3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – “Γιώργος Μοσχούς”: Αύξησαν το προβάδισμά τους οι Χαλκιάς-Κόντος!
Καμιά μεταβολή δεν υπήρξε στην κορυφή του 3ου Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς» με τους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο να αυξάνουν το προβάδισμά τους μετά το δεύτερο σκέλος του αγώνα, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση και στη δεύτερη διέλευση από την ειδική διαδρομή «Καρούτες».
Πίσω τους παραμένουν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX) με το Λαμιώτη οδηγό να βελτιώνει αισθητά το χρόνο του και να εξοικειώνεται ακόμη περισσότερο με τη χωμάτινη επιφάνεια. Έλυσαν τα προβλήματα με τα φρένα τους οι τρίτοι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer Evo VI), έχοντας πίσω τους το δίδυμο των Νίκου Χαλιβελάκη-Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη (Mitsubishi Lancer Evo IX) και τους Στέφανο Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Στην F2, οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος (Renault Clio R3) πέρασαν στην κορυφή, οδηγώντας ταχύτατα στο δεύτερο σκέλος. Οι «El nak jr»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) είναι δεύτεροι με τους Νίκο Ντάβαρη-Βίκυ Ψαράκη (Renault Clio RS) να συμπληρώνουν την τριάδα. Οι μέχρι πρότινος πρωτοπόροι, Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής (Toyota Yaris) εγκατέλειψαν άδοξα από μηχανική βλάβη.
Οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 2000 MKI) συνεχίζουν να προηγούνται στα ιστορικά, με τους Παναγιώτη Παραδείση – Κώστα Ποιμενίδη (Ford Escort BDA) να ακολουθούν, εμπρός από τους Γιώργο Κασιδόπουλο-Νίκο Μπαμπαλή (Toyota Starlet). Οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR) εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη.
Σε λίγη ώρα ξεκινάει το τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα.
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Θ. Χαλκιάς: Κινηθήκαμε φυλαγμένα, καθώς έχουμε σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους μας. Η ειδική διαδρομή είναι σε καλύτερη κατάσταση τώρα.
Χ. Καρέλλης: Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και χάσαμε πολύτιμο χρόνο. Παρ ‘όλα αυτά, βελτιώσαμε το χρόνο μας και είμαστε ικανοποιημένοι.
Ι. Μποζιονέλος: Ξεπεράσαμε τα προβλήματα και το ευχαριστηθήκαμε. Πάμε για τερματισμό. Η ειδική ήταν σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με το πρώτο σκέλος.
Ι. Ακράτος: Πήγαμε πολύ καλύτερα σε σχέση με το πρωί. Θέλει αρκετή εξοικείωση βέβαια το αυτοκίνητο, αλλά αυτός ήταν και ο σκοπός που δηλώσαμε στον αγώνα.