Ανοίγοντας δρόμους στα ορυχεία της Πτολεμαΐδας!

By  |  0 Comments

Την πρώτη του εμφάνιση στα ορυχεία της Δ.Ε.Η. στην Πτολεμαΐδα έκανε το νέο Unimog Euro VI. Κατέφθασε από το εργοστάσιο στο Woerth της Γερμανίας και ξεκίνησε το ταξίδι του για τα ορυχεία. Εκεί δοκιμάστηκε σε πραγματικά σκληρές συνθήκες. Το όχημα παρουσιάστηκε στους οδηγούς εκτενώς, καθώς έγινε αναφορά από τον εκπρόσωπο της Mercedes-Benz Ελλάς στις δυνατότητες του οχήματος, στα τεχνικά του χαρακτηριστικά αλλά και στα πλεονεκτήματα το οποία μόνο το Unimog κατέχει.

Στη συνέχεια, ο κάθε οδηγός δοκίμασε όχημα, οδηγώντας το στις κακοτράχαλες διαδρομές των ορυχείων. Η κατασκευή του από τα πιο ανθεκτικά υλικά, η μεγάλη ευελιξία του και οι μοναδικές εκτός δρόμου δυνατότητές του εντυπωσίασαν τους παρευρισκομένους!

Λίγα λόγια για την ιστορία…

Το Mercedes-Benz Unimog οφείλει την πολλών δεκαετιών επιτυχία του στο θρυλικό σχεδιασμό του σασί του. Από τη δεκαετία του 1950, ο σχεδιασμός του Unimog είναι συνώνυμο της υψηλής μηχανικής αριστοτεχνίας καθώς και της μέγιστης στιβαρότητας και πρόσφυσης σε εκτός δρόμου συνθήκες.

Η νέα γενιά οχημάτων BlueTec 6.

Η υπερσύγχρονη και δοκιμασμένη τεχνολογία κινητήρων Mercedes-Benz μαρτυρά ότι το Unimog εξελίσσεται. Έτσι, η νέα γενιά οχημάτων Unimog θέτει τα πρότυπα στα θέματα φιλικότητας προς το περιβάλλον και αποδοτικότητας. Επιπλέον, τα μηχανικά σύνολα διακρίνονται επίσης για τα μεγάλα διαστήματα μεταξύ των συντηρήσεων, το πανίσχυρο premium μηχανόφρενο και την ταχύτητα οδήγησης έως 90 km/h σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους.

Οι δύο κατασκευαστικές σειρές Unimog.

Το Unimog U 4023 / U 5023 είναι το όχημα επιλογής για όλες τις χρήσεις όπου απαιτούνται υψηλές δυνατότητες εκτός δρόμου. Το Unimog Offroad έχει επανειλημμένα αποδείξει τις ικανότητές του σε δύσκολα εδάφη και σε ακραίες συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Το U 216 / U 530 είναι καταλληλότερο όπου απαιτούνται μικρές διαστάσεις και πολυμορφικότητα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά  Unimog 5023 (όχημα παρουσίασης)

Γωνία ράμπας: έως 34μοίρες

Γωνία προσέγγισης: έως 44μοίρες

Γωνία αποχώρησης: έως 51μοιίρες

Γωνία ανατροπής: 38μοίρες

Μέγιστη κλίση αναρρίχησης: 45μοίρες

Διέλευση από νερό: 0,80 – 1,20m

Διαστάσεις:

Μήκος: 6.000mm

Μεταξόνιο: 3.850mm

Πλάτος: 2.400mm

Ύψος καμπίνας: 2.810mm

Ύψος αξόνων από το έδαφος: 460mm

Βάρη:

Μικτό βάρος: 14,5t

Κινητήρας:

Τετρακύλινδρος σε σειρά, τετράχρονος πετρελαιοκινητήρας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro VI.

Τύπος: ΟΜ934LA

Σύστημα ψεκασμού: Common Rail

Κυβισμός: 5.132cc

Ιπποδύναμη: 170kW (231PS) στις 2.200 1/min

Ροπή: 900Nm στις 1200-1600 1/min

Μηχανόφρενο: Μηχανόφρενο αποσυμπίεσης δύο βαθμίδων με ισχύ πέδησης έως 180kW

Κιβώτιο ταχυτήτων:

Αυτοματοποιημένο κιβώτιο

Τύπος: U100/8

Βασικό κιβώτιο: 8 σχέσεις εμπροσθοπορείας και 6 σχέσεις οπισθοπορείας

Κιβώτιο OFF Road: 8 σχέσεις εμπροσθοπορείας και 6 σχέσεις οπισθοπορείας

Σχέσεις: 16 σχέσεις εμπροσθοπορείας, 14 σχέσεις οπισθοπορείας

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.