Αύξηση των πωλήσεων της SEAT κατά 14% το πρώτο τρίμηνο
/ Η μάρκα παρέδωσε 117.300 οχήματα παγκοσμίως
/ Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία και Ελβετία, οι βασικοί παράγοντες ανάπτυξης
/ Αύξηση 57% των ταξινομήσεων στην Ελλάδα
/ Τον Μάρτιο, η μάρκα σημείωσε την καλύτερη μηνιαία επίδοση πωλήσεων από το 2000
/ Το νέο ΙΒΙΖΑ ξεκινά τις πωλήσεις του τον Ιούνιο
Η SEAT έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του έτους, με τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων από το 2001. Οι πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο αυξήθηκαν κατά 14% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016 και διαμορφώθηκαν σε 117.300 οχήματα (2016: 102.900), δηλαδή 14.400 περισσότερα από πέρυσι. Το Μάρτιο παραδόθηκαν συνολικά 53.200 αυτοκίνητα σε πελάτες, νούμερο που αντιπροσωπεύει αύξηση 14,4% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους (46.500). Το μέγεθος αυτό αποτελεί την καλύτερη μηνιαία επίδοση πωλήσεων για τη μάρκα τα τελευταία 17 χρόνια, από το Μάρτιο του 2000.
Ο SEAT Vice-President Sales and Marketing, Wayne Griffiths έδωσε την εκτίμηση του για αυτά τα αποτελέσματα: «Κλείσαμε το πρώτο τρίμηνο με πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τις αρχικές εκτιμήσεις μας. Είμαστε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη και πολύ ικανοποιημένοι από τη συνολική μας πορεία καθώς και από το γεγονός ότι η ανάπτυξη προχωράει ομοιόμορφα στις αγορές μας, χάρη στη νέα μας προϊοντική επιθετική πολιτική. Το ανανεωμένο Leon ενίσχυσε τις πωλήσεις μας και το νέο Ibiza θα συμβάλλει περαιτέρω σε αυτά τα θετικά αποτελέσματα από τον προσεχή Ιούνιο».
Οι πωλήσεις της μάρκας ενισχύθηκαν λόγω της θετικής εμπορικής επίδοσης των πέντε μεγαλύτερων αγορών της SEAT οι οποίες σημείωσαν όλες διψήφια αύξηση. Η Ισπανία ηγείται των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου με 24.700 πωλήσεις (+16.6%), ακολουθεί η Γερμανία (20.600, +10.1%) και ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο (16.800, +25.2%). Η Γαλλία (6.400, +12.3%) και η Ιταλία (5.300, +17.9%) σημείωσαν αύξηση πωλήσεων μεγαλύτερη από 10%. Η αύξηση των πωλήσεων SEAT επεκτάθηκε και στην υπόλοιπη Ευρώπη, όπου η Αυστρία (4.800, +31.9%) και η Ελβετία (2.500, +78.5%) ξεχώρισαν ανάμεσα στις αγορές με μεγάλη άνοδο. Η σημαντική πρόοδος σε δύο από τις βασικές αγορές της μάρκας όπως το Μεξικό (6.800, +11.0%) και η Τουρκία (4.900, +10.4%) συνέβαλε επίσης στα θετικά παγκόσμια αποτελέσματα της SEAT.
Στην χώρα μας, η SEAT με 329 ταξινομήσεις σε σχέση με 209 την αντίστοιχη περίοδο του 2016, κατέγραψε επίσης αξιοσημείωτη αύξηση της τάξης του 57% το πρώτο τρίμηνο. Ο Μάρτιος ήταν ένα θετικός μήνας με 154 συνολικά ταξινομήσεις (Μάρτιος 2016 56 ταξινομήσεις), ενώ ήταν επίσης ο 2ος συνεχόμενος μήνας με καλή επίδοση στο μερίδιο αγοράς λιανικής (Φεβ 2.8% – Μαρ 2.3%).
Το πρώτο τρίμηνο του 2017, η SEAT λάνσαρε το νέο Leon, το καλύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας. Επιπλέον η εταιρεία παρουσίασε τη πέμπτη γενιά Ibiza, του οποίου η δημοσιογραφική παρουσίαση θα γίνει τον επόμενο μήνα ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το Ιούνιο. Το δεύτερο εξάμηνο του έτους η SEAT θα παρουσιάσει το νέο compact crossover Arona και η γκάμα θα συνεχίσει να μεγαλώνει και το 2018 με ένα τρίτο SUV μοντέλο που θα τοποθετηθεί στη επόμενη κατηγορία πάνω από το Ateca.