BMW Group: Στρατηγικές αποφάσεις επικεντρωμένες στο μέλλον

By  |  0 Comments

Το BMW Group παρέμεινε σε τροχιά επικερδούς ανάπτυξης το τρίτο τρίμηνο του 2016 και αποκάλυψε τον τρόπο που θα εφαρμοστούν τα επόμενα βήματα της στρατηγικής ‘Strategy Number ONE  >  NEXT ’. Σαν παγκοσμίως κορυφαίος πάροχος premium προϊόντων και υπηρεσιών στο χώρο της ατομικής μετακίνησης, το BMW Group κατέγραψε τις καλύτερες πωλήσεις και αποτελέσματα καθαρών κερδών τρίτου τριμήνου στην ιστορία του. Η εταιρεία δημοσίευσε επίσης λεπτομέρειες σχετικά με τη δεύτερη φάση της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης.

«Σημειώσαμε νέα ρεκόρ κερδών και συνεχίσαμε την επικερδή ανάπτυξη – διατηρώντας έτσι μία ισχυρή βάση για συνεπή υλοποίηση της στρατηγικής μας», δήλωσε την Παρασκευή ο Harald Krüger , Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG. «Ήδη σημειώνουμε επιτυχία σε όλους τους κρίσιμους τομείς, και συγκεκριμένα την επιτυχημένη στρατηγική εξηλεκτρισμού, με περισσότερα από 100.000 ηλεκτρικά οχήματα ήδη στους δρόμους σήμερα, και την επίτευξη της σταθερά υψηλής κερδοφορίας μας, που μας επιτρέπει να χρηματοδοτήσουμε μελλοντικές επενδύσεις από τους δικούς μας πόρους».

Επισήμανε επίσης: «Η BMW i ανέκαθεν συμβόλιζε κάτι πολύ περισσότερο από εναλλακτικά κινητήρια σύνολα: η BMW i είναι για εμάς ‘η αιχμή του δόρατος στην καινοτομία’, διασφαλίζοντας την τεχνολογική πρωτοπορία του BMW Group. Και αυτό έχει ήδη αποδειχθεί στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης – και συνεχίζουμε την επιτυχημένη ιστορία μας στους τομείς της αυτοματοποιημένης οδήγησης και της ψηφιοποίησης».

Τρία χρόνια μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της μάρκας BMW i, το BMW Group είναι ήδη έτοιμο να παρουσιάσει τη δεύτερη φάση της στρατηγικής του στην ηλεκτρική μετακίνηση. Μαζί με την επέκταση της γκάμας μοντέλων BMW i που ανακοινώθηκε πρόσφατα και θα συμπεριλάβει το BMW i8 Roadster και το BMW iNEXT, το BMW Group θα προχωρήσει εντατικά τα σχέδιά του για τη συστηματική μεταφορά της ηλεκτροκίνησης μέσω μπαταρίας στις βασικές μάρκες του. Το πρώτο βήμα θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό MINI το 2019, και θα ακολουθήσει ένα ηλεκτρικό BMW X3 το 2020.

«Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι η μετακίνηση του αύριο είναι βιώσιμη», δήλωσε ο Krüger. «Πριν από μερικά χρόνια ανακοινώσαμε τη σαφή δέσμευσή μας στην ηλεκτρική μετακίνηση και πετύχαμε να γίνουμε τεχνολογικοί ηγέτες σε αυτό τον τομέα. Η αυξανόμενη ζήτηση από την πλευρά των πελατών επιβεβαιώνει ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο και ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνουμε τα επόμενα βήματα».

Μόνο το τρίτο τρίμηνο, το BMW Group παρέδωσε πάνω από 18.000 ηλεκτρικά οχήματα BMW i και BMW iPerformance, διπλάσιο από το αντίστοιχο περσινό νούμερο. Για όλη τη χρονιά του 2016, το BMW Group εκτιμά ότι θα πουλήσει πάνω από 60.000 οχήματα με πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in hybrid κινητήρια σύνολα.

Το BMW Group κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία του τους πρώτους εννέα μήνες του 2016.

Οι πωλήσεις τρίτου τριμήνου των τριών premium μαρκών του BMW Group (BMW, MINI και Rolls-Royce) αυξήθηκαν κατά 7,1% φτάνοντας τις 583.499 μονάδες (2015: 545.062 μονάδες). Οι τιμές αυτές σηματοδοτούν ένα νέο ρεκόρ όλων των εποχών για τρίτο τρίμηνο και εδραιώνουν το BMW Group στη θέση του παγκοσμίως κορυφαίου κατασκευαστή premium οχημάτων.

Ο κύκλος εργασιών τρίτου τριμήνου αυξήθηκε κατά 4,6% στα 23.362 εκατ. ευρώ (2015: 22.345 εκατ. ευρώ). Κατόπιν προσαρμογής λόγω συναλλαγματικών ισοτιμιών, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 6,6%. Στα 2.380 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ήταν ελαφρώς υψηλότερα συγκριτικά με πριν από ένα χρόνο (2015: 2.354 εκατ. ευρώ, +1,1%). Τα κέρδη προ φόρων του Group (EBT) βελτιώθηκαν κατά 13,8% στα 2.575 εκατ. ευρώ (2015: 2.263 εκατ. ευρώ). Το καθαρό κέρδος αυξήθηκε κατά 15,3% στα 1.821 εκατ. ευρώ (2015:  1.579 εκατ. ευρώ), πετυχαίνοντας νέο ρεκόρ.

Οι πωλήσεις των πρώτων εννέα μηνών που κατέγραψε ο Αυτοκινητιστικός τομέας αυξήθηκαν κατά 6,2% αγγίζοντας νέα ύψη και συγκεκριμένα τις 1.746.638 μονάδες (2015: 1.644.810 μονάδες). Η εφαρμογή μιας στρατηγικής ισορροπημένης κατανομής πωλήσεων σε όλο τον κόσμο συνέχισε να αποδίδει, επιτρέποντας την αντιστάθμιση των διακυμάνσεων σε ορισμένες αγορές.

Τους πρώτους εννέα μήνες, ο κύκλος εργασιών του Group αυξήθηκε κατά 3,0% στα 69.229 εκατ. ευρώ (2015: 67.197 εκατ. ευρώ). Τα κέρδη προ φόρων και τόκων(EBIT) σημείωσαν άνοδο 2,2% στα 7.562 εκατ. ευρώ (2015: 7.400 εκατ. ευρώ). Τα κέρδη προ φόρων του Group (EBT) αυξήθηκαν κατά 8,8% σημειώνοντας νέο ρεκόρ 7.741 εκατ. ευρώ (2015: 7.114 εκατ. ευρώ). Το καθαρό κέρδος του Group αυξήθηκε κατά 11,7% στα 5.411 εκατ. ευρώ (2015:  4.844 εκατ. ευρώ), σηματοδοτώντας ένα νέο ρεκόρ για τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς.

Αυτοκινητιστικός τομέας: Περιθώριο EBIT εντός εύρος στόχου.

Ο κύκλος εργασιών τρίτου τριμήνου του Αυτοκινητιστικού τομέα αυξήθηκε κατά 2,8% στα 21.564 εκατ. ευρώ (2015: 20.970 εκατ. ευρώ). Όπως αναφέρθηκε νωρίτερα, οι εμπροσθοβαρείς δαπάνες για project και δραστηριότητες συνδεδεμένες με την υλοποίηση της στρατηγικής ‘Strategy Number ONE > NEXT’ θα επηρεάσουν τα κέρδη περισσότερο το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς σε σχέση με το πρώτο. Το EBIT για το τρίτο τρίμηνο ήταν 1.837 εκατ. ευρώ (2015:  1.912 εκατ. ευρώ, -3,9%), με αποτέλεσμα περιθώριο EBITστον Αυτοκινητιστικό τομέα 8,5% (2015: 9,1%), και πάλι εντός του εύρους στόχου μεταξύ 8 και 10%. Στα 2.030 εκατ. ευρώ, το κέρδος προ φόρων του τομέα ήταν σημαντικά υψηλότερο από πέρσι (1.845 εκατ. ευρώ, +10,0%).

Ο κύκλος εργασιών τρίτου τριμήνου αυξήθηκε κατά 2,8% στα 63.250 εκατ. ευρώ (2015: 61.513 εκατ. ευρώ). Το EBIT αυξήθηκε στα 5.778 εκατ. ευρώ (2015: 5.525 εκατ. ευρώ, +4,6%), με αποτέλεσμα περιθώριο EBIT 9,1% (2015: 9,0%). Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν στα 6.041 εκατ. ευρώ (2015: 5.323 εκατ. ευρώ, +13,5%), η πρώτη φορά που ξεπεράστηκαν τα έξι δισεκ, ευρώ στα τρία πρώτα τρίμηνα.

Στο τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις οχημάτων μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 6,4% φτάνοντας τις 493.379 μονάδες (2015: 463.739 μονάδες). Η αντίστοιχη τιμή των εννέα πρώτων μηνών, στις 1.479.936 μονάδες (2015: 1.395.780 μονάδες, +6,0%) κατέρριψε επίσης όλα τα προηγούμενα ρεκόρ. Ούριος άνεμος έπνευσε από διάφορες πηγές, με σημαντική τη συμβολή της ναυαρχίδας του BMW Group, BMW Σειράς 7 και των μοντέλων BMW X. Οι παραδόσεις της νέας BMW Σειράς 7 τους πρώτους εννέα μήνες αυξήθηκαν κατά 65,8% από πέρσι, ξεπερνώντας όλους τους προκατόχους της στη φάση λανσαρίσματος. Πρόσθετη ώθηση αναμένεται από το κορυφαίο μοντέλο BMW M760Li xDrive. Οι πωλήσεις της BMW X 1 τους εννέα πρώτους μήνες αυξήθηκαν κατά 82,0% στις 149.670 μονάδες, ενώ η BMW X 3 κατέγραψε 16,5% αύξηση, αγγίζοντας τις 116.702 μονάδες.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων BMW εξακολουθούν να κινούνται ανοδικά – κυρίως στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Πάνω από 40.000 οχήματα BMW i και BMWiPerformance παραδόθηκαν μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου– και η ανοδική τάση συνεχίζεται κατακόρυφα. Μόνο το Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων BMW ξεπέρασαν τις 7.000.

Συμπεριλαμβανομένης της νέας BMW 740 e καθώς και των BMW 330 e και BMW 225xe Active Tourer που λανσάρονται την άνοιξη, το BMW Group ήδη προσφέρει συνολικά επτά μοντέλα που είναι είτε αμιγώς ηλεκτρικά (όπως το BMW i3) ή plug-in hybrid που συνδυάζουν έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν κινητήρα καύσης. Επιπλέον, μία πρόσθετη έκδοση του BMW i 3 με σημαντικά αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία που κυκλοφόρησε στην αγορά τον Ιούλιο συνέβαλε αισθητά στην αύξηση της ζήτησης.

Η MINI πέτυχε ομοίως υψηλότερες πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο, με τον αριθμό των οχημάτων που πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο να έχει αυξηθεί κατά 10,8% στις 89.179 μονάδες (2015: 80.488 μονάδες), με σημαντική τη συμβολή των νέων μοντέλων MINI Clubman και MINI Cabrio. Οι πωλήσεις MINI τους πρώτους 9 μήνες αυξήθηκαν κατά 7,2% στις 264.077 μονάδες.

Η Rolls Royce Motor Cars ανακοίνωσε το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων 3ου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας, άνοδος 12,7% από πέρσι. Ζήτηση σημειώθηκε σε όλα τα μοντέλα της Rolls-Royce, αλλά και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις Dawn και Black Badge Wraith και Black Badge Ghost. Οι πωλήσεις το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου ανήλθαν στις 2.625 μονάδες, αύξηση 0,8% από πέρσι. Το αποτέλεσμα αυτό ικανοποιεί τις προσδοκίες της εταιρείας, η οποία παραμένει αισιόδοξη για μία ισχυρή χρονιά το 2016.

Η ανοδική τάση για το BMW Group στην Ευρώπη συνεχίστηκε. Οι πωλήσεις  του 1ου 9μήνου στην περιοχή αυξήθηκαν κατά 10.4% και άγγιξαν τις 807.597 μονάδες. Διψήφια αύξηση καταγράφηκε σε αρκετές αγορές, ανάμεσά τους η Βρετανία (189.712 μονάδες, +10,6%), Γαλλία (62.340 μονάδες, +10.9%) και Ιταλία (59.921 μονάδες, +17,7%).

Οι παραδόσεις του BMW Group στην Ασία αυξήθηκαν κατά 9,1% στις 548.986 μονάδες κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων τριμήνων, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων στην Ηπειρωτική Κίνα, που πέτυχαν άνοδο 10,7% φτάνοντας τις 379.461 μονάδες. Στην Ιαπωνία, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 9,5% στις 55.408 μονάδες.

Οι πωλήσεις στην περιοχή της Αμερικής το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου ήταν 6,5% χαμηλότερες, στις 338.005 μονάδες, συμπερ. των 269.884 (-8,7%) που παραδόθηκαν σε πελάτες στις ΗΠΑ.

Συνεχίστηκε η άνοδος των πωλήσεων στο τμήμα Μοτοσικλετών.

Η εικόνα πωλήσεων του τμήματος Μοτοσικλετών παραμένει ικανοποιητική. Οι παγκόσμιες πωλήσεις μοτοσικλετών και maxi-scooters της BMW το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου ανήλθαν στις 35.290 μονάδες, 3,8% παραπάνω από πέρσι. Ο κύκλος εργασιών τρίτου τριμήνου ανήλθε στα 451 εκατ. ευρώ (2015: 454 εκατ. ευρώ, -0,7%). Τα κέρδη σημείωσαν επίσης πτώση, κυρίως λόγω εξόδων που προκλήθηκαν στη φάση έναρξης αρκετών προγραμμάτων σχετικών με την υλοποίηση της νέας στρατηγικής της BMW Motorrad. Το EBIT ήταν 32 εκατ. ευρώ (2015: 46 εκατ. ευρώ, -30,4%), ενώ τα κέρδη προ φόρων ήταν επίσης 32 εκατ. ευρώ (2015: 45 εκατ. ευρώ, -28,9%).

Το τμήμα παρέδωσε 116.044 (2015: 112.411) μοτοσικλέτες και maxi-scooters στους αγοραστές τους τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς, αύξηση 3,2% συγκριτικά με πέρσι. Στα 1.650 εκατ. ευρώ, ο κύκλος εργασιών ήταν παρόμοιος με τον περσινό (2015: 1.643 εκατ. ευρώ: +0,4%). Το EBIT ανήλθε στα 224 εκατ. ευρώ (2015: 273 εκατ. ευρώ, -17,9%), ενώ τα κέρδη προ φόρων ήταν μειωμένα στα 223 εκατ. ευρώ (2015: 271 εκατ. ευρώ, -17,7%).

Ο τομέας Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών συνεχίζει ανοδικά.

Ο τομέας Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών συνέχισε να αυξάνει τον κύκλο εργασιών του κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, πετυχαίνοντας πάλι νέα ρεκόρ. Συνολικά, υπογράφηκαν 467.702 νέες συμβάσεις χρηματοδοτήσεων και μισθώσεων (leasing) (2015: 420.639 συμβάσεις: +11,2%) το διάστημα Ιουλίου – Σεπτεμβρίου. Ο αριθμός των συμβάσεων μισθώσεων και χρηματοδοτήσεων που υπογράφηκαν με πελάτες λιανικής και εμπόρους στο τέλος της αναφερθείσας περιόδου αυξήθηκε στις 4.599.674 (30 Σεπτεμβρίου 2015: 4.227.586 συμβάσεις, +8,8%). Ο κύκλος εργασιών του τομέααυξήθηκε σημαντικά στα 6.403 εκατ. ευρώ (2015:  5.621 εκατ. ευρώ), 13,9% υψηλότερα σε σχέση με το περσινό αντίστοιχο τρίμηνο. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 22,9% και ανήλθαν στα 568 εκατ. ευρώ (2015: 462 εκατ. ευρώ).

Συνολικά, υπογράφηκαν 1.341.792 (2015: 1.222.165) νέες συμβάσεις κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών της χρονιάς σχετικές με χρηματοδοτήσεις και μισθώσεις, 9,8% επιπλέον από πέρσι. Ο κύκλος εργασιών της κατηγορίας ήταν 6,2% υψηλότερος, στα 18.940 εκατ. ευρώ (2015: 17.833 εκατ. ευρώ). Τα κέρδη προ φόρωναυξήθηκαν 8,2% στα 1.641 εκατ. ευρώ (2015: 1.517 εκατ. ευρώ).

A ύξηση ανθρωπίνου δυναμικού.

Το ανθρώπινο δυναμικό ήταν αυξημένο κατά 3,9% από πέρσι στις 30 Σεπτεμβρίου. Στο τέλος της περιόδου αναφοράς, 126.013 εργαζόμενοι απασχολούνταν σε όλο τον κόσμο (2015: 121.316 άτομα). Το BMW Group εξακολουθεί να προσλαμβάνει μηχανικούς και  εξειδικευμένους εργάτες, μεταξύ των οποίων προγραμματιστές και ειδικοί πληροφορικής (IT) προκειμένου να ανταποκριθεί στη σταθερά αυξανόμενη ζήτηση για οχήματα της εταιρείας και να δημιουργήσει καινοτομίες που θα γίνουν τεχνολογίες του αύριο.

Το BMW Group στο δρόμο για την επίτευξη των στόχων του για το 2016.

Το BMW Group διατηρεί την πεποίθησή του για την επίτευξη των προγραμματισμένων στόχων του το τρέχον οικονομικό έτος – κυρίως χάρη στις ισχυρές μάρκες, την ελκυστική προϊοντική γκάμα του και την προσδοκία ότι οι διεθνείς αυτοκινητιστικές αγορές θα συνεχίσουν την γενικά ανοδική τάση τους. Αυτοί οι ευνοϊκοί παράγοντες έρχονται σε αντίθεση με τα υψηλά επίπεδα  προκαταβολικών δαπανών για νέες τεχνολογίες, τον έντονο ανταγωνισμό και τα αυξανόμενα έξοδα προσωπικού. Το παγκόσμιο πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον αναμένεται να παραμείνει ρευστό.

Το BMW Group επιβεβαιώνει εκ νέου τους στόχους του για όλη τη χρονιά. «Προβλέπουμε ελαφρές αυξήσεις και επομένως νέα ρεκόρ πωλήσεων στον Αυτοκινητιστικό τομέακαι κερδών προ φόρων του group το 2016», δήλωσε ο Kruger. Με τις premium μάρκες του – BMW, MINI και Rolls-Royce, το BMW Group σκοπεύει να παραμείνει κορυφαίος κατασκευαστής premium οχημάτων το 2016.

Τα έσοδα του Αυτοκινητιστικού τομέα πρόκειται επίσης να αυξηθούν ελαφρά σε επίπεδο έτους χάρη στους υψηλότερους όγκους πωλήσεων. Το 2016, το περιθώριο EBITπροβλέπεται να παραμένει εντός του εύρους στόχου, μεταξύ 8 και 10%.

Το BMW Group εκτιμά ότι το Τμήμα Μοτοσικλετών θα συνεχίσει και φέτος την ανοδική πορεία του. Τα νέα μοντέλα R NineT Scrambler και G 310 R έχουν διευρύνει την προϊοντική γκάμα και προσελκύουν νέες ομάδες πελατών. Μία ισχυρή αύξηση του όγκου πωλήσεων από πέρσι προβλέπεται για όλη τη χρονιά.

Η επιτυχημένη πορεία του τομέα Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών αναμένεται να συνεχιστεί. Παρά την αύξηση κεφαλαιακών απαιτήσεων σε όλο τον κόσμο, το BMW Group προβλέπει ότι οι κεφαλαιακές αποδόσεις (RoE) για όλο το οικονομικό έτος 2016 θα κυμανθούν σε επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς (2015: 20,2%), και πάλι πάνω από το στόχο του 18% τουλάχιστον.

Οι προβλέψεις για την τρέχουσα χρονιά προϋποθέτουν ότι οι παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες δεν θα αλλάξουν σημαντικά.

* * *

Το BMW Group – επισκόπηση 3 o τρίμηνο
2016
3 o τρίμηνο 2015 Διαφορά %
Όγκος Πωλήσεων
Αυτοκίνητα Μονάδες  583,499 545,062 7,1
Από:   BMW Μονάδες  493.379 463.739 6,4
           MINI Μονάδες  89.179 80.488 10,8
           Rolls-Royce Μονάδες  941 835 12,7
Πωλήσεις μοτοσικλετών Μονάδες 35.290 33.993 3,8
       
Ανθρώπινο δυναμικό1 126.013 121.316 3,9
       
Περιθώριο EBIT Αυτοκινητιστικού τομέα % 8,5 9,1 -0,6 %
       
Κύκλος εργασιών εκατ. ευρώ 23.362 22.345 4,6
Από: Αυτοκίνητα εκατ. ευρώ 21.564 20.970 2,8
   Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 451 454 -0,7
  Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες εκατ. ευρώ 6.403 5.621 13,9
   Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 1 1
   Διαγραφές εκατ. ευρώ -5.057 -4.701 -7,6
       
Κέρδη Προ Φόρων & Τόκων ( EBIT ) εκατ. ευρώ 2.380 2.354 1,1
Από: Αυτοκίνητα εκατ. ευρώ 1.837 1.912 -3,9
   Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 32 46 -30,4
  Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες εκατ. ευρώ 576 465 23,9
   Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 6 5 20,0
   Διαγραφές εκατ. ευρώ -71 -74 4,1
       
Κέρδη Προ Τόκων (EBT) εκατ. ευρώ 2.575 2.263 13,8
Από: Αυτοκίνητα εκατ. ευρώ 2.030 1.845 10,0
   Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 32 45 -28,9
  Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες εκατ. ευρώ 568 462 22,9
   Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 40 5
   Διαγραφές εκατ. ευρώ -95 -94 -1,1
       
Φόροι εσόδων εκατ. ευρώ -754 -684 -10,2
Καθαρό κέρος εκατ. ευρώ 1.821 1.579 15,3
Κέρδη ανά μετοχή2 2,75/2,75 2,39/2,39 15,1
  1. Τα αποτελέσματα δεν περιλαμβάνουν συμβάσεις εργασίας σε κατάσταση ‘αδράνειας’, υπαλλήλους σε προ-συνταξιοδοτικό καθεστώς (είτε εργάζονται ή όχι), διακανονισμούς μερικής απασχόλησης και χαμηλόμισθους υπαλλήλους
  2. Κέρδη ανά κοινή/προνομιούχο μετοχή

 

Το BMW Group – επισκόπηση Ιαν. – Σεπ. 2016 Ιαν. – Σεπ. 2015 Διαφορά %
Όγκος Πωλήσεων
Αυτοκίνητα Μονάδες  1.746.638 1.644.810 6,2
Από:   BMW Μονάδες  1.479.936 1.395.780 6,0
           MINI Μονάδες  264.077 246.426 7,2
           Rolls-Royce Μονάδες  2.625 2.604 0,8
Πωλήσεις Μοτοσικλετών Μονάδες  116.044 112.411 3,2
       
Ανθρώπινο δυναμικό1 126.013 121.316 3,9
       
Περιθώριο EBIT Αυτοκινητιστικού Τομέα % 9,1 9,0 +0,1 %
       
Κύκλος εργασιών εκατ. ευρώ 69.29 67.197 3,0
Από: Αυτοκίνητα εκατ. ευρώ 63.250 61.513 2,8
        Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 1.650 1.643 0,4
  Χρηματοοικονομικές   Υπηρεσίες εκατ. ευρώ 18.940 17.833 6,2
   Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 4 4
   Διαγραφές εκατ. ευρώ -14.615 -13.796 -5,9
       
Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων ( EBIT ) εκατ. ευρώ 7.562 7.400 2,2
Από: Αυτοκίνητα εκατ. ευρώ 5.778 5.525 4,6
  Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 224 273 -17,9
  Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες εκατ. ευρώ 1.696 1.523 11,4
   Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 29 139 -79,1
   Διαγραφές εκατ. ευρώ -165 -60
       
Κέρδη Προ Τόκων (EBT) εκατ. ευρώ 7.741 7,114 8.8
Από: Αυτοκίνητα εκατ. ευρώ 6.041 5.323 13,5
   Μοτοσικλέτες εκατ. ευρώ 223 271 -17,7
  Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες εκατ. ευρώ 1.641 1.517 8,2
   Λοιπές εγγραφές εκατ. ευρώ 84 126 -33,3
   Διαγραφές εκατ. ευρώ -248 -123
       
Φόροι Εσόδων εκατ. ευρώ -2.330 -2.270 -2,6
Καθαρό κέρδος εκατ. ευρώ 5.411 4.844 11,7
Κέρδη ανά μετοχή2 8,19/8,20 7,35/7,36 11,4/11,4
  1. Τα αποτελέσματα δεν περιλαμβάνουν συμβάσεις εργασίας σε κατάσταση ‘αδράνειας’, υπαλλήλους σε προ-συνταξιοδοτικό καθεστώς (είτε εργάζονται ή όχι), διακανονισμούς μερικής απασχόλησης και χαμηλόμισθους υπαλλήλους
  2. Κέρδη ανά κοινή/προνομιούχο μετοχή

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.