Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016: Η δεύτερη ημέρα της Sporting
Το 2ο Σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2016 σήμανε για την Κατηγορία Sporting την αλλαγή από χωμάτινες σε ασφάλτινες επιφάνειες, με τους «Pedro»-Emanuele Baldaccini (Lancia Delta Integrale 16V, 1990) πάντως να μην επηρεάζονται από αυτό και να αυξάνουν περαιτέρω το προβάδισμα για τη νίκη.
Ήταν η πιο μεγάλη σε διάρκεια ημέρα του αγώνα, αφού τα πληρώματα ξεκίνησαν από το Ναύπλιο στις 08:00 και επέστρεψαν για το τελευταίο σέρβις στις 00:23, μετά από περισσότερες των 16 ωρών. Το πρόγραμμα, περιλάμβανε 5 επαναλαμβανόμενες ασφάλτινες Ε.Δ. (Λίμνες, Άγιος Ιωάννης, Αγιονόρι, Καρνεζέικα, Δρυόπη) συνολικού μήκους 139,98 χιλιομέτρων. Κερασάκι στην… απαιτητική τούρτα της σημερινής ημέρας, ήταν το γεγονός ότι το δεύτερο πέρασμα από τις Ε.Δ. Καρνεζέικα και Δρυόπη έγινε υπό το φως των προβολέων, προσφέροντας ήχους και εικόνες από αγώνες παλαιότερων και αγαπημένων, εποχών.
Έπειτα από αυτόν τον «μαραθώνιο», οι «Pedro»-Emanuele Baldaccini διατηρήθηκαν στην κορυφή, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά από τους διώκτες τους. Το ιταλικό πλήρωμα, αν και στο πρώτο loop της ημέρας ανησύχησε λόγω μικρού προβλήματος με την μετάδοση της Lancia Delta Integrale 16V, ενώ στις απογευματινές Ε.Δ. αντιμετώπισε πρόβλημα με τον άξονα μετάδοσης, εντέλει δεν απειλήθηκε και ετοιμάζεται για την τελευταία ημέρα του αγώνα έχοντας δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας. Στη 2η θέση της γενικής κατάταξης παραμένουν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000, 1973), που αν και δυσκολεύτηκαν αρχικά από την εναλλαγή χώματος και ασφάλτου, βρήκαν τα πατήματά τους και, έχοντας εισπράξει και την φιλοφρόνηση του «Pedro» για την οδήγησή τους στην άσφαλτο με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, βελτίωναν διαρκώς τους χρόνους τους με αποτέλεσμα να μην απειλούνται στη μάχη για την κορυφή μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων του αγώνα που προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Στην τρίτη θέση παραμένουν οι Σπύρος Πετρίδης-Αποστόλης Πάλλας (Toyota Corolla AE86, 1984), που αντιμετώπισαν αρχικά πρόβλημα με τα φρένα του αυτοκινήτου τους, ενώ είχαν και κλατάρισμα στην Ε.Δ. 8, χάνοντας χρόνο αλλά έχοντας σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους στην προσπάθεια για τερματισμό στο βάθρο.
Στην 4η θέση της κατάταξης βρίσκονται οι Georg Reitsperger-Βασίλης Χαρίτος (VW Golf GTI 16V, 1990), που παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισαν προβλήματα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου τους, ο οποίος δεν ανέβαζε στροφές στην αρχή της ημέρας, στη συνέχεια έλυσαν το πρόβλημα και κινήθηκαν σαφώς πιο γρήγορα, κερδίζοντας έτσι μία θέση και ξεπερνώντας τους Γιώργο Χωριανόπουλο-Παναγιώτη Φωτεινόπουλο (Audi 80 GT, 1975), οι οποίοι ολοκλήρωσαν την ημέρα στην 5η θέση, χωρίς να αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα. Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Θάνος Καρύδας-Θεοδώρα Πασχαλίδου (Peugeot 504, 1972).
Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις της ημέρας, συγκαταλέγονται αυτές των Γιάννη Πάλμου-Φωτεινής Ψαρράκου (Peugeot 205 GTI, 1984) οι οποίοι βρίσκονταν στην 4η θέση της κατάταξης χθες, όμως τέθηκαν εκτός εξαιτίας δύο κλαταρισμάτων, πριν καν μπουν στην πρώτη Ε.Δ. της ημέρας, καθώς επίσης και των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Κώστα Σούκουλη (Lancia Delta HF 4WD,1990) που εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 10 με πρόβλημα στα ηλεκτρικά, ενώ βρίσκονταν στην 6η θέση της κατάταξης. Ακόμη, εκτός τέθηκαν οι Δημήτρης Χρήστου-Δημήτρης Γράψας (Toyota Celica TA 23, 1975) από έξοδο ενώ βρίσκονταν στην 6η θέση, οι Βασίλης Πόλιτο-Άσια Τσιφάκη (Datsun 1800 SSS H510, 1972) από ημιαξόνιο, οι Holger Stracke-Maik Bottger (Watburg 312, 1966) με πρόβλημα στον κινητήρα και οι Μιχάλης Νομικός-Γιώργος Κουρής (Toyota Starlet, 1983), λόγω καμένης φλάντζας κεφαλής.
Ο αγώνας για την Κατηγορία Sporting, ολοκληρώνεται σήμερα με το μικρότερο σκέλος του αγώνα, που περιλαμβάνει 4 ασφάλτινες Ε.Δ. συνολικού μήκους 35,12 χιλιομέτρων, προτού τα πληρώματα επιστρέψουν στο Ναύπλιο για τον Τερματισμό, στις 14:17.
Δηλώσεις Πρωταγωνιστών (Ευρ. Πρωτάθλημα)
1 “PEDRO” – BALDACCINI Emanuele LANCIA Delta Integrale 16V 1990
«Στις δύο πρώτες ειδικές του απογεύματος, είχαμε πρόβλημα στον άξονα μετάδοσης, αλλά το φτιάξαμε και ύστερα από αυτό όλα πήγαν καλά. Ο αγώνας τη νύχτα ήταν φανταστικός. Γενικά, ήταν μία καλή ημέρα».
2 PARADISSIS Panagiotis – PIMENIDIS Konstantinos FORD Escort RS 2000 1973
«Οι νυχτερινές ειδικές ήταν μια εξαιρετική εμπειρία.Σιγά σιγά ανεβάζουμε το ρυθμό μας και στην άσφαλτο και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό. Ελπίζουμε όλα να πάνε το ίδιο καλά και αύριο».
4 PETRIDIS Spyros – PALLAS Apostolis TOYOTA Corolla AE86 1984
«Ό,τι κι αν συνέβη σήμερα από τη στιγμή που είμαστε εδώ, όλα ήταν ωραία. Στις νυχτερινές Ε.Δ. ήμασταν πιο αργοί. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Για αύριο βλέπουμε».
3 REITSPERGER Georg – CHARITOS Vassilis VW Golf GTI 16V 1990
«Σήμερα, ήταν πολύ καλύτερα σε σχέση με χθες. Τα βασικά μας προβλήματα λύθηκαν και το αυτοκίνητο πηγαίνει καλά. Δυστυχώς, δεν υπάρχει καμία ελπίδα να πιάσουμε τα αυτοκίνητα μπροστά μας, ενώ υπάρχει μεγάλη διαφορά με τα αυτοκίνητα πίσω μας. Επομένως, ο στόχος μας για αύριο είναι να φτάσουμε στον τερματισμό».
5 CHORIANOPOULOS Georgios – FOTINOPOULOS Takis AUDI 80GT 1975
«Όπως έχουμε ξαναπεί, αυτός είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας, αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και νυχτερινές ειδικές που του δίνουν επιπλέον αίγλη. Μάλιστα, διαπιστώσαμε πως μπορούμε ακόμα να οδηγήσουμε γρήγορα σε νυχτερινές ειδικές κι αυτό μας χαροποίησε ιδιαίτερα».
9 KARYDAS Thanos – PASCHALIDOU Theodora PEUGEOT 504 1972
«Σήμερα περάσαμε πολύ καλά. Γενικά όλα πήγαν καλά, δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Οι ειδικές μας άρεσαν τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, και μας άρεσε που ύστερα από χρόνια έγιναν νυχτερινές ειδικές».
8 CHRISTOU Dimitrios – GRAPSAS Dimitrios TOYOTA Celica TA23 1975
Εγκατέλειψαν από έξοδο στην Ε.Δ.15.