To KAROQ είναι το νέο κόμπακτ SUV της ŠKODA
- Η ονομασία προέρχεται από μία τοπική διάλεκτο της Αλάσκα
- Το KAROQ αποτελεί συνδυασμό των όρων ‘KAA’RAQ’ (car ή αυτοκίνητο) και ‘RUQ’ (arrow ή βέλος)
- Μία ονομασία που συμβαδίζει με όλη την τωρινή αλλά και την μελλοντική SUV γκάμα της ŠKODA
- Η παγκόσμια πρεμιέρα του ŠKODA KAROQ έχει προγραμματισθεί για τις 18 Μαΐου στη Στοκχόλμη
Το νέο κόμπακτ SUV ονομάζεται KAROQ. Η ονομασία και ο τρόπος που προφέρεται προέρχεται από μια τοπική διάλεκτο της φυλής Alutiiq, η οποία βρίσκεται σε ένα νησί στη νοτιοδυτική ακτή της Αλάσκας. Για την ονοματολογία του νέου της κόμπακτ SUV, η ŠKODA βασίστηκε στο συλλαβισμό του ŠKODA KODIAQ ώστε να υπάρχει εναρμονισμός με τα τωρινά και μελλοντικά SUV της μάρκας. Το ŠKODA KAROQ θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά δημοσίως στη Στοκχόλμη στις 18 Μαΐου για να αποτελέσει ένα νέο ορόσημο στην SUV γκάμα της μάρκας.
“Το ŠKODA KAROQ είναι ένα εντελώς νέο σχεδιαστικά SUV που θα θέσει νέα δεδομένα στην μάρκα μας καθώς και στην κατηγορία που τοποθετείται. Με αυτό το μοντέλο, κάνουμε το επόμενο λογικό βήμα στην στρατηγική μας για τα SUV. Το ŠKODA KAROQ εντυπωσιάζει με την μοναδική και ελκυστική ταυτότητά του και εισάγει – παράλληλα με τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά της μάρκας – μία νέα, συναισθηματική σχεδιαστική γλώσσα στην κατηγορία των κόμπακτ SUV”, δήλωσε ο Bernhard Maier, Διευθύνων Σύμβουλος της ŠKODA.
Όπως και στην περίπτωση του ŠKODA KODIAQ, όπου οι κάτοικοι της νήσου Kodiak αποτέλεσαν μία πηγή έμπνευσης, έτσι και για το KAROQ ισχύει κάτι ανάλογο. Οι συντεταγμένες του απομακρυσμένου αρχιπελάγους στη νότια ακτή της Αλάσκα είναι 57°N (βόρεια) και 153°W (δυτικά), με το απίστευτο τοπίο να αποτελεί μια μαγική εικόνα. Στη τοπική διάλεκτο της φυλής Alutiiq, η λέξη αυτοκίνητο (‘car’) ερμηνεύεται ως ‘KAA’RAQ’. Οι εκεί κάτοικοι χρησιμοποιούν τον όρο ‘RUQ’ για το βέλος (‘arrow’), το σύμβολο που αποτελεί το βασικό στοιχείο στο λογότυπο της ŠKODA. Εν τέλει, η ονομασία του νέου κόμπακτ SUV της ŠKODA – το KAROQ – διαμορφώθηκε από έναν δυναμικό συνδυασμό των παραπάνω λέξεων.
“Είναι σημαντικό για εμάς να δίναμε στο νέο μας SUV μία ισχυρή ονομασία, η οποία παράλληλα να αποτυπώνει την ονοματολογία των SUV μοντέλων μας. Ταυτόχρονα, δημιουργήσαμε μία άριστη και αξιομνημόνευτη αξία για τους πελάτες μας”, επισήμανε ο Werner Eichhorn, Μέλος του Συμβουλίου για τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ.
Ως μέρος της μελλοντικής στρατηγικής της ŠKODA για το 2025, η μάρκα θα συνεχίσει με συνέπεια τη διεύρυνση της προϊοντικής της γκάμας με νέα μοντέλα που θα ακολουθήσουν στα επόμενα χρόνια. Στις προτεραιότητες περιλαμβάνεται η προσθήκη νέων SUV που θα ακολουθήσουν μετά το πρόσφατο λανσάρισμα του ŠKODA KODIAQ στις διεθνείς αγορές και του νέου KAROQ στο δεύτερο εξάμηνο του 2017.