Νέο KARL ROCKS: ‘SUV’ Ανανέωση για το Μικρό της Opel
- Υπερυψωμένο αμάξωμα & στιβαρά εξαρτήματα τύπου SUV για τη ζούγκλα της πόλης
- Τολμηρό, γεμάτο αυτοπεποίθηση Opel KARL για λάτρεις του εξατομικευμένου στυλ
- Άριστα συνδεδεμένο με προαιρετικά συστήματα Opel OnStar και Radio R 4.0 IntelliLink
- Παγκόσμια πρεμιέρα για το KARL ROCKS στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού
Το νέο μοντέλο που θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Paris Motor Show (1-16 Οκτωβρίου), θυμίζει έντονα μοντέλο SUV και υιοθετεί πολλά στοιχεία αυτής της κατηγορίας όπως υπερυψωμένη θέση καθισμάτων για καλύτερη ορατότητα και ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα ή εξαιρετικές επιλογές συνδεσιμότητας. Επιπλέον, το νέο Opel KARL ROCKS διατηρεί την αναμφισβήτητη πρακτικότητα του Opel KARL με πέντε πόρτες, πέντε καθίσματα, συμπαγείς διαστάσεις και μέγιστο χώρο αποσκευών πάνω από 1.000 L μέχρι την οροφή, που το κάνουν ιδανικό για ένα ευρύ κοινό που ζει σε πόλεις. Όπως το KARL, η έκδοση ROCKS θα είναι ‘πληθωρική’ σε όλα – πλην των διαστάσεων και της τιμής της.
Έξυπνες σχεδιαστικές παρεμβάσεις κάνουν το KARL ROCKS να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό της κατηγορίας A ακόμα και από το ‘ήρεμο’ αδερφάκι του. Οι λειτουργικές, ασημί ράγες οροφής, οι στιβαροί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες με ενσωματωμένες ποδιές (με προβολέα ομίχλης μπροστά), τα ένθετα στους θόλους τροχών και οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 15-ιντσών συνδυάζονται άριστα με τυπικά σχεδιαστικά στοιχεία Opel όπως η λεπίδα που κινείται ανοδικά προς τα πίσω. Σε συνδυασμό με την κεκλιμένη γραμμή οροφής, αυτό δημιουργεί μία δυναμική, σπορ εμφάνιση που συνδέει οπτικά το KARL ROCKS με το KARL, ενώ ταυτόχρονα του προσδίδει μία χαρακτηριστική, σκληροτράχηλη εμφάνιση.
Ο off-road χαρακτήρας και η εξωστρεφής προσωπικότητα του αυτοκινήτου τονίζονται από μία αύξηση 18mm στο ύψος του αμαξώματος που μεταφράζεται σε καλύτερη ορατότητα στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης ή βελτιωμένη θέα σε εξοχικούς δρόμους. Το υπερυψωμένο αμάξωμα προσφέρει και άλλα πλεονεκτήματα – το KARL ROCKS κινείται άνετα σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους και ανταπεξέρχεται καλύτερα στις απαιτήσεις σε ανώμαλα εδάφη. Επιπλέον, η αύξηση των 18-mm διευκολύνει την πρόσβαση των επιβατών.
Η αίσθηση στιβαρότητας που αποπνέει η εξωτερική σχεδίαση συνεχίζεται και στο εσωτερικό με τη μοναδική υφασμάτινη ταπετσαρία “Favo”. Η σχεδίαση θυμίζει κυψέλη και διατίθεται αποκλειστικά για το KARL ROCKS. Ο πήχης ανεβαίνει ακόμα ψηλότερα με τα διακοσμητικά στα εμπρός μαρσπιέ και το γυαλιστερό πλαίσιο του στάνταρ Radio R 300 ή του προαιρετικού συστήματος Radio R 4.0 IntelliLink. Αυτά φέρνουν τον κόσμο των smartphones στο KARL ROCKS μέσω Apple CarPlay ή Android Auto και επιτρέπουν πλοήγηση μέσω Apple Maps ή Google Maps,. Εναλλακτικά, το Navi 4.0 IntelliLink προσφέρει ένα ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης. Οι προαιρετικές επιλογές του KARL ROCKS ολοκληρώνονται με το σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας & υποστήριξης Opel OnStar, που κάνει αυτό και το αδερφάκι του τα καλύτερα συνδεδεμένα ‘μικρά’ της αγοράς.
Ωστόσο, το KARL ROCKS έχει πολύ περισσότερα να προσφέρει από μία ελκυστική εμφάνιση ή ένα κομψό εσωτερικό, αφού διατηρεί την πρακτικότητα του Opel KARL. Πέντε πόρτες παρέχουν άνετη πρόσβαση μπροστά και πίσω, ενώ τα πέντε καθίσματα αποτελούν διαπιστευτήρια άνεσης ακόμα και για οικογένειες που θέλουν να απολαμβάνουν το στυλάτο μικρό της Opel με αίσθηση SUV. Εάν χρειαστεί μάλιστα, τα πίσω καθίσματα – στάνταρ διαιρούμενα 40/60 – αναδιπλώνονται πλήρως, προσφέροντας στο KARL ROCKS έναν εντυπωσιακό χώρο αποσκευών 1.013 L μέχρι την οροφή.
Επιπλέον, το ‘άγριο’ παιδί της Opel θα εφοδιάζεται με όλα τα χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης που διατίθενται για το στάνταρ KARL. Το City mode διευκολύνει τους ελιγμούς διεύθυνσης με το πάτημα ενός μπουτόν (από το Enjoy), σημαντικό σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας. Το προαιρετικό Park Assist βοηθά τον οδηγό όταν παρκάρει, εκδίδοντας ακουστικές προειδοποιήσεις τη στιγμή που το όχημα πλησιάζει αντικείμενα ενώ κινείται με όπισθεν. Σύστημα cruise control με περιοριστή ταχύτητας ρυθμίζει την ταχύτητα του ταξιδιού, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο σε περίπλοκες συνθήκες κυκλοφορίας σε πόλεις και κατοικημένες περιοχές με όριο ταχύτητας 30 km/h.