Επιστροφή στο χώμα με 33 συμμετοχές!

By  |  0 Comments

Συνέχεια δίνεται στο Κύπελλο Χώματος στις 4 Σεπτεμβρίου με τη διεξαγωγή του 2ου Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ, που διοργανώνει το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ) στην περιοχή του Λουτρακίου. Το ράλλυ συγκέντρωσε 33 συμμετοχές, με όλα τα μεγάλα ονόματα του θεσμού να δηλώνουν το παρών και να υπόσχονται όμορφες μάχες την προσεχή Κυριακή.

Οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης με το Νο1 στις πόρτες του Mitsubishi Lancer Evo VI επιθυμούν διακαώς την επικράτηση, ώστε να μείνουν μόνοι πρώτοι στην κορυφή του Κυπέλλου. Οι έτεροι διεκδικητές του τίτλου, Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo IX) που κέρδισαν στον εναρκτήριο γύρο, επιστρέφουν στη δράση ύστερα από την ατυχία του Ράλλυ Ακρόπολις και αναμένεται να δώσουν σκληρή μάχη με το πλήρωμα του Evo VI. Κανείς δεν μπορεί να ξεγράψει, βέβαια, τον Λεωνίδα Κύρκο που παρά την πολυετή αποχή του από τους αγώνες, επικράτησε στην πρώτη έκδοση του αγώνα. Ο «Λέας» με συνοδηγό τον πολύπειρο Γιώργο Πολυζώη θα βρεθεί πίσω από το μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX και σίγουρα αποτελεί μια καλή αφορμή για να παρευρεθείτε στην ειδική του Λουτρακίου την Κυριακή. Συνεπής στο ραντεβού του με τους χωμάτινους αγώνες είναι ο Πάνος Κωνσταντάκος που θα αγωνιστεί με Lancer ένατης γενιάς, ενώ μετά τη δεύτερη θέση στο Σπριντ Τρίκαλα Κορινθίας, ο Στέλιος Λαϊνόπουλος (Subaru Impreza GT) μπήκε σε τροχιά διεκδίκησης του κυπέλλου. Συνοδηγός του στο Λουτράκι θα είναι ο Διονύσης Κολοτούρος. Ικανοί για μια θέση στο βάθρο εμφανίζονται οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης Παπαρινόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) αλλά και ο Χρήστος Παλαιολόγος (Mitsubishi Lancer Evo VIII).

Στην F2, οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος (Ford Escort MKII) στοχεύουν να επαναλάβουν την περσινή τους επιτυχία και έρχονται ορεξάτοι στο Λουτράκι, ενώ το αίμα του πίσω θέλει να πάρει ο περσινός άτυχος του αγώνα, Γιάννης Αναγνωστάκος που θα έχει συνοδηγό τον Χρήστο Μπακλώρη (MG ZR 160). Ικανοί για τη νίκη εμφανίζονται οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης με το γνωστό Ford Escort MKII. Πρωταγωνιστούν τα τελευταία χρόνια στα Ιστορικά Ράλλυ Ακρόπολις οι Σπύρος Πετρίδης-Απόστολος Πάλλας (Toyota Corolla) και αναμένεται να εντυπωσιάσουν και στο Λουτράκι. Από εκεί και πέρα, έντονος αναμένεται ο  συναγωνισμός στη C6, με 11 πληρώματα να έχουν δηλώσει συμμετοχή. Οι περσινοί πρωταθλητές F2, Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας (Toyota Yaris) θα τραβήξουν τα βλέμματα των θεατών, ενώ με στόχο την επικράτηση θα οδηγήσουν το Toyota Yaris τους οι Λαμιώτες, Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής. Υπολογίσιμοι είναι και οι Πυργιώτες Θοδωρής και Παναγιώτης Πανούτσος που θα έχουν στα χέρια τους ένα Toyota Starlet, αλλά και οι Κωνσταντίνος Τούσουλης-Κωνσταντίνος Γκουριώτης (Toyota Yaris) που δεν κινήθηκαν άσχημα στο Σπριντ Τρίκαλα Κορινθίας.

Την Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου, από τις 17.00 έως τις 19.00 θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος των εντός Αττικής, πληρωμάτων, στο Ι.ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας. Τα εκτός Αττικής πληρώματα θα περάσουν από τη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου το πρωί της Κυριακής, από τις 08.00 έως τις 09.00 στο  τοπικό γραφείο της ΕΛΠΑ του Ισθμού. Η δράση την Κυριακή θα ξεκινήσει στις 11:23 το πρωί, όπου είναι προγραμματισμένο το πρώτο από τα δύο σκέλη του αγώνα. Το δεύτερο σκέλος θα ξεκινήσει στις 13:33. Πεδίο μάχης είναι η γνωστή ειδική Λουτράκι-Κινέττα, με νέα όμως χάραξη, μήκους  16.9 χιλιομέτρων. Συγκεκριμένα, μέχρι το 12.7 χιλιόμετρο, η διαδρομή είναι ίδια με την περσινή, ωστόσο το τελευταίο κομμάτι μήκους 4.2 χιλιομέτρων είναι διαφορετικό, με τον τερματισμό να βρίσκεται στο συνοικισμό του Αγίου Νικολάου. Τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα είναι 33.8, ενώ το συνολικό μήκος του αγώνα αγγίζει τα 111.96 χιλιόμετρα. Οι απονομές θα πραγματοποιηθούν στις 16.30 στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο.

afisa

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.