F1: Η τακτική των ελαστικών στην Ουγγαρία

By  |  0 Comments

Στο Ουγγρικό Grand Prix είχαμε τις υψηλότερες θερμοκρασίες της φετινής σεζόν ως τώρα, με το δείκτη να φτάνει τους 54 βαθμούς Κελσίου.

Οι περισσότεροι οδηγοί εκκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα προτού αλλάξουν όπως αναμένονταν στην πιο ανθεκτική μαλακή γόμα για τα τελευταία δυο μέρη του αγώνα. Απ’ όλους όσοι υιοθέτησαν εναλλακτική στρατηγική πιο ψηλά τερμάτισε ο Kimi Raikkonen στην 6η θέση. Ο Φινλανδός εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και στις δυο αλλαγές που πραγματοποίησε έβαλε την πολύ μαλακή γόμα που ήταν τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο ταχύτερη από τη μαλακή γόμα.

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα (που θεωρείται το μέσον του πρωταθλήματος) εκκινώντας από την 2η θέση. Πήρε το προβάδισμα από την εκκίνηση και το διατήρησε παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό από τον άλλο οδηγό της Mercedes Nico Rosberg ο οποίος στο μεγαλύτερο διάστημα βρίσκονταν πίσω του με διαφορά μικρότερη από ένα δευτερόλεπτο. Μια εξίσου αμφίρροπη μάχη δόθηκε για την 3η θέση στο βάθρο μεταξύ του Daniel Ricciardo με τη Red Bull και του Sebastian Vettel με τη Ferrari.

Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: «Μετά από ένα απόγευμα με καταρρακτώδη βροχή το Σάββατο, είδαμε την Κυριακή τις υψηλότερες θερμοκρασίες οδοστρώματος που έχουν καταγραφεί φέτος ως τώρα. Ως αποτέλεσμα της βροχής στις δοκιμές οι οδηγοί είχαν πληθώρα νέων ελαστικών τα οποία εκμεταλλεύτηκαν στον αγώνα. Σ’ αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες όλοι πίεσαν από την αρχή ως το τέλος ακολουθώντας όπως περιμέναμε στρατηγική 2 αλλαγών. Λίγοι οδηγοί επιχείρησαν κάτι διαφορετικό, επισημαίνουμε τις διαφορές στρατηγικής ανάμεσα σε Red Bull και Ferrari που είχαν ως αποτέλεσμα οι οδηγοί τους να δίνουν μάχη για θέση μέχρι τον τελευταίο γύρο».

Ταχύτεροι χρόνοι ανά γόμα στον αγώνα:

  Μέση Μαλακή Πολύ μαλακή
Πρώτος PER    1:26.466 ROS     1:23.670 RAI   1:23.086
Δεύτερος BUT    1:26.755 HAM    1:23.849 KVY  1.24.669
Τρίτος MAS  1:26.940  VET    1:24.383 MAS   1.25.296

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα στον αγώνα

Μέση:                                     Massa                          40 γύροι

Μαλακή:                                 Ricciardo                     37 γύροι

Πολύ μαλακή:                         Magnussen                  24 γύροι

Μετρητής αλήθειας: Προβλέψαμε ότι η στρατηγική των δυο αλλαγών θα είναι η καλύτερη επιλογή για τον αγώνα και αυτό πράγματι ακολούθησαν οι περισσότεροι οδηγοί: Εμείς είπαμε ότι θα έχουμε εκκίνηση με την πολύ μαλακή γόμα και αλλαγή σε μαλακή στον 12ο και στον 41ο γύρο. Ο Hamilton ακολούθησε αυτό το μοτίβο απλά σταμάτησε για πρώτη φορά στον 16ο και για δεύτερη φορά στον 41ο γύρο σε σύνολο 70. Βέβαια έπαιξε ρόλο και το βρεγμένο οδόστρωμα στις κατατακτήριες δοκιμές ώστε να αντέξει περισσότερο το σετ της πολύ μαλακής γόμας.

11-Hungarian-Race2-Open

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.