Το νέο Hyundai i30 από 14.990 ευρώ

By  |  0 Comments
  • Το Νέο Hyundai i30 αποτελεί αυτοκίνητο DNA για τη Hyundai Motor καθώς εκφράζει τον Modern Premium χαρακτήρα της μάρκας
  • Σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε, δοκιμάστηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη για να προσφέρει στους πελάτες μεγαλύτερη αξία και ανώτερη οδηγική αίσθηση.
  • Νέα βραβευμένη και διαχρονική σχεδίαση που χαρακτηρίζεται από τη νέα πρόσθια “cascading” μάσκα
  • Ευρεία γκάμα νέων κινητήρων και μεταδόσεων σε βενζίνη και diesel, συμπεριλαμβανομένου του νέου 1.4 T-GDI με 140 PS.
  • S-10: Το ισχυρότερο πακέτο standard τεχνολογιών ενεργητικής ασφαλείας στην αγορά σήμερα.
  • Συνδεσιμότητα που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προσδοκίες των πελατών, με δυνατότητα AndroidAutoTM και Apple CarPlayTM.

Το Νέο Hyundai i30 αποτελεί αυτοκίνητο DNA για τη Hyundai Motor αντιπροσωπεύοντας τον πυρήνα της μάρκας στην Ευρώπη. Το Νέο Hyundai i30 αποτελεί την απάντηση της Hyundai Motor στην αλλαγή των σύγχρονων αξιών και των προτιμήσεων των πελατών μέσα από τεχνολογικές οδηγικές λύσεις, με ιδιαιτερότητα στη σχεδίαση και την ευελιξία.

Το Νέο Hyundai i30 αποτελεί εξαιρετική λύση για εργένηδες και οικογενειάρχες, νέους στην ηλικία αλλά και νέους στο πνεύμα. Είναι μια έξυπνη και αποδοτική επιλογή για όσους αναζητούν ελκυστικό σχεδιασμό, αποτελεσματική και δυναμική οδήγηση και το πλέον ολοκληρωμένο πακέτο ασφαλείας. Η ποιότητα και η αξιοπιστία του, είναι εγγυημένα από τη μοναδική, κορυφαία 5-ετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων.

«Ακούσαμε προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών, επαναπροσδιορίζοντας την πρόθεσή μας να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο για όλους. Το Νέο Hyundai i30 αποτελεί το αυτοκίνητο DNA μας στην Ευρώπη: προσιτό, με ελκυστικό σχεδιασμό, πρωτοποριακή τεχνολογία και εξαιρετικό στην οδήγηση”, σχολίασε ο κ. Jochen Sengpiehl, Vice President Marketing της Hyundai Motor Europe. «Με προηγμένα μέσα ψυχαγωγίας και χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας προσφέρουμε όλα όσα προσδοκούν οι οπαδοί των ψηφιακών μέσων αιχμής και ευρύτερα οι σύγχρονοι πελάτες.”

Το Νέο Hyundai i30 καθιερώνει τεχνολογία με χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, όπως τα Apple CarPlayΤΜ, Android AutoΤΜ και την ασύρματη φόρτιση για την ενίσχυση της λειτουργίας smartphone και της λειτουργικότητας κατά την οδήγηση. Μία κορυφαία γκάμα χαρακτηριστικών ενεργητικής ασφαλείας περιλαμβάνει μεταξύ πολλών άλλων τα Συστήματα Autonomous Emergency Braking, Smart Cruise Control, Lane Keeping Assist System, Driver Attention Alert και Blind Spot Detection, αυξάνοντας την άνεση των επιβατών ώστε κάθε διαδρομή με το Νέο Hyundai i30 να γίνεται ακόμη πιο απολαυστική.

Με το σχεδιασμό να αποτελεί το Νο1 λόγο επιλογής του για τους πελάτες της Hyundai στην Ευρώπη, το Νέο Hyundai i30 εξελίσσει περαιτέρω τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai με ακριβείς και χυτές γραμμές, εκπλεπτυσμένες πλούσιες επιφάνειες και ένα χυτό αμάξωμα για να δημιουργήσει μια διαχρονική εμφάνιση με αυτοπεποίθηση.

“Οι σχεδιαστές μας οδηγούνται από το πάθος και τον ενθουσιασμό να προσφέρουν υπερηφάνεια και χαρά στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων Hyundai. Μπορείτε να δείτε και να αισθανθείτε αυτό το νέο πνεύμα στο i30 Νέας Γενιάς” εξηγεί ο κ. Peter Schreyer, President & Chief Design Officer της Hyundai Motor Group. «Με το Νέο Hyundai i30 εισάγουμε την νεοαποκτηθείσα μπροστινή μας μάσκα : την ονομάζουμε Cascading Grille, η οποία αποτελεί τη νέα ταυτότητα της Hyundai».

Οι μηχανικοί του Τεχνικού Κέντρου της Hyundai Motor Europe στη Γερμανία ενίσχυσαν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Νέο Hyundai i30 με ένα αυστηρό πρόγραμμα δοκιμών σε όλη την Ευρώπη και στη διάσημη πίστα Nürburgring Nordschleife. Το εξαιρετικά άκαμπτο και ελαφρύ αμάξωμα με 53% Προηγμένο Χάλυβα Υπέρ-Υψηλής Αντοχής (Advanced High-Strength Steel) της Hyundai Steel προσφέρει τη βάση για μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία. Συνδυαζόμενο με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (Multilink) και την κατά 10% αμεσότερη απόκριση του τιμονιού, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει δυναμικές ικανότητες οδήγησης, χωρίς συμβιβασμούς με υψηλά επίπεδα άνεσης.

Η γκάμα των κινητήρων και μεταδόσεων αποτελείται από 10 διαφορετικά σύνολα που περιλαμβάνουν 3 βενζινοκινητήρες, έναν κινητήρα turbo diesel με τρία επίπεδα ιπποδύναμης και εκπομπές ρύπων CO2 από 95 γρ./χλμ., ενώ τα κιβώτια ταχυτήτων περιλαμβάνουν 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αλλά και το νέο 7-τάχυτο προηγμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι. Το Νέο Hyundai i30 είναι το πρώτο μοντέλο της Hyundai που διατίθεται με το νέο υπερ-τροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης, τον 1.4lt T-GDI με 140 PS.

Hyundai i30

Μια Οικογένεια Αυτοκινήτων

Το Νέο Hyundai i30 είναι κάτι περισσότερο από ένα μοντέλο. Θα αποτελέσει μια οικογένεια από μοναδικά προϊόντα με ενιαία, διαχρονική και ισορροπημένη σχεδίαση για κάθε τύπο αμαξώματος. Η οικογένεια προσφέρει το σωστό αυτοκίνητο για κάθε πελάτη, είτε αναζητά την κομψότητα είτε την απόλαυση. Κοντά στο hatchback αμάξωμα, το επόμενο μέλος της οικογένειας είναι το i30 Tourer που χαρακτηρίζεται από  την αρμονική, αθλητική σχεδίαση και τον κορυφαίο αποθηκευτικό χώρο των 602 λίτρων. Η οικογένεια του Νέου Hyundai i30 θα περιλαμβάνει το πρώτο υψηλών επιδόσεων μοντέλο της σειράς “Ν” της Hyundai Motor που θα μπει σε παραγωγή ήδη μέσα στο 2017, και έπεται συνέχεια.

Η ιστορία της Ευρωπαϊκής επιτυχίας : Αυτοκίνητο DNA της Hyundai Motor για την Ευρώπη

Σχεδιάστηκε στο Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας της Hyundai Motor Europe στο Rüsselsheim, παράγεται στο Nošovice της Τσεχικής Δημοκρατίας και έχει δοκιμασθεί στην πίστα του Nürburgring. Η τρίτη γενιά i30 κατασκευάστηκε στην υποδομή που η Hyundai Motor έχει αναπτύξει τα τελευταία 25 χρόνια στην Ευρώπη. Στόχος του είναι να συνεχίσει την επιτυχία των δύο προηγούμενων γενιών του i30, οι οποίες έχουν πουλήσει περισσότερα από 800.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2008.

“Το Νέο Hyundai i30 είναι το πιο σημαντικό αυτοκίνητο για τη Hyundai στην Ευρώπη, στηρίζοντας τον στόχο μας να αποτελέσουμε την νούμερο ένα Ασιατική μάρκα αυτοκινήτων» δήλωσε ο κ. Thomas Schmid, Chief Operating Officer της Hyundai Motor Europe. «Με το Νέο Hyundai i30 θέλουμε να συνεχίσουμε την επιτυχημένη ιστορία μας και να επιτύχουμε περαιτέρω οργανική ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.”

Το Νέο Hyundai i30 θα παράγεται στο Hyundai Motor Manufacturing Czech στο Nošovice της Τσεχικής Δημοκρατίας, το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2008 και την παραγωγή της πρώτης γενιάς i30 το ίδιο έτος. Έχει ετήσια δυναμικότητα παραγωγής άνω των 300.000 αυτοκινήτων και πληροί υψηλότατα πρότυπα ποιότητας που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των Ευρωπαίων πελατών, επιτρέποντας στην Hyundai Motor να προσφέρει την κορυφαία 5-ετή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων.

Αξιοσημείωτο είναι ότι το 100% της παραγωγής περνά από πλήρη ποιοτικό έλεγχο, αφού κάθε Νέο Hyundai i30 οδηγείται σε δοκιμαστική πίστα του εργοστασίου προτού φορτωθεί για τις χώρες προορισμού.

Βραβευμένη, διαχρονική σχεδίαση

Το Νέο Hyundai i30 εξελίσσει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai με μια διαχρονική και γλυπτική σχεδίαση που συνδυάζει ακριβείς, χυτές γραμμές και εκλεπτυσμένες πλούσιες επιφάνειες. Ο συνδυασμός της εξαιρετικής λειτουργικότητας, όπως μεγάλοι χώροι, καλή ορατότητα και άνεση συμπληρώνεται από μια ευχάριστη και με αυτοπεποίθηση σχεδιαστική έκφραση. Η Hyundai Motor εισάγει ένα νέο στοιχείο σχεδιασμού στο εμπρός μέρος: την Cascading Grille, η οποία αποτελεί τη νέα ταυτότητα για τα μελλοντικά μοντέλα της οικογένειας Hyundai.

Εξωτερική Σχεδίαση

Μακρύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο, τόσο συγκριτικά με τον προκάτοχό του, όσο και με το μέσο όρο της κατηγορίας του , το Νέο Hyundai i30 προδίδει ήδη από την σχεδίασή του τις αυξημένες οδηγικές του ικανότητες.

Η πρόσθια όψη του Νέου Hyundai i30 αποπνέει αυτοπεποίθηση και εκφραστικότητα, τονίζοντας τη νέα μάσκα Cascading Grille, που χαρακτηρίζεται από μια κωνική προς τα κάτω κίνηση εμπνευσμένη από τη ροή του καυτού χάλυβα προτού προτού πάρει τη μορφή του αμαξώματος. Η μάσκα διαθέτει επιχρωμιωμένες λεπτομέρειες για πιο σοφιστικέ εμφάνιση, που ενισχύεται από σατέν χρώμιο που την περιβάλλει στη βασική έκδοση. Σε συνδυασμό με τους προαιρετικούς τριπλούς προβολείς LED (χαμηλής και υψηλής δέσμης) και τα στάνταρ κάθετα LED φώτα ημέρας, το Νέο Hyundai i30 έχει μια ισχυρή οπτική παρουσία. Για την περαιτέρω ενίσχυση της δυναμικής όψης, οι εμπρός φανοί ομίχλης προβολικού τύπου ενσωματώνονται στις αεροδυναμικές air curtains των πλευρών της μάσκας.

Με τις αρμονικές του αναλογίες, τους κοντούς εμπρός και πίσω προβολείς, το μακρύ καπό και τη χαρακτηριστική σιλουέτα της οροφής, το αυτοκίνητο δίνει μια σπορ εμφάνιση και σταθερή θέση στο δρόμο. Το Νέο Hyundai i30 διαθέτει μια εκλεπτυσμένη κομψή χαρακτηριστική γραμμή που ρέει με φυσικό τρόπο από τον προβολέα κατά μήκος της πλαϊνής γραμμής για να συνδέσει τα πίσω φώτα LED και προχωρά αγκαλιάζοντας το πίσω μέρος προσφέροντας μια διαχρονική εμφάνιση. Η μαύρη αεροτομή στο πίσω μέρος βελτιώνει την αεροδυναμική και κάνει το Νέο Hyundai i30 να φαίνεται ακόμα πιο δυναμικό και συμπαγές. Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,30, η αεροδυναμική απόδοση ενισχύεται με τη στάνταρ μαύρη high gloss αεροτομή, τα εκτεταμένα καλύμματα της κάτω επιφάνειας του αμαξώματος, αλλά και τις αεροκουρτίνες στην κάθε πλευρά του μπροστινού προφυλακτήρα, για την ενίσχυση της ροής του αέρα και τη μείωση των στροβιλισμών στο περίβλημα του τροχού.

Η μυώδης φαρδιά σχεδίαση του πίσω τμήματος του αυτοκινήτου έχει ανάγλυφη, τρισδιάστατη εμφάνιση και ενσωματώνει κομψά τους υψηλά τοποθετημένους ανακλαστήρες και τα φώτα ομίχλης, με αποτέλεσμα μία επιβλητική παρουσία στο δρόμο.

Το Νέο Hyundai i30 Hyundai διατίθεται με στάνταρ εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών.

Κάθε πελάτης μπορεί να αναζητήσει το αγαπημένο του εξωτερικό χρώμα μέσα από μία ευρεία γκάμα δώδεκα επιλογών που περιλαμβάνουν δέκα επιλογές μεταλλικών / περλέ: Stargazing Blue, Micron Grey, Phantom Black, Demitasse Brown, Intense Copper, Moon Rock, Fiery Red, Platinum Sliver, Ara Blue και White Sand καθώς και δύο μη μεταλλικές επιλογές: Engine Red and Polar White.

Εσωτερική σχεδίαση

Μπαίνοντας στο Hyundai i30 Νέας Γενιάς, οι πελάτες συναντούν ένα ευρύχωρο και εργονομικό εσωτερικό που αντανακλά κομψότητα και άνεση. Τα χρωμιωμένα στοιχεία και τα υψηλής ποιότητας υλικά του εσωτερικού αποπνέουν ηρεμία και εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα. Η οθόνη πολυμέσων προεξέχει από το ταμπλό και, χάρη στην εργονομική θέση της, επιτρέπει στον οδηγό να διατηρεί την προσοχή του διαρκώς στον δρόμο. Στην εντυπωσιακή 8 ιντσών έκδοση, η οθόνη αφής ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες εργοστασιακής πλοήγησης, των μέσων ενημέρωσης και προηγμένης συνδεσιμότητας, με υποστήριξη των υπηρεσιών AndroidAutoTM και Apple CarPlayTM (όταν αυτές είναι διαθέσιμες από τις Google και Apple στην χώρα). Το νέο πολυλειτουργικό τριάκτινο τιμόνι επιτρέπει τον εύκολο και διαισθητικό χειρισμό όλων των λειτουργιών μέσα από τα εργονομικά τοποθετημένα χειριστήρια λειτουργίας και μπορεί να θερμανθεί για μεγαλύτερη άνεση. Ο έλεγχος του κλιματισμού τοποθετείται εύχρηστα στην κεντρική κονσόλα με ευανάγνωστη αναφορά στην οθόνη ενδείξεων ώστε να μην αποσπά τον οδηγό.

Το Νέο Hyundai i30 προσφέρει άφθονο χώρο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους χωρίς να συμβιβάζει τον σπορ σχεδιασμό του. Με χώρους ανώτερους από το μέσο όρο της κατηγορίας τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, το Νέο i30 προσφέρει άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες σε κεφάλι, ώμους και πόδια. Η αίσθηση της ευρυχωρίας του χώρου ενισχύεται από την προαιρετική πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή. Κατά την οδήγηση, το υποβραχιόνιο μπορεί να ολισθήσει προς τα εμπρός για πιο άνετη θέση και μπορεί επίσης να ανοιχτεί για δυνατότητα αποθήκευσης αντικειμένων.

Με 395 εύχρηστα λίτρα στο χώρο αποσκευών (VDA 211) και 1.301 λίτρα με τα καθίσματα διπλωμένα, το Νέο i30 προσφέρει έναν από τους πλέον γενναιόδωρους χώρους αποσκευών της κατηγορίας, έχοντας στάνταρ εφεδρικό τροχό. Η πρακτικότητα του χώρου αποσκευών ενισχύεται με 4 σημεία πρόσδεσης φορτίου, άγκιστρα και διαχωριστικό δύο επιπέδων στο χώρο αποσκευών, ενώ προσφέρεται και η δυνατότητα επικοινωνίας του χώρου αποσκευών και του χώρου επιβατών με άνοιγμα ski-through στο πίσω κεντρικό υποβραχιόνιο.

Για ακόμη περισσότερη άνεση τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να θερμανθούν ή να ψυχθούν σε τρία στάδια. Επίσης, όταν ο πελάτης επιλέγει ηλεκτρικά καθίσματα τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν με 10 τρόπους και τέλος το κάθισμα του οδηγού διαθέτει λειτουργία μνήμης με δύο προγραμματιζόμενες θέσεις.

Οδηγικές Eπιδόσεις

Επιλογή κινητήρων

Το Νέο Hyundai i30 διαθέτει μια σειρά μικρών υπερ-τροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων που προσφέρουν μια δυναμική και αποτελεσματική εμπειρία οδήγησης. Υπάρχουν τρεις βενζινοκινητήρες και ένας κινητήρας ντίζελ. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν στάνταρ το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) για αυξημένη απόδοση. Οι επιλογές βενζινοκίνησης περιλαμβάνουν τον ολοκαίνουριο υπερ-τροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.4 T-GDI με 140 ίππους, τον υπερ-τροφοδοτούμενο κινητήρα 1.0 Τ-GDI με 120 ίππους ή τον 1,4 MPI τεσσάρων κυλίνδρων με 100 ίππους. Η πετρελαιοκίνηση προσφέρεται από έναν υπερ-τροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.6-λίτρων (U-II CRDi), διαθέσιμο με 95, 110 και 136 ίππους, ισχυρή ροπή από 28 κιλά και κατανάλωση καυσίμου από 3,6 l /100 km* και εκπομπές CO2 από 95 g/km*. Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6MT) είτε με το αποτελεσματικό και άμεσης απόκρισης επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT) της Hyundai.

Όλοι οι κινητήρες του i30 φέρουν καδένα χρονισμού.

Οι κινητήρες diesel U-II όσο και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.4 MPI ξεχωρίζουν στα δεδομένα της κατηγορίας καθώς προβλέπουν πρόγραμμα τακτικής συντήρησης μόλις ανά δύο έτη ή 30.000χλμ (ό,ποιο έρθει πρώτο) ενώ οι υπερ-τροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης έχουν το αναμενόμενο πρόγραμμα ανά έτος ή 15.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο). Σε κάθε περίπτωση, η φροντίδα του νέου i30 ανά έτος είναι δεδομένη χάρη στο προνομιακό δωρεάν 5ετές πρόγραμμα ετησίων οπτικών ελέγχων καλής λειτουργίας που μπορεί να διενεργήσει κάθε κάτοχος Νέου Hyundai i30 στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Hyundai Ελλάς.

Νέο 1.4 T-GDI – ελαφρύ, οικονομικό και διασκεδαστικό στην οδήγηση

Ο τετρακύλινδρος υπερ-τροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,353 κυβικών εκατοστών είναι σημαντικά ελαφρύτερος από τον προκάτοχό του, τον κινητήρα 1.4 Gamma. Το βασικό βάρος της μονάδας έχει μειωθεί κατά 14 κιλά και διαθέτει επίσης μεγαλύτερη απόδοση και ισχύ, παρέχοντας 140 PS και 242 Nm ροπής με κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 μόλις 4,8 l / 100 km * και 109 g / km *.

Ο νέος κινητήρας ενσωματώνει υπερσυμπιεστή υψηλής πίεσης με ένα κύλινδρο ενσωματωμένο στην πολλαπλή εξαγωγής για τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης. Ο μετατοπισμένος και ανασχεδιασμένος υπερσυμπιεστής σημαίνει ότι ο χρόνος απόκρισης του γκαζιού και η ροπή χαμηλής τάσης έχουν βελτιωθεί. Ο νέος σχεδιασμός εισάγει καύσιμο απευθείας μέσα στον κύλινδρο, βελτιώνοντας τους ρυθμούς καύσης για μεγαλύτερη ισχύ και καλύτερη απόδοση καυσίμου.

Ο νέος, υπερ-τροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας T-GDI 1,4 λίτρων προσφέρεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6MT) ή το 7DCT, το οποίο προσφέρει μια επιλογή από πλήρως αυτόματη λειτουργία ή χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων από το λεβιέ ταχυτήτων ή τα πτερύγια (paddles) αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

Το 1,0 T-GDI – Τρικύλινδρος δυναμισμός

Ο κινητήρας 1.0 T-GDI, που αναπτύχθηκε στο Τεχνικό Κέντρο της Namyang στην Κορέα σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας και τεχνολογίας στη Γερμανία, αποδίδει 120 ίππους και 171 Nm ροπής καθώς παρέχει έναν τέλειο συνδυασμό δυναμισμού και απόδοσης με κατανάλωση καυσίμου και CO2 που ξεκινούν από από 4,9 l / 100 km * και 112 g / km *.

Ένας υπερσυμπιεστής με έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ενεργοποιητή πύλης αποβλήτων βελτιώνει την απόδοση καυσίμου μειώνοντας τις απώλειες άντλησης καθώς και βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού και τη ροπή χαμηλής τάσης. Η μονάδα διαθέτει έναν εγχυτήρα GDI έξι οπών, πιέζοντας σε υψηλότερο από το μέσο όρο των 200 bar, εξασφαλίζοντας καθαρή καύση και βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Για να διατηρηθεί η μονάδα κινητήρα όσο το δυνατόν μικρότερη, η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή και επομένως μπορεί να ψύχεται αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας το σύστημα ψύξης νερού κυλινδροκεφαλής. Αυτές οι προσπάθειες έχουν ως αποτέλεσμα την ταχύτερη προθέρμανση του καταλύτη και τελικά τη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Το 1.0 T-GDI προσφέρεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6MT).

1.6-λίτρων Turbo Diesel

Για τους πελάτες που αναζητούν πετρελαιοκίνηση, το Νέο Hyundai i30 προσφέρεται με έναν υπερ-τροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 1,6 λίτρων σε τρία επίπεδα ισχύος: 95 PS (με κιβώτιο 6ΜΤ), 110 PS (με κιβώτιο 6ΜΤ ή 7DCT) και 136 PS (με κιβώτιο 6ΜΤ ή 7DCT), Ακόμη και στην ιπποδύναμη των 95 PS, η μέγιστη ροπή βρίσκεται στο εντυπωσιακό επίπεδο των 280Nm ήδη από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ αγγίζει τα 300Nm στους 136 PS με κιβώτιο 7DCT. Η οικονομία στην κατανάλωση, από 4,5l/100km* συνδέεται και με εξαιρετική οικονομία στην κατοχή, καθώς πρόκειται για κινητήρα με καδένα και με την τακτική συντήρηση να προβλέπεται μόλις ανά δύο έτη ή 30.000χλμ (όποιο έρθει πρώτο)

Το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT)

Το 7DCT κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων CO2  έως και 20% σε σύγκριση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ η απόδοση επιτάχυνσης μπορεί να αυξηθεί έως και 10%.

Το 7DCT αποτελείται από δύο συμπλέκτες ξηρού τύπου και έναν ενεργοποιητή για κάθε συμπλέκτη. Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται ανεξάρτητα, ώστε να είναι πάντοτε έτοιμη να μετακινηθεί στην επόμενη ταχύτητα χωρίς διακοπή της ροπής. Σε συνδυασμό με το 7 ταχυτήτων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT), το Νέο Hyundai i30 προσφέρει τρεις λειτουργίες οδήγησης: Eco, κανονική και Sport. Στην Sport υπάρχει ένα διαφορετικό μοτίβο αλλαγής ταχυτήτων που κρατάει την οδήγηση σε υψηλότερα επίπεδα στροφών, ενώ μεταβάλλεται και η ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού για μία πιο σπορτίφ αίσθηση, και ταυτόχρονα προσαρμόζεται η απόκριση του γκαζιού.

Η σειριακή λειτουργία στο κιβώτιο 7DCT εκτελείται τόσο από το λεβιέ ταχυτήτων όσο και από τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, που προσφέρουν μία ευχάριστη αίσθηση χειρισμού αλλά και την ασφάλεια της προσωρινής χειροκίνητης παράκαμψης από την αυτόματη λειτουργία, για γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων.

(*) Με βάση τον κύκλο δοκιμών NEDC. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών κυμαίνονται ανάλογα με το μέγεθος των ελαστικών και τον τύπο μετάδοσης.

Οδηγική Εμπειρία και Χειρισμός

Το Νέο Hyundai i30 έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί στην Ευρώπη σε μία εντυπωσιακή πλειάδα συνθηκών, που περιλαμβάνει δοκιμές αντοχής σε ταχύρρυθμη καταπόνηση και δυναμικές δοκιμές στην πιο απαιτητική πίστα αγώνων στον κόσμο, στη διάσημη Nürburgring Nordschleife, καθώς και αυστηρούς ελέγχους σε δημόσιους δρόμους σε όλη την Ευρώπη, από τις πιο κρύες χειμερινές συνθήκες δοκιμών στη Σουηδία, σε δοκιμές με ρυμουλκούμενο στις Άλπεις και σε δοκιμές θερμών καιρικών συνθηκών στη Νότια Ισπανία, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ικανοποιούνται οι υψηλότερες προσδοκίες των Ευρωπαίων πελατών.

Οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν καθορίσει τα χαρακτηριστικά του i30 Νέας Γενιάς. Ακριβές, φυσικό και συνδεδεμένο σύστημα διεύθυνσης. Ευέλικτος, ευαίσθητος και προβλέψιμος χειρισμός. Δυναμική πορεία χωρίς να μειώνεται η άνεση. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το ηλεκτροκίνητο υδραυλικό τιμόνι είναι 10% πιο άμεσο και η απόκριση του οχήματος είναι 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου γρηγορότερη.

Το νέο σασί του Νέο Hyundai i30 έχει επανασχεδιαστεί πλήρως για να προσφέρει μια δυναμική οδηγική εμπειρία με υψηλά επίπεδα οδηγικής άνεσης. Στην απόδοση συμβάλλουν η – σπάνια για τα δεδομένα της κατηγορίας – πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) με διπλό κάτω βραχίονα.

Η απόδοση πέδησης βελτιστοποιείται με ένα αυξημένο μέγεθος διαμέτρου φρένων στο μέτωπο των 288 mm, επιτρέποντας στον οδηγό να εφαρμόζει ισχυρή δύναμη φρεναρίσματος, ακόμη και μετά από παρατεταμένη συνεχή χρήση με υψηλές θερμοκρασίες υλικών.

Ισχυρό και ελαφρύ αμάξωμα: 53% Προηγμένος Χάλυβας Υπέρ-Υψηλής Αντοχής (Advanced HighStrength Steel)

Η Hyundai Motor είναι ο μοναδικός κατασκευαστής αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο που κατασκευάζει το δικό του χάλυβα για την παραγωγή των οχημάτων του. Η προηγμένη μεταλλουργία της Hyundai Steel μεταφράζεται σε σπουδαία οφέλη για το Νέο Hyundai i30, καθώς το ισχυρό και ελαφρύ αμάξωμά του ενισχύει τη δυναμική απόδοση και αυξάνει την ασφάλεια των επιβατών.

Η ποσότητα του Προηγμένου Χάλυβα Υπέρ-Υψηλής Αντοχής έχει σχεδόν διπλασιαστεί στο 53%, ενώ ταυτόχρονα μειώνει το βάρος του κατά 28 κιλά και αυξάνει την ακαμψία κατά 22% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Κατά την παραγωγή, η χρήση τεχνολογίας θερμού πρεσαρίσματος (hot stamping) αλλά και το μήκος των εποχικών δομικών συγκολλητικών αυξήθηκε στα 112 μέτρα ανά αμάξωμα, βελτιώνοντας την ακαμψία και μειώνοντας παράλληλα το βάρος.

Συνδεσιμότητα και φροντίδα

Τα έξυπνα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας που απαιτούν οι περισσότεροι πελάτες, αναδεικνύουν το Νέο Hyundai i30 σε μια έξυπνη και αποδοτική επιλογή. Το βασικό ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας 6 ηχείων (4 μεσαίας/χαμηλής συχνότητας και 2 υψηλής συχνότητας) συνδυάζεται με οθόνη LCD 5 ιντσών και στάνταρ συνδεσιμότητα Bluetooth. Σε επόμενο επίπεδο, η οθόνη αποκτά λειτουργία αφής τεχνολογίας capacitive, ενώ προβάλλει εικόνα από την ενσωματωμένη κάμερα οπισθοπορίας 30 mega pixel με στάνταρ δυναμικές γραμμές καθοδήγησης. Στην ανώτερη εκδοχή, το εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης νέας γενιάς προβάλλεται σε οθόνη αφής 8 ιντσών, με χάρτες 40 ευρωπαϊκών χωρών. Για τους οδηγούς που θέλουν να συνδέσουν τα smartphones τους με το σύστημα πλοήγησης 8 ιντσών, το i30 Νέας Γενιάς διαθέτει τόσο το Apple CarPlayTM όσο και το Android AutoTM. Και τα δύο συστήματα επιτρέπουν στους χρήστες να συνδέουν τις συσκευές τους για την προβολή και τον έλεγχο των λειτουργιών μουσικής, τηλεφώνου ή πλοήγησης στην οθόνη. Η απρόσκοπτη συνδεσιμότητα επιτρέπει στους οδηγούς και τους επιβάτες να παραμείνουν συνδεδεμένοι ενώ παραμένουν επικεντρωμένοι στο δρόμο. Για να διασφαλιστεί ότι τα τηλέφωνα των επιβατών είναι πάντα φορτισμένα, το Νέο Hyundai i30 προσφέρει επίσης ασύρματη φόρτιση (πρότυπο Qi) για κινητά τηλέφωνα και θύρα USB που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

Το νέο σύστημα πλοήγησης διαθέτει 7ετή δωρεάν συνδρομή στις υπηρεσίες LIVE. Οι υπηρεσίες LIVE προσφέρουν ενημερωμένες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο: καιρικές συνθήκες, κίνηση, κάμερες ταχύτητας και online αναζητήσεις για σημεία ενδιαφέροντος. Το σύστημα πλοήγησης διαθέτει τρισδιάστατους χάρτες και είναι σε θέση να προβάλει φωτογραφίες εάν συνδεθεί USB.

Υψηλότερη ενεργητική ασφάλεια

Το Νέο Hyundai i30 διαθέτει τα πιο εξελιγμένα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας σύμφωνα με τα υψηλότερα Ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας, όπως: Autonomous Emergency Braking Pedestrian, Advanced Smart Cruise Control, Blind Spot Detection, Rear Cross Traffic Alert, Speed Limit Information Function.

S-10: Κορυφαία επίπεδα στάνταρ ενεργητικής ασφάλειας στην κατηγορία

Το Νέο Hyundai i30 διαθέτει στο λανσάρισμά του στάνταρ από τη βασική έκδοση το S-10, δηλαδή το πληρέστερο και πλέον προηγμένο πακέτο 10 τεχνολογιών ενεργητικής ασφαλείας στην κατηγορία του.

Περιλαμβάνει:

#1 DAA – Σύστημα Προειδοποίησης Απόσπασης Προσοχής Οδηγού

Παρακολουθεί το συνολικό προφίλ οδήγησης αναλύοντας μία πλειάδα πληροφοριών συμπεριφοράς, όπως τον χειρισμό του τιμονιού, των πεντάλ και των πλευρικών φλας, τους αισθητήρες G, τη θέση του αυτοκινήτου μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας, το συνολικό χρόνο συνεχόμενης οδήγησης κ.ά. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει τυχόν ενδείξεις απροσεξίας ή κόπωσης, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό με ηχητική και οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το επίπεδο ευαισθησίας του συστήματος.

#2 LDWS – Σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας

Αναγνωρίζει τις λωρίδες στο δρόμο σε ταχύτητες άνω των 60km/h και ανιχνεύει εάν ο τροχός πατήσει το εσωτερικό της γραμμής λωρίδας χωρίς να έχει ανάψει σχετικό φλας. Τότε ειδοποιεί με οπτικό και ηχητικό σήμα τον οδηγό καθώς επίκειται πιθανή ακούσια αλλαγή λωρίδας.

#3 LΚΑS – Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας

Επιδρά ενεργά στο τιμόνι ώστε να διορθώσει και να επαναφέρει το όχημα μέσα στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας. Σχεδιασμένο με γνώμονα τη μεγάλη φιλικότητα στον χρήστη, το σύστημα έχει δύο επίπεδα λειτουργίας, το LKAS Standard (που επαναφέρει το όχημα μόλις πλησιάζει τα όρια της λωρίδας) και το LKAS Active (που επεμβαίνει νωρίτερα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, διατηρώντας το όχημα «κεντραρισμένο» στο μέσο της λωρίδας κυκλοφορίας). Ο οδηγός μπορεί πάντοτε να επιλέγει την ενεργοποίηση των συστημάτων LDWS, LKAS Standard και LKAS Active.

#4 FCWS – Σύστημα Προειδοποίησης Μετωπικής Πρόσκρουσης

Το σύστημα ανιχνεύει την πιθανότητα πρόσκρουσης με προπορευόμενο όχημα. Εάν διαγνώσει ότι με τις σχετικές ταχύτητες κίνησης θα υπάρξει πρόσκρουση στο επόμενο 1,5 δευτερόλεπτο, προειδοποιεί με οπτικό και ηχητικό σήμα τον οδηγό. Το σύστημα FCWS είναι άκρως χρήσιμο για κάθε περίσταση εντός και εκτός πόλης, καθώς λειτουργεί σε εύρος ταχυτήτων από 9 έως 175km/h.

#5 AEB City – Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (χαμηλών ταχυτήτων)

To σύστημα αποτρέπει από ατυχήματα. Ανιχνεύει την πιθανότητα πρόσκρουσης με σταματημένο όχημα και επεμβαίνει αρχικά με προληπτικό φρενάρισμα (σε ταχύτητες 30-75km/h) ή και πλήρες φρενάρισμα (σε ταχύτητες 9-75km/h). Στο τελευταίο κρίσιμο δευτερόλεπτο πρό της πρόσκρουσης, θα κατεβάσει την ταχύτητα κατά 30km/h.

#6 AEB Urban – Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (μεσαίων ταχυτήτων)

Στην εξελιγμένη εκδοχή του, το σύστημα ΑΕΒ Urban δεν «βλέπει» μόνο σταματημένα οχήματα αλλά και κινούμενα. Ακόμη και αν έχετε πατήσει φρένο αλλά το AEB βλέπει ότι δεν το έχετε κάνει με αρκετή δύναμη, υποβοηθά τη δύναμη πέδησης ώστε να αποφύγετε την πρόσκρουση ή να ελαχιστοποιήσετε τις συνέπειες. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το AEB να είναι απενεργοποιημένο ή να ενεργοποιείται αυτόματα με το άναμμα του κινητήρα.

#7 ΗΒΑ – Σύστημα Αυτόματης Ρύθμισης Υψηλής Σκάλας Φώτων

Κάθε i30 έρχεται με standard αισθητήρα φωτός ώστε να ενεργοποιούνται αυτόματα τα φώτα όταν δεν επαρκεί ο εξωτερικός φωτισμός. Επιπρόσθετα όμως, το σύστημα HBA βλέπει το δρόμο μπροστά και χαμηλώνει τα μεγάλα φώτα όταν διακρίνει όχημα σε απόσταση (ελάχιστη απόσταση 260μ, μέγιστη απόσταση 800μ για αντιθέτως ερχόμενα και 500μ για προπορευόμενα), διασφαλίζοντας μέγιστη ορατότητα στη νυχτερινή οδήγηση, ασφαλή για όλους.

#8 ΗAC – Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε Ανηφόρα

Η εκκίνηση σε ανηφορικό οδόστρωμα μπορεί να είναι απρόβλεπτη, ιδιαίτερα σε μία βροχερή ημέρα. Όταν αφήσετε το πόδι από το φρένο για να ξεκινήσετε με πρώτη, το σύστημα HAC θα αποτρέψει την ακούσια κίνηση προς τα πίσω για δύο δευτερόλεπτα, ώστε να σας δώσει άνετο χρόνο να ξεκινήσετε ομαλά.

#9 SL – Σύστημα Περιοριστή Ταχύτητας

Ένα αυτοκίνητο με υψηλή ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης όπως το νέο i30 μπορεί εύκολα να παραπλανήσει τον οδηγό και να «ξεχαστεί» με υψηλότερες ταχύτητες από τις επιτρεπτές. Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να θέσει ανώτατο όριο ταχύτητας της επιλογής του και να κινείται με ασφάλεια σε μεγάλα ταξείδια.

#10 SBL – Στατικά Φώτα Στροφής

Τα στατικά φώτα στροφής (SBL) εκπέμπουν πρόσθετο φωτισμό προς την κατεύθυνση που στρίβει το όχημα, με αποτέλεσμα την ενισχυμένη ορατότητα στο εσωτερικό των στροφών κατά την νυχτερινή οδήγηση.

Προαιρετικά συστήματα

Το Νέο i30 διαθέτει τον πιο μακροσκελή κατάλογο χαρακτηριστικών ενεργητικής ασφάλειας στη κατηγορία του, καθώς, κοντά στο πακέτο S-10, περιλαμβάνονται επιπρόσθετα και άλλα προαιρετικά συστήματα, όπως:

SLIF – Σύστημα Πληροφόρησης Ορίων Ταχύτητας

Συνδυάζει την οπτική αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας με την αποθηκευμένη πληροφόρηση του συστήματος πλοήγησης, προβάλλοντας στην οθόνη ενδείξεων την πλέον έγκυρη πληροφορία για το δρόμο που βρίσκεσθε.

RCTA – Σύστημα Ειδοποίησης για Κάθετα Διερχόμενα Οχήματα

Αντιλαμβάνεται και προειδοποιεί για την προσέγγιση κάθετα διερχομένων οχημάτων κατά την όπισθεν σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας

BSD – Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου

Αισθητήρες τοποθετημένοι στις πίσω πλευρές του αυτοκινήτου ανιχνεύουν την προσέγγιση με οποιοδήποτε όχημα βρίσκεται στην τυφλή ζώνη του καθρέπτη, ενεργοποιώντας ηχητική προειδοποίηση και οπτική προειδοποίηση εάν ο οδηγός βγάλει φλας αλλαγής πορείας.

ASCC – Προσαρμοζόμενος Έξυπνος Ρυθμιστής Ταχύτητας

Ρυθμίζει σταθερή ταχύτητα στο ταξίδι, ωστόσο προσαρμόζεται διαρκώς εφ’όσον υπάρχει προπορευόμενο αυτοκίνητο με χαμηλότερη ταχύτητα. Το i30 τότε διατηρεί μία σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το φιλικό στη χρήση σύστημα παρέχει επιλογή τεσσάρων διαφορετικών επιπέδων απόστασης από το προπορευόμενο

AEB Pedestrian – Αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών.

Πρόσθετο ραντάρ με δυνατότητα ανίχνευσης παρουσίας πεζών θα ενεργοποιήσει το σύστημα AEB για την αποφυγή ή την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων πρόσκρουσης με πεζό.

Υψηλότερη παθητική ασφάλεια

Διαθέτοντας 53% Προηγμένο Χάλυβα Υπέρ-Υψηλής Αντοχής, το Νέο Hyundai i30 διαθέτει αυξημένη ακαμψία κατά 22% και υψηλή απορρόφηση ενέργειας από πρόσκρουση και ελαχιστοποιημένη παραμόρφωση για την προστασία των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης.

Χάρη σε μια βελτιωμένη μέθοδο, η πλευρική εξωτερική ενίσχυση του Νέο Hyundai i30 κατασκευάζεται ως ένα ενιαίο εξάρτημα. Προηγουμένως, υπήρχαν πέντε συνδυασμένα στοιχεία. Η εντελώς νέα αυτή τεχνολογία μειώνει το βάρος του οχήματος κατά 4,1 κιλά και αυξάνει την ακαμψία και την απορρόφηση ενέργειας κρούσης.

Γύρω από το εσωτερικό του i30 Νέας Γενιάς, εγκαθίστανται συνολικά επτά αερόσακοι, συμπεριλαμβανομένου ενός αερόσακου γονάτου για τον οδηγό. Εκτός από τους έξι βασικούς αερόσακους, ο αερόσακος γονάτου αποτελεί πρόσθετο χαρακτηριστικό ασφαλείας για τον οδηγό σε περίπτωση πρόσκρουσης.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Βενζινοκινητήρες

1.4 MPi 100 PS
Κινητήρας KAPPA 1.4 MPI, 16-valve, DOHC D-CVVT
Κυβισμός 1368 cc
Διάμετρος x Διαδρομή 71.6 x 84.0 mm
Σχέση συμπίεσης 10.5
Ισχύς σε ίππους 100 PS (73.3 kW) @ 6000 rpm
Μέγιστη ροπή 134 Nm @ 4000 rpm
Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) 183
0-100 km/h 12.6
Εκπομπές CO2  (g/km)* 130 – 126
Κατανάλωση Καυσίμου (L/100km)* 5.6 – 5.4
1.0 T-GDi 120 PS
Κινητήρας KAPPA 1.0 T-GDI, 12-valve, DOHC D-CVVT
Κυβισμός 998 cc
Διάμετρος x Διαδρομή 71.0 x 84.0 mm
Σχέση συμπίεσης 10.0
Ισχύς σε ίππους 120 PS (88.3 kW) @ 6000 rpm
Μέγιστη ροπή 171.1 Nm @ 1500 ~ 4000 rpm
Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) 190 (187 with 6MT Eco)
0-100 km/h 11.1 (11.3 with 6MT Eco)
Εκπομπές CO2  (g/km)* 115 – 103
Κατανάλωση Καυσίμου (L/100km)* 5.0 – 4.5

 

1.4 T-GDi 140 PS
Κινητήρας KAPPA 1.4 T-GDI, 16-valve, DOHC D-CVVT
Κυβισμός 1353 cc
Διάμετρος x Διαδρομή 71.6 x 84.0 mm
Σχέση συμπίεσης 10.0
Ισχύς σε ίππους 140 PS (103 kW) @ 6000 rpm
Μέγιστη ροπή 242 Nm @ 1500 rpm
Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) 210 / 208 / 205 with 6MT / 6MT Eco / 7DCT respectively
0-100 km/h 8.9 / 9.1 / 9.2 with 6MT / 6MT Eco / 7DCT respectively
Εκπομπές CO2  (g/km)* 125 – 109
Κατανάλωση Καυσίμου (L/100km)* 5.5 – 4.8

Diesel engines

1.6-litre 95 PS
Κινητήρας U 1.6 (LOW), 16-valve, DOHC
Κυβισμός 1582 cc
Διάμετρος x Διαδρομή 77.2 x 84.5 mm
Σχέση συμπίεσης 16.0
Ισχύς σε ίππους 95 PS (70 kW) @ 4000 rpm
Μέγιστη ροπή 280 Nm @1500~2000 rpm
Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) 186
0-100 km/h 12.2
Εκπομπές CO2  (g/km)* 98 – 95
Κατανάλωση Καυσίμου (L/100km)* 3.8 – 3.6
1.6-litre 110 PS
Κινητήρας U 1.6 (MID), 16-valve, DOHC
Κυβισμός 1582 cc
Διάμετρος x Διαδρομή 77.2 x 84.5 mm
Σχέση συμπίεσης 16.0
Ισχύς σε ίππους 110 PS (81 kW) @ 4000 rpm (6MT)
Μέγιστη ροπή 280 Nm @ 1500~2500 rpm (6MT)
Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) 190 / 188 / 190 with 6MT / 6MT Eco / 7DCT respectively
0-100 km/h 11.0 / 10.7 /11.2 with 6MT / 6MT Eco / 7DCT respectively
Εκπομπές CO2  (g/km)* 109 – 89
Κατανάλωση Καυσίμου (L/100km)* 4.1 – 3.4
1.6-litre 136 PS
Κινητήρας U 1.6 (HIGH), 16-valve, DOHC
Κυβισμός 1582 cc
Διάμετρος x Διαδρομή 77.2 x 84.5 mm
Σχέση συμπίεσης 16.0
Ισχύς σε ίππους 136 PS (100 kW) @ 4000 rpm (7DCT)
Μέγιστη ροπή 280 Nm @ 1500~3000 rpm (136ps 6MT)

300 Nm @ 1750~2500 rpm (7DCT)

Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) 200 (200 with 7DCT)
0-100 km/h 10.2 (10.6 with 7DCT)
Εκπομπές CO2 (g/km)* 109 – 99
Κατανάλωση Καυσίμου (L/100km)* 4.1 – 3.8

Μετάδοση

Βενζινοκινητήρες Ταχύτητες

Κινητήρας 1.4 MPi (100) 1.0 T-GDi (120) 1.4 T-GDi (140)
Manual 6 6 6
DCT 7

Πετρελαιοκινητήρες Ταχύτητες

Κινητήρας 1.6 CRDi (95) 1.6 CRDi (110) 1.6 CRDi (136)
Manual 6 6 6
DCT 7 7

Σχέσεις μετάδοσης

Βενζίνη
1.4
(100)
6MT
1.0 (120) 1.4 (140)
6MT 6MT Eco 6MT Basic 6MT Eco 7DCT
1η 3.769 3.615 3.615 3.615 3.615 3.929
2α 2.045 1.955 1.955 1.962 1.962 2.318
3η 1.370 1.286 1.286 1.257 1.257 2.043
4η 1.036 0.971 0.971 0.951 0.951 1.070
5η 0.893 0.774 0.774 0.778 0.778 0.822
6η 0.774 0.639 0.639 0.633 0.633 0.884
7η 0.721
Όπισθεν 3.700 3.700 3.700 3.583 3.583 5.304
Τελική Σχέση

Μετάδοσης

4.400 4.267 4.059 4.188 3.941 4.294(1245)

3.174(367R)

 

Diesel
1.6 (95)

6MT

1.6 (110) 1.6 (136)
6MT 6MT Eco 7DCT 6MT 7DCT
1η 3.769 3.636 3.769 3.786 3.636 3.786
2α 2.040 1.962 2.040 2.261 1.962 2.261
3η 1.189 1.189 1.189 1.957 1.189 1.957
4η 0.844 0.844 0.804 1.023 0.844 1.023
5η 0.702 0.702 0.660 0.778 0.702 0.778
6η 0.596 0.596 0.549 0.837 0.596 0.837
7η 0.681 0.681
Όπισθεν 3.583 3.583 3.583 5.074 3.583 5.074
Τελική Σχέση

Μετάδοσης

3.250 3.471 3.250 4.176(1245)

3.087(367R)

3.706 4.176(1245)

3.087(367R)

 Ανάρτηση

Εμπρός Γόνατα τύπου MacPherson
Πίσω Πολλαπλών συνδέσμων

Σύστημα Διεύθυνσης

Τύπος MDPS (Motor driven Power Steering)
Συνολική αναλογία 13.4
Στροφές τιμονιού 5.3
Κύκλος στροφής-ακτίνα 2.57

Φρένα

Εμπρός Disc Type, 15″ : STD /16″ : OPT
Πίσω Disc Type, 14″ : STD (HAND PARKING) /15″ : OPT (EPB)
Master Cylinder Φ23.8
Booster Size 11″ (LHD GSL)

10″ (LHD DSL, RHD GSL, RHD DSL)

Τροχοί και Ελαστικά

Τύπος Τροχού                                   Ελαστικά
6,0J x 15 inch steel / alloy 195 / 65 R15
6,5J x 16 inch steel / alloy 205 / 55 R16
7,0J x 17 inch alloy 225 / 45 R17

Διαστάσεις (mm)

Εξωτερικές

Μήκος 4,340
Πλάτος* 1,795
Ύψος 1,455 (1.450 Eco)
Μεταξόνιο 2,650
Απόσταση από το έδαφος 140 (135 Eco)

 Εσωτερικές

Εμπρός Πίσω
Χώρος για το κεφάλι 994 977
Χώρος για τα πόδια 1,073 883
Χώρος για τους ώμους 1,427 1,406

 

Χωρητικότητα (λίτρα)

 

Ρεζερβουάρ Καυσίμου 50
Χώρος Αποσκευών Καθίσματα σε όρθια θέση   395
Αναδιπλωμένα καθίσματα   1,301

 

* Η κατανάλωση καυσίμου και τα CO2 ποικίλλουν ανάλογα με το μέγεθος του ελαστικού και τον τύπο μετάδοσης. Τα δεδομένα βασίζονται στον Κανονισμό 715/2007, όπως τροποποιήθηκε τελευταία από το 2015/45.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.