Mykonos Olympic Classic Rally: Ακρίβεια και αντοχή
Η περιπέτεια του Mykonos Olympic Classic Rally, 7ου γύρου του Επάθλου της FIA για Ιστορικά Regularity Ράλλυ, καθώς και 3ου αγώνα του αντίστοιχου Ελληνικού Πρωταθλήματος, ξεκίνησε σήμερα στο πανέμορφο νησί της Μυκόνου. Η πρώτη ημέρα του αγώνα δοκίμασε τις αντοχές και φυσικά την ακρίβεια των πληρωμάτων στις ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές του κοσμοπολίτικου νησιού.
Έπειτα από 14 χρονομετρημένες ασκήσεις ακριβείας το σκέλος έκλεισε βρίσκοντας στην κορυφή της κατάταξης τον «Στρατισίνο». Μπορεί αυτή να είναι μόλις η δεύτερη παρουσία του σε αγώνα του είδους, ωστόσο, το γεγονός ότι στο δεξί μπάκετ της Porsche 911 βρίσκεται ο πολύπειρος Μαθιός Μανσόλας σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα. Νωρίτερα, πάντως, οι ανακατατάξεις στην κορυφή ήταν αρκετές, με βασικούς πρωταγωνιστές τους μπαμπά/γιο Σπύρο και Νίκο Μουστάκα, όπως και τους διεκδικητές του ευρωπαϊκού τίτλου, τους Ιταλούς Paolo Marcattilj – Francesco Giammarino (Triumph TR2 Sport) και τους Βέλγους Christian Crucifix – Joseph Lambert (Ford Anglia). Οι νυχτερινές ειδικές αποδείχτηκαν «παγίδα» για το ιταλικό πλήρωμα, το οποίο αν και κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας φιγουράριζε στη δεύτερη θέση της κατάταξης, «έχασε» ένα σημείο ελέγχου στη δωδέκατη χρονομέτρηση, με αποτέλεσμα να πέσει στην όγδοη θέση. Έτσι, το πρώτο σκέλος βρίσκει στη δεύτερη θέση της γενικής τους έτερους διεκδικητές του ευρωπαϊκού τίτλου, με τους Σπύρο και Νίκο Μουστάκα να ακολουθούν τρίτοι. Η έκπληξη της ημέρας έχει να κάνει με τις επιδόσεις των παντελώς άπειρων Λάμπρου και Παύλου Αθανασούλα, που αν και ακόμα προσαρμόζονται στα όργανα μετρήσεων, διασκεδάζουν και ταυτόχρονα με μια σταθερή απόδοση έχουν καταφέρει να πλασαριστούν στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης.
Συνολικά, πάντως, παρατηρώντας τη σημερινή εξέλιξη του αγώνα, είναι σίγουρα πολύ νωρίς για να μιλάμε για ξεκαθάρισμα θέσεων. Άλλωστε το Mykonos Olympic Classic Rally δεν έχει φτάσει ακόμα ούτε στα μισά της διαδρομής του.
Νωρίτερα, το πρωί, τα 27 πληρώματα επιβιβάστηκαν από τη Ραφήνα στο Superferry Άνδρος της Golden Star Ferries, μέσα στο οποίο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πραγματοποιήθηκε και ο τεχνικός έλεγχος από τους εφόρους του αγώνα. Αμέσως μετά την άφιξη του πλοίου στο νέο λιμάνι του νησιού, τα ιστορικά αυτοκίνητα οδηγήθηκαν στη Χώρα της Μυκόνου, όπου και εκτέθηκαν μπροστά στο Δημαρχείο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον και τα βλέμματα των παρευρισκομένων. Από τον ίδιο χώρο, τα πληρώματα πέρασαν την αψίδα της αφετηρίας, για να ξεκινήσουν λίγη ώρα αργότερα τη δική τους μάχη στους δρόμους του νησιού. Στην εκκίνηση, που αναμφίβολα είχε πανηγυρικό χαρακτήρα, το παρών έδωσε ο Δήμαρχος Μυκόνου, Κωνσταντίνος Κούκας, ο Αντιδήμαρχος του νησιού και μέλη του Δ.Σ., η πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Ελένη Καλπουρτζή, όπως και εκπρόσωποι της Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος.
Οι χρονομετρημένες ασκήσεις ακριβείας συνεχίζονται σήμερα, σε μια διαδρομή συνολικού μήκους 143,10 χλμ. Αυτή θα είναι και η μεγαλύτερη σε μήκος ημέρα του αγώνα, η οποία και αναμένεται να κρίνει σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμά του.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ
«Στρατισίνο» – Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 2.0)
«Το βράδυ ήταν ωραία και ευχαριστηθήκαμε, αφού νωρίτερα το απόγευμα είχαμε κουραστεί. Είναι καλή, αλλά δύσκολη εμπειρία και απαιτητική. Θέλει εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα στο πλήρωμα. Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό και ευχαριστούμε τον Γιάννη Κατσαούνη που μας το εμπιστεύθηκε. Από εκεί και πέρα οι δρόμοι είναι τεχνικοί και γλιστράνε, και ίσως ο Δημήτρης Μιχελακάκης να μπορούσε να καταφέρει να τους κλείσουμε προς την κυκλοφορία και να πραγματοποιήσουμε ειδικές διαδρομές»!
Christian Crucifix – Joseph Lambert (Ford Anglia)
«Όλα κυλούν καλά, το νησί είναι πολύ όμορφο. Οι δρόμοι είναι στενοί, με αποτέλεσμα η μέση ωριαία να είναι χαμηλή, αλλά χωρίς να μας προβληματίζει».
Σπύρος Μουστάκας – Νίκος Μουστάκας (Alfa Romeo Alfasud)
«Η πρώτη μέρα ήταν αρκετά κουραστική. Η κίνηση και οι στενοί δρόμοι δυσκόλεψαν το έργο μας, ενώ κάποια εμπόδια, όπως έργα στους δρόμους, είχαν σαν αποτέλεσμα κάποιοι οδηγοί να χάσουν χρόνο. Ευτυχώς για εμάς όλα πήγαν καλά».