H Nissan ανάμεσα στα κορυφαία εμπορικά σήματα της Υφηλίου
Σύμφωνα με την Interbrand, τον κορυφαίο οργανισμό στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων, η Nissan, για πέμπτη συνεχή χρονιά, αναγνωρίζεται ως ένα από τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο.
Συγκεκριμένα, με την ετήσια έκθεση Best Global Brands για το τρέχον έτος που δημοσιεύεται από την Interbrand, η Nissan κατετάγη ως το 43ο πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον κόσμο , σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με την περσινή κατάταξη (στην 49η θέση). Με την αξία του εμπορικού της σήματος να εκτοξεύεται πάνω από τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια, η Nissan κατετάγη ως η 4η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στον κόσμο !
Η αναγνώριση αυτή αντικατοπτρίζει τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της Nissan στην επίτευξη υψηλών αποτελεσμάτων, με διαρκή αύξηση της προβολής του εμπορικού της σήματος. Ο ενεργός ρόλος της Nissan στην οικοδόμηση ενθουσιασμού για την μάρκα γίνεται αντιληπτός, τόσο από τη διευρυμένη απήχηση του σχεδίου Ευφυούς Κινητικότητας (Intelligent Mobility) για ασφαλέστερη οδήγηση, όσο και από την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του σήματος μέσω διάφορων χορηγιών υψηλού προφίλ, όπως στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο για το 2016, αλλά και στο UEFA Champions League.
Η συγκεκριμένη έκθεση επικαλείται διάφορους λόγους για το φετινό άλμα της Nissan στην κατάταξη των εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των παρακάτω :
- Το μακροπρόθεσμο όραμα της Nissan για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, μέσω της στρατηγικής αξιοποίησης των ψηφιακών πλατφορμών και τεχνολογιών,
- Την σφυρηλάτηση νέων εταιρικών σχέσεων, όπως η πρόσφατη παγκόσμια συμφωνία με τη Microsoft, που επικεντρώνεται στη δυνατότητα σύνδεσης των οχημάτων αλλά και των συναφών υπηρεσιών,
- Το λανσάρισμα νέων, καινοτόμων προϊόντων, όπως χαρακτηριστικά το Serena με την τεχνολογία ProPilot και το GT-R NISMO,
- Τη διατήρηση μιας ισχυρής δέσμευσης για την ικανοποίηση των πελατών και
- Την επιτυχή δημιουργία νέων μορφών έκφρασης της μάρκας, όπως χαρακτηριστικά φαίνεται μέσα από το πρόσφατο άνοιγμα του συγκροτήματος Nissan Crossing στην περιοχή Ginza του Τόκιο.
Η μεθοδολογία της Interbrand εστιάζει στις εν εξελίξει επενδύσεις και στη διαχείριση του brand ως μέρος του ενεργητικού της φίρμας, λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές επιδόσεις, την βαρύτητα της μάρκας στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς από τον καταναλωτή, καθώς και τη δύναμη του brand στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.