Μπέντας – Γεωργακάς νικητές στο 24 Ώρες Ελλάδα
Εδώ και αρκετούς μήνες είχαν ξεκινήσει οι πυρετώδεις προετοιμασίες του 19ου ράλλυ αντοχής 24 Ώρες Ελλάδα. Οι διαφημίσεις στην ΕΡΤ & ΕΡΑ Σπορ, που ήταν χορηγοί επικοινωνίας, προμήνυαν ότι το φετινό 24 Ώρες Ελλάδα θα ήταν επικό.
Το ηλιόλουστο πρωινό της 15ης Οκτωβρίου συγκεντρώθηκαν 78 αποφασισμένα πληρώματα με τα ετοιμοπόλεμα ιστορικά τους αυτοκίνητα στους πρόποδες της Ακρόπολης. Η αψίδα της εκκίνησης είχε στηθεί, οι σημαίες του μεγάλου χορηγού, της Avis, κυμάτιζαν και τα κορίτσια της Three Hearts Superbars ομόρφαιναν το σκηνικό με την παρουσία τους. Στις 9:30 εκκίνησαν οι περυσινοί νικητές Κατσαούνης/Μανσόλας/VW Golf GTi ακολουθούμενοι από τους περυσινούς πρωταθλητές του ΣΙΣΑ Λάγγα/Μαλτέζου/Alfa Romeo 75. Πρώτη ειδική ανάποδος Βαρνάβας, έτσι για ζέσταμα… και μετά Αγκώνα! Εκεί συνειδητοποίησαν οι περισσότεροι ότι δεν πάνε για «βόλτα στο πάρκο» και κάποια φαβορί άρχισαν να φορτώνονται με πολλούς βαθμούς ποινής. Σύντομος σταθμός ελέγχου χρόνου στην Παραλία Αυλίδας, στο φιλόξενο café Black Pepper. Υψηλή γέφυρα Χαλκίδας και από εκεί Βόρειος Εύβοια και Προκόπι για σταθμό ελέγχου διέλευσης και αρχή της ομώνυμης ειδικής που σε συνδυασμό με την ειδική «Καλύβια» «τιμώρησε» τους απρόσεκτους. ‘Άλλες δύο ειδικές στους καταρράκτες Δρυμώνα και μετά από πέντε ώρες οδήγημα μικρή ξεκούραση στα αρχοντικά Λουτρά Αιδηψού.
Επιστροφή για άλλες δύο ειδικές στο Δρυμώνα και ξανά στα Καλύβια, ανάποδα αυτή τη φορά. Φτάνοντας στην ανηφορική Στενή είχε αρχίσει να σουρουπώνει και στα μέσα της ειδικής έπεσε ομίχλη που όμως δεν εμπόδισε τους μονομάχους να συνεχίσουν τον αγώνα τους. Φθάνοντας στο Μετόχι είχε τελειώσει μια σειρά ειδικών διαδρομών συνολικού μήκους άνω των 30 χιλιομέτρων. Λίγο πριν τη συμπλήρωση των 12 Ωρών τα πληρώματα κατέφθαναν στη φιλόξενη Κύμη για τη μεγάλη τρίωρη ανασυγκρότηση & ξεκούραση. Οι Μπέντας/Γεωργακάς/Ford Escort MK1, Ριζόπουλος/Παπανδρέου/Toyota Starlet & Δελαπόρτας/Βασιλόπουλος Porsche 930 είχαν ισοβαθμία 4 βαθμών ποινής, ενώ σε απόσταση αναπνοής ακολουθούσαν οι Τρίκαρδος/Χατζής/Porsche 944 και Λάμαρης/Κοτζιάς/Leyland Mini.
Τα δοχεία βενζίνης γέμισαν, οι προβολείς άναψαν και με τη συνοδεία ενός πανέμορφου φεγγαριού ξεκίνησε το νυχτερινό σκέλος με τη φημισμένη ειδική της Ανάβασης Κύμης. Ακολούθησαν οι ειδικές διαδρομές της νότιας Εύβοιας, Δύστος, Λιμνίωνας, Άγιος Δημήτριος και μετά μία ωριαία ξεκούραση στο γραφικό Πόρτο Μπούφαλο, όπου όλοι αναρωτιόντουσαν «τι κάνουμε στη μέση του πουθενά στις 3 τη νύχτα»;
Πέμπτο σκέλος με εκκίνηση ειδικής από το Πόρτο Μπούφαλο, μετά ακολούθησαν τα «ζόρικα» Κριεζά, Αλιβέρι και η τελευταία ανασυγκρότηση στη Χαλκίδα για κατανάλωση καφείνης! Στις 6 ακριβώς εκκίνηση για τη θρυλική Ριτσώνα και μετά ξημέρωμα στο Μερκούρη. Λίγο πριν τη συμπλήρωση των 24 ωρών άρχισαν να περνούν τα εναπομείναντα 61 κουρασμένα αλλά ικανοποιημένα πληρώματα την πύλη του Ραδιομέγαρου της ΕΡΤ που μετάδωσε ζωντανά τον τερματισμό. Εκεί τους περίμενε η αψίδα του τερματισμού και ένα τιμητικό μετάλλιο. Όλοι όσοι τερμάτισαν ήταν νικητές, αγκαλιαζόντουσαν, αλληλοσυγχαιρόντουσαν ιπποτικά και έδιναν ραντεβού τον Οκτώβριο του 2017 για το 20ό επετειακό 24 Ώρες Ελλάδα.
Στο 24 Ώρες Ελλάδα δεν έχει τόσο σημασία η νίκη όσο η συμμετοχή & ο τερματισμός. Για την ιστορία στο podium των νικητών ανέβηκαν 1οι οι Βασίλης Μπέντας/Κωστής Γεωργακάς/Ford Escort MK1, 2οι οι Δημήτρης Ριζόπουλος/Αλέξανδρος Παπανδρέου/Toyota Starlet και 3οι οι Δημήτρης Τρίκαρδος/Χρήστος Χατζής/Porsche 944. Η δεξίωση απονομής επάθλων έγινε στο φιλόξενο Φλοίσβος Park. Οι συμμετέχοντες και οι νικητές των διάφορων κατηγοριών καθώς και τα αναλυτικά αποτελέσματα είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα sisa.gr.
Ο Σύλλογος και η Οργανωτική επιτροπή ευχαριστεί θερμά όλους τους χορηγούς & υποστηρικτές, κριτές & χρονομέτρες, τη γραμματεία έκδοσης αποτελεσμάτων και την Αστυνομία & το Λιμενικό Κύμης, χωρίς την βοήθεια των οποίων η διοργάνωση αυτή δεν θα ήταν δυνατή.
Επίσης ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί τα παιδιά από την Πάτρα, τα παιδιά από τον Βόλο, τα παιδιά από την Αμφίκλεια-Τιθορέα, τα παιδιά από τη Χαλκίδα, τα παιδία από τη Ρουμανία (!), τα παιδιά με τα ΜΙΝΙ και τέλος όλες τις λέσχες και τους αγωνιζόμενους που συμμετείχαν σε αυτό το μοναδικό ράλλυ αντοχής.