει αλλά και όλους όσους βρίσκονται στα μαγαζιά εκείνη τη στιγμή. Σημαντικός είναι όμως και ο ρόλος του Δήμου Νιγρίτας ο οποίος στηρίζει με πράξεις αυτό το τόσο σημαντικό αθλητικό γεγονός για την περιοχή.