Οι δοκιμές στην Ανάβαση Ριτσώνας
Χωρίς καθυστερήσεις, πραγματοποιήθηκε το β’ σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών του Σαββάτου. Οι οδηγοί της ανάβασης εξοικειώθηκαν ακόμη περισσότερο με τη διαδρομή, την οποία την Κυριακή θα κληθούν να ανεβούν δύο φορές.
Στις Ομάδες Ν και Ν έως 2 Λίτρα, ο (στη φωτογραφία) Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) αντεπιτέθηκε και ήταν πιο γρήγορος στο δεύτερο σκέλος από τους αντιπάλους του, δείχνοντας ότι μπορεί να απειλήσει τον μοναδικό τετρακίνητο, Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza WRX) στη Ν. Δήμος Παναγουλόπουλος (Citroen Saxo VTS) και Απόστολος Βλάχος (Peugeot 106 S16) έκαναν τον ίδιο χρόνο, ενώ μόλις λίγα εκατοστά πίσω τους ακολούθησαν οι Χρήστος Βλάχος (Peugeot 106 S16), Νίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC) και Νίκος Κομνος (Peugeot 106 S16). Σφαγή αναμένεται αύριο στην κατηγορία, με πολλούς οδηγούς να έχουν τα φόντα να πρωταγωνιστήσουν.
Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) βελτίωσε αρκετά την επίδοσή του στο δεύτερο σκέλος των δοκιμών. Οι Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και «Σάκης Λιώρης» (Ford Escort WRC) θα βρίσκονται την Κυριακή στο κόλπο της νίκης. Στην Α έως 2 Λίτρα, ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16) «κατέβασε» το χρόνο του, με τα Peugeot 106 Maxi των Αλέξανδρου Τσιόγκα και Χρήστου Λάππα να ακολουθούν.
Ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3) δείχνει να βρίσκει τα πατήματά του στις δοκιμές της πρώτης Ανάβασης της χρονιάς, όντας ταχύτερος στο β’ σκέλος της Ομάδας Ε. Ανέβηκαν ταχύτατα ο Σάκης Τροβάς (BMW M3), αλλά και ο πρωταθλητής Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) και θα παλέψουν για τη νίκη στον αγώνα της Κυριακής. Ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) εμφανίζεται δυνατός, όντας ο πιο γρήγορος στην Ε έως 2 Λίτρα και στο δεύτερο σκέλος. Οι τοπικοί Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) και Παναγιώτης Μπιμπίκας (Volkswagen Golf) θα προσπαθήσουν για την έκπληξη αύριο.
Ορεξάτος εμφανίζεται στη Ριτσώνα ο Κωνσταντίνος Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer Evo IX) που εντυπωσίασε στο β’ σκέλος της Formula Saloon. Υποψηφιότητα για τη νίκη θέτουν και οι Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και Μάριος Ηλιόπουλος (Audi R8), με τον περσινό πρωταθλητή να δείχνει να εξοικειώνεται με το νέο του «όπλο». Στα ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 2000) ήταν ταχύτατος και στο δεύτερο πέρασμα. Οι Ευάγγελος Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000) και Λεωνίδας Τσαγγαράς (Opel Ascona) θα προσπαθήσουν να τον καταδιώξουν αύριο.