Αυξημένες κατά 26% οι Πωλήσεις της Opel στη Γερμανία το Μάιο
- Αύξηση πωλήσεων επιβατικών οχημάτων στις 4.400 μονάδες περίπου
- Αύξηση μεριδίου πάνω από 0,8 ποσοστιαίες μονάδες, διαμορφώνοντας ένα 7,4%
- Το Opel Astra ενισχύει την άνοδο των πωλήσεων
Η Opel συνεχίζει την ανοδική πορεία της στην πολύ σημαντική Γερμανική αγορά. Οι πωλήσεις επιβατικών οχημάτων της πέτυχαν αύξηση σχεδόν 26% που μεταφράζεται σε 4.400 οχήματα που έφτασαν το συνολικό αριθμό 21.260 το μήνα Μάιο. Επομένως, ο ρυθμός αύξησης της Opel ήταν υπερδιπλάσιος από αυτόν που παρουσίασε συνολικά η Γερμανική αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων. Το μερίδιο της Opel σε αυτό το τμήμα της αγοράς αυξήθηκε πάνω από 0,8 ποσοστιαίες μονάδες, ξεπερνώντας το 7,4%.
Η Opel παρέμεινε σε ανοδική τροχιά με την πάροδο του χρόνου. Με πωλήσεις σχεδόν 103.000 επιβατικών αυτοκινήτων, η Opel πέτυχε αύξηση περίπου 13.250 μονάδων (15%) το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου. Το ίδιο διάστημα, το ποσοστό ανόδου της μάρκας ήταν υπερδιπλάσιο από τη συνολική Γερμανική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε πάνω από 0,5 ποσοστιαίες μονάδες, αγγίζοντας το 7,4% που είναι το καλύτερο αποτέλεσμα αυτής της περιόδου μέσα σε μία πενταετία.
Το Ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016”, το νέο Opel Astra, συνετέλεσε και πάλι ουσιαστικά σε αυτό το αποτέλεσμα. Μέχρι τώρα από την αρχή της χρονιάς έχουν πουληθεί πάνω από 26.600 Astra – αύξηση περίπου 30% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Το Opel Mokka τώρα είναι ένα ακόμα εχέγγυο επιτυχίας. Οι πωλήσεις του επιτυχημένου SUV αυξήθηκαν σχεδόν κατά 40% μόνο το Μάιο, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην κατάταξη μηνιαίων πωλήσεων και πρώτου πενταμήνου του 2016 στην κατηγορία SUV B.
«Το μέλλον συνεχίζει να διαγράφεται ευνοϊκό για την Opel. Είμαι σίγουρος ότι τα νέα μοντέλα μας θα δώσουν πρόσθετη ώθηση στις πωλήσεις μας. Ιδιαίτερα λόγω του ότι το νέο Opel Mokka X διατίθεται για παραγγελία στη Γερμανία από τις αρχές της εβδομάδας» δήλωσε ο Jürgen Keller, Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Aftersales της Opel στη Γερμανία.
Στην Ελλάδα η Opel, συνεχίζει την πολύ καλή πορεία της με μερίδιο που ξεπερνά το 9% για το 5-μηνο Ιαν-Μάιος 2016 (πωλήσεις επιβατικών προς ιδιώτες). «Στην πολύ καλή πορεία της Opel, αιχμή του δόρατος είναι το Νέο Astra, το οποίο οδηγεί την κούρσα στην κατηγορία του, τόσο στις πωλήσεις προς ιδιώτες, όσο και σε αυτές προς εταιρικούς πελάτες, τεκμηριώνοντας με αυτόν τον τρόπο την καθολική αποδοχή του Αυτοκινήτου της Χρονιάς του 2016 από το Ελληνικό αγοραστικό κοινό.», δήλωσε ο Τάσος Αραμπατζής, Διευθυντής Μάρκετινγκ της GM Hellas.