Θετικό ξεκίνημα πωλήσεων για τη SEAT το 2017
/ Η μάρκα πούλησε 32.300 αυτοκίνητα, 16,5% περισσότερα από ότι τον Ιανουάριο του 2016
/ Διψήφια αύξηση πωλήσεων σε Ισπανία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Ιταλία
Οι πωλήσεις SEAT σε παγκόσμιο επίπεδο συνεχίζουν την θετική τους πορεία και το 2017. Μετά την ολοκλήρωση του 2016 και την τέταρτη συνεχόμενη κατά έτος ανάπτυξη, με συνολική αύξηση 30% σε σχέση με το 2012, η SEAT σημείωσε τα καλύτερα αποτελέσματα και κατά το πρώτο μήνα του 2017, από τον Ιανουάριο 2003. Η SEAT τον Ιανουάριο 2017 πούλησε 32.300 αυτοκίνητα, αριθμός που αντιπροσωπεύει αύξηση 16,5% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.
«Ξεκινήσαμε τη νέα χρονιά με σταθερή ανάπτυξη σε όλες τις μεγάλες αγορές. Η επιθετική προϊοντική πολιτική ήδη αποδίδει καρπούς με αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς. Με το Ateca προσεγγίζουμε μία νέα κατηγορία πελατών ενώ η ζήτηση για το Leon είναι αυξημένη λόγω της ανανεωμένης έκδοσης. Οι πωλήσεις Ibiza συνεχίζουν να παραμένουν μπροστά από τις προσδοκίες και θα διατηρηθούν έτσι μέχρι το τέλος της τρέχουσας γενιάς», δήλωσε ο Wayne Griffiths, SEAT Vice-President Sales and Marketing.
Η αύξηση των πωλήσεων ήταν ιδιαίτερα θετική στις κύριες αγορές της SEAT. Συγκεκριμένα πρώτη σε πωλήσεις η Ισπανία (6,700 πωλήσεις, +41.7%) και ακολουθούν Γερμανία (5.800 πωλήσεις, +14.5%), Ηνωμένο Βασίλειο (3.800 πωλήσεις, +18.3%), Γαλλία (1.700 πωλήσεις, +14.6%) και Ιταλία (1.600 πωλήσεις, +25.2%). Το Μεξικό ήταν μία ακόμη σημαντική αγορά, με 2.700 πωλήσεις και αύξηση 16,3%.
Με το ανανεωμένο Leon, το best-seller μοντέλο της γκάμας, την παρουσίαση της πέμπτης γενιάς Ibiza και το λανσάρισμα του Arona, το δεύτερο μισό του έτους η SEAT θα ολοκληρώσει την μεγαλύτερη επιθετική προϊοντική πολιτική στην ιστορία της, η οποία ξεκίνησε το 2016 με το Ateca.