49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. : Η επιστροφή του Τζένταϊ!
Κυρίαρχος του παιχνιδιού αποδείχθηκε ο Σωκράτης Τσολακίδης με συνοδηγό τον Δήμο Χάρη στην γαλανόλευκη Skoda Fabia R5 (φωτό επάνω). Πρώτοι στις δύο ειδικές διαδρομές της ημέρας, άρα και πρώτοι γενικής εξέπληξαν άπαντες με το 11.06.79 στο Λιβάδι – Πετροκέρασα όπως εξέπληξαν με το 11.26.26 οι δεύτεροι γενικής Μπρόζος – Bογιαντζής με Citroen ZX Kit Car (φωτό κάτω).
Τρίτοι γενικής οι Καρπάνος – Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X οι οποίοι πέρασαν με μόλις 0.27 δεύτερα τους τέταρτους γενικής Καλούδη – Τοπούζη με Mitsubishi Lancer Evo VIII. Στην 5η θέση γενικής οι νικητές του 2013 Βελάνης – Βελάνης και μόλις 0.77 δεύτερα μπροστά από τους περσυνούς νικητές Φιλιππίδη – Μαχαίρα αμφότεροι με Mitsubishi Lancer Evo IX. Την δική τους κόντρα είχαν οι Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης με Mitsubishi Lancer Evo ΙX ενάντια στους Τζαμπάζη – Πολυζώη με Skoda Fabia R5. Νικητές οι πρώτοι με 0.43 δεύτερα διαφορά. Ταχύτατοι όπως πάντα τερματίσανε το Honda Civic Type R στην ένατη θέση οι Καραβασίλης – Καρλιώτης μπροστά από τους Παυλίδη – Πετρόπουλο με Citroen DS3 R3.
Τα πράγματα ξεκαθάρισαν μετά την 10η θέση καθώς οι διαφορές στους χρόνους άρχισαν να μεγαλώνουν. Στην 11η θέση οι Βάτσος – Θεοφανίδης με Renault R3 δεν κινδύνευσαν από τους 12ους Αναγνωστάκο– Μπακλώρη με MG ZR 160 ούτε αυτοί με την σειρά τους από τους 13ους Μαυρουδή – Σούστα με Subaru Impreza τους οποίους χωρίζουν μόλις 3.79 δεύτερα από τους 14ους Σπανό – Γκοταβό με Subaru Impreza Spec C.
Άτυχοι της ημέρας οι Κουμποτής – Μαυροματίδης των οποίων το Peugeot 106 S16 «ξεκόλλησε» στην 1η ειδική διαδρομή μετά την αλλαγή πορείας με αποτέλεσμα να χτυπήσει το στηθαίο και να πάρει φωτιά. Το πλήρωμα βγήκε από το αγωνιστικό χωρίς γρατζουνιά όμως ο αγώνας διακόπηκε και τα πληρώματα Παραβάντης – Παραβάντης με Peugeot 106 S16, Περάκης – Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206 και Λάκης – Τριανταφυλλίδης με Seat Ibiza ολοκλήρωσαν την ειδική ως απλή. Αφού καθάρισε η ειδική ο αγώνας συνεχίστηκε χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αγώνα με τον χρόνο δίνουν οι Θεοφανίδης – Μαύρος οι οποίοι αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη μετά από μηχανική βλάβη στην Ε.Δ.2., δήλωσαν όπως προβλέπεται από τον κανονισμό Rally 2.
Σίγουρο είναι πως η αυριανή ημέρα κρύβει περισσότερες εκπλήξεις από όσες η σημερινή, ο αγώνας αλλά και οι θέσεις ανά κατηγορία δεν έχουν κριθεί στο ελάχιστο.