Το νέο Isuzu D-Max στην Ελλάδα
Η ISUZU συνεχίζει να χτίζει τη φήμη της γύρω από την κατασκευή πετρελαιοκινητήρων από το 1936 οπότε και ανέπτυξε τον πρώτο αερόψυκτο πετρελαιοκινητήρα οχήματος στην Ιαπωνία. Συνεχείς τεχνολογικές βελτιώσεις, καινοτομίες και βαθιά γνώση είναι αποτελέσματα παραγωγής περισσότερων από 26 εκατομμύρια κινητήρων πετρελαίου. Αυτό σημαίνει ότι η ISUZU είναι ένας καθιερωμένος, παγκόσμιος ηγέτης στην ανάπτυξη αποδοτικών και οικονομικών κινητήρων για κάθε είδους χρήση.
Η επανασχεδίαση του D-Max συνοδεύτηκε από αναβάθμιση του εξοπλισμού του και βελτίωση της ποιότητας κατασκευής του ώστε να γίνει ακόμα αποτελεσματικότερο «εργαλείο» για τον επαγγελματία.
Η αταλάντευτη προσήλωση στην αποδοτικότητα είναι εμφανής στον ολοκαίνουργιο κινητήρα 1.9 λίτρων RZ4E-TC Hi-Power των 164 ίππων που είναι εξοπλισμένος με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGS Turbo) και ικανοποιεί τις πιο απαιτητικές προδιαγραφές ρύπων Euro 6b χωρίς τη χρήση πρόσθετου AdBlue. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει πρακτικά επίπεδη ροπή για βελτιωμένη επιτάχυνση σε αυτοκινητόδρομους, γνήσια εκτός δρόμου συμπεριφορά και κορυφαία ελκτική δύναμη 3,5 τόνων.
Το D-Max με αυτόν το πετρελαιοκινητήρα είναι ελαφρύτερο κατά περίπου 100 kg συγκριτικά με πριν. Η μείωση δεν οφείλεται μόνο σε αυτόν (σύμφωνα με την Isuzu το βάρος του είναι κατά περίπου 60 kg μικρότερο από αυτό του 2,5 l) αλλά και στα νέα κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων (αυτόματο και μηχανικό) τα οποία κατασκευάζονται από την «Aisin».
Για την ISUZU η ασφάλεια είναι πάντα η πρώτη σκέψη. Η μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια επιτρέπει στην ISUZU να προσφέρει υψηλότερο επίπεδο χαρακτηριστικών ενεργητικής ασφάλειας. Η λειτουργία Hill Start Assist (HSA) ενεργοποιείται αυτόματα σε κλίσεις για να εμποδίσει το D-MAX να κυλίσει όταν ξεκινά από στάση ενώ το Hill Descent Control (HDC) επιτρέπει μια ομαλή κατάβαση με απόλυτο έλεγχο της ταχύτητας.
Ο έξυπνος σχεδιασμός της καμπίνας επιτρέπει τέλεια ορατότητα ενώ συστήματα ασφαλείας όπως το Anti-lock Brake System (ABS), Electronic Brake force Distribution (EBD), Brake Assist (BA) καθώς και τα νέα προβολικά φωτιστικά σώματα, δουλεύουν ώστε να βοηθούν ενεργά τους οδηγούς να κρατούν πάντα τον έλεγχο. Όταν αυτά συνδυαστούν με την στιβαρή, υψηλής ακαμψίας καμπίνα, το εμπρόσθιο τμήμα που απορροφά την ενέργεια, τις μπάρες που προστατεύουν από τις πλαϊνές συγκρούσεις, τους έξι αερόσακους και τις ζώνες με προεντατήρες και περιοριστές, τότε μπορείτε να αισθάνεστε σίγουροι ότι το D-MAX είναι φτιαγμένο δυνατότερο και ασφαλέστερο για εσάς και τους συνεπιβάτες σας.
Το “ολοκληρωμένο design” της ISUZU οδηγεί την εξέλιξη και την ενσωμάτωση λειτουργιών που είναι εύκολα προσβάσιμες στη χρήση τους και βελτιώνουν σημαντικά την άνεση οδηγού και επιβατών. Η πρόσβαση στην καμπίνα γίνεται με άνεση χάρη στο μεγάλο άνοιγμα της πόρτας και το πλάτος του τόξου της. Προσφέρεται άπλετος χώρος για το κεφάλι και τα πόδια του κάθε επιβάτη που θα κάτσει στα επανασχεδιασμένα, ανατομικά καθίσματα του D-MAX. Μια πληθώρα, έξυπνα τοποθετημένων αποθηκευτικών χώρων συμπληρώνουν το εσωτερικό ενισχύοντας την αίσθηση του καλού σχεδιασμού και της χρηστικότητας. Επιπλέον, τεχνολογικά χαρακτηριστικά όπως η είσοδος και η εκκίνηση χωρίς κλειδί, το ηχοσύστημα με 8 ηχεία, το σύστημα πλοήγησης, συντελούν στην ευχέρεια και ευκολία χρήσης. Το D-MAX προσφέρει όλα τα πολυτελή στοιχεία που περιμένει κανείς από ένα σύγχρονο όχημα.
Οι πωλήσεις του έχουν ξεκινήσει ήδη και οι τιμές του ξεκινούν από τα 21.900 ευρώ για το μονοκάμπινο D-Max 4×2, από τα 26.600 ευρώ για το «Extended Cab» 4×2 και από τα 30.150 ευρώ για το διπλοκάμπινο 4×4.