F1: Ο θίασος πάει στη Ρωσία

By  |  0 Comments

Η Formula 1 έρχεται στην Ευρώπη με το Ρωσικό Grand Prix στο Σότσι, το οποίο μπήκε στο ημερολόγιο της F1 το 2014. Η επιφάνεια του οδοστρώματος είναι λεία και οι καιρικές συνθήκες αναμένονται ήπιες οπότε επελέγησαν οι τρεις πιο μαλακές γόμες. Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται στη Ρωσία η πάρα πολύ μαλακή γόμα. Στο παρελθόν στο συγκεκριμένο αγώνα ο νικητής πάντοτε χρησιμοποιεί στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών.

 

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

·       Η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης είναι από τις χαμηλότερες όλη τη χρονιά: Οι απαιτήσεις από τα ελαστικά είναι περιορισμένες.

·       Οι γενικά ήπιες καιρικές συνθήκες περιορίζουν την υπερθέρμανση των ελαστικών.

·       Οι στροφές 2 και 13 απαιτούν το μεγαλύτερο φρενάρισμα και υπάρχει ρίσκο παραμόρφωσης των ελαστικών.

·       Στο τρίτο κομμάτι της διαδρομής χρειάζεται πρόσφυση και φρένα: Σταμάτα – ξεκίνα όπως στο Άμπου Ντάμπι.

·       Η πίστα δε χρησιμοποιείται συχνά εκτός grand prix οπότε στην αρχή θα είναι πολύ «πράσινη» χωρίς γόμα στρωμένη κάτω.

·       Η πιο απαιτητική στροφή είναι η 3: Μια παρατεταμένη αριστερή που θυμίζει τη στροφή 8 στην Κωνσταντινούπολη.

·       Το εμπρός δεξιά ελαστικό καταπονείται περισσότερο.

.


MARIO ISOLA –
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Ο αγώνας έρχεται μετά από δυο μέρες δοκιμών εξέλιξης στο Μπαχρέιν οπότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα μετατραπεί ότι έμαθαν οι ομάδες εκεί, σε απόδοση πίστας και διαχείριση ελαστικών στη Ρωσία. Δεδομένου ότι το Σότσι γενικώς φθείρει λίγο τα ελαστικά και τα φετινά αντέχουν περισσότερο, είναι σχετικά σίγουρο πως θα έχουμε στρατηγική μιας αλλαγής. Είναι η πρώτη φορά που παρέχουμε την πάρα πολύ μαλακή γόμα στο συγκεκριμένο αγώνα οπότε μένει να δούμε τι επίδραση θα έχει αυτό σε συνδυασμό με την νέα γενιά μονοθεσίων. Η διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις δυο πιο μαλακές γόμες είναι σχετικά μικρή οπότε λογικά θα δούμε να χρησιμοποιούνται στον αγώνα και οι τρεις τύποι ελαστικών».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ?   

  • Η πάρα πολύ μαλακή γόμα χρησιμοποιείται στη Ρωσία για πρώτη φορά: Ταιριάζει καλά στη λεία επιφάνεια.
  • Από την Αυστραλία ως την Ισπανία οι ομάδες έχουν ίδιους τύπους ελαστικών: Επτά σετ της πιο μαλακής εκ των διαθεσίμων γομών, τέσσερα σετ από τη μεσαία εκ των διαθεσίμων γομών και δυο σετ από την πιο σκληρή εκ των τριών γομών. Από το Μονακό θα εφαρμοστούν οι κανονισμοί: Οι ομάδες θα διαλέγουν τα 10 από τα 13 διαθέσιμα σετ και αυτά θα γίνονται γνωστά 10 μέρες πριν τον αγώνα.

ΡΩΣΙΑ: ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ)

21.5 psi (εμπρός) – 21  psi (πίσω)


Όριο γωνίας κάμπερ

-3.25° (πίσω) | -2.00° (πίσω)

Η Formula 1 έρχεται στην Ευρώπη με το Ρωσικό Grand Prix στο Σότσι, το οποίο μπήκε στο ημερολόγιο της F1 το 2014. Η επιφάνεια του οδοστρώματος είναι λεία και οι καιρικές συνθήκες αναμένονται ήπιες οπότε επελέγησαν οι τρεις πιο μαλακές γόμες. Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται στη Ρωσία η πάρα πολύ μαλακή γόμα. Στο παρελθόν στο συγκεκριμένο αγώνα ο νικητής πάντοτε χρησιμοποιεί στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών. ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ • Η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης είναι από τις χαμηλότερες όλη τη χρονιά: Οι απαιτήσεις από τα ελαστικά είναι περιορισμένες. • Οι γενικά ήπιες καιρικές συνθήκες περιορίζουν την υπερθέρμανση των ελαστικών. • Οι στροφές 2 και 13 απαιτούν το μεγαλύτερο φρενάρισμα και υπάρχει ρίσκο παραμόρφωσης των ελαστικών. • Στο τρίτο κομμάτι της διαδρομής χρειάζεται πρόσφυση και φρένα: Σταμάτα – ξεκίνα όπως στο Άμπου Ντάμπι. • Η πίστα δε χρησιμοποιείται συχνά εκτός grand prix οπότε στην αρχή θα είναι πολύ «πράσινη» χωρίς γόμα στρωμένη κάτω. • Η πιο απαιτητική στροφή είναι η 3: Μια παρατεταμένη αριστερή που θυμίζει τη στροφή 8 στην Κωνσταντινούπολη. • Το εμπρός δεξιά ελαστικό καταπονείται περισσότερο. . MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Ο αγώνας έρχεται μετά από δυο μέρες δοκιμών εξέλιξης στο Μπαχρέιν οπότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα μετατραπεί ότι έμαθαν οι ομάδες εκεί, σε απόδοση πίστας και διαχείριση ελαστικών στη Ρωσία. Δεδομένου ότι το Σότσι γενικώς φθείρει λίγο τα ελαστικά και τα φετινά αντέχουν περισσότερο, είναι σχετικά σίγουρο πως θα έχουμε στρατηγική μιας αλλαγής. Είναι η πρώτη φορά που παρέχουμε την πάρα πολύ μαλακή γόμα στο συγκεκριμένο αγώνα οπότε μένει να δούμε τι επίδραση θα έχει αυτό σε συνδυασμό με την νέα γενιά μονοθεσίων. Η διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις δυο πιο μαλακές γόμες είναι σχετικά μικρή οπότε λογικά θα δούμε να χρησιμοποιούνται στον αγώνα και οι τρεις τύποι ελαστικών». ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ? • Η πάρα πολύ μαλακή γόμα χρησιμοποιείται στη Ρωσία για πρώτη φορά: Ταιριάζει καλά στη λεία επιφάνεια. • Από την Αυστραλία ως την Ισπανία οι ομάδες έχουν ίδιους τύπους ελαστικών: Επτά σετ της πιο μαλακής εκ των διαθεσίμων γομών, τέσσερα σετ από τη μεσαία εκ των διαθεσίμων γομών και δυο σετ από την πιο σκληρή εκ των τριών γομών. Από το Μονακό θα εφαρμοστούν οι κανονισμοί: Οι ομάδες θα διαλέγουν τα 10 από τα 13 διαθέσιμα σετ και αυτά θα γίνονται γνωστά 10 μέρες πριν τον αγώνα. ΡΩΣΙΑ: ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ) 21.5 psi (εμπρός) – 21 psi (πίσω) Όριο γωνίας κάμπερ -3.25° (πίσω) | -2.00° (πίσω)

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.