F1: Στενό οδόστρωμα και κλειστές στροφές
Στο Ουγγρικό Grand Prix θα χρησιμοποιηθούν οι μεσαίες γόμες τις γκάμας: P Zero λευκή/μέση, P Zero κίτρινη/μαλακή και P Zero κόκκινη/πολύ μαλακή. Πρόκειται για την ίδια επιλογή που είχε γίνει και πέρυσι στην Ουγγαρία.
Είναι δε η 5η φορά φέτος που ο συγκεκριμένος συνδυασμός χρησιμοποιείται το 2017 (τον είδαμε και στο προηγούμενο GP στη Βρετανία). Το Ουγγαρόρινγκ είναι τελείως διαφορετικό από το Σίλβερστον: Παρότι ο συγκεκριμένος αγώνας γίνεται σε μόνιμη πίστα έχει μερικά χαρακτηριστικά αγώνα σε δημόσιο δρόμο, όπως: Στενό οδόστρωμα, κλειστές στροφές, χαμηλή πρόσφυση και μέτριο ρυθμό γύρου. Ο καιρός μπορεί να είναι πάρα πολύ ζεστός, πράγμα που αυξάνει τη θερμική καταπόνηση, γι’ αυτό φέραμε στην Ουγγαρία τη μέση γόμα.
Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
· Το Ουγγαρόρινγκ είναι μια αλληλουχία στροφών όπου τα ελαστικά δουλεύουν συνεχώς.
· Στην Ουγγαρία καταγράφηκαν στον αγώνα υψηλές θερμοκρασίες πίστας το 2016 μετά από βροχή το Σάββατο: Ο νικητής ακολούθησε στρατηγική 2 αλλαγών. · Οι ομάδες επιλέγουν μέγιστες κλίσεις στις αεροτομές για υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης ώστε να μεγιστοποιήσουν την ταχύτητα στις στροφές. Έμφαση δίνεται στην μηχανική πρόσφυση και όχι στην αεροδυναμική. · Στο παρελθόν έχουμε δει ότι το αυτοκίνητο ασφαλείας να επηρεάζει τη στρατηγική. · Υπάρχει μόνο μια ευθεία οπότε τα ελαστικά δεν έχουν πολλά περιθώρια αποβολής θερμότητας. · Τα προσπεράσματα είναι δύσκολα έτσι δίνεται μεγάλη έμφαση στις κατατακτήριες δοκιμές και στη στρατηγική. · Το κράτημα και η κατευθυντικότητα παίζουν πιο σημαντικό ρόλο από την ισχύ στην επίτευξη ενός γρήγορου γύρου. |
MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
«Η πίστα στρώθηκε με νέο οδόστρωμα πριν τον περσινό αγώνα Έχει ενδιαφέρον να δούμε την επίδραση αυτής της αλλαγής ένα χρόνο μετά καθώς η νέα άσφαλτος έχει πλέον ωριμάσει. Πέρυσι είχαμε δει ότι είναι πιο λεία και ταχύτερη από την παλιά επιφάνεια. Οι επιλογές ελαστικών των ομάδων επικεντρώθηκαν στην μαλακή και στην πολύ μαλακή γόμα που προφανώς θα αποτελέσουν και τη βάση της στρατηγικής τους. Παραδοσιακά στην Ουγγαρία η στρατηγική παίζει κυρίαρχο ρόλο καθώς τα προσπεράσματα είναι δύσκολα. Η συλλογή δεδομένων την Παρασκευή και το Σάββατο θα είναι πιο σημαντική απ’ ότι συνήθως καθότι πρόκειται για τη νέα γενιά ταχύτερων μονοθεσίων».
WHAT’S NEW?
- Ταυτόχρονα με το Ουγγρικό Grand Prix, διεξάγεται και ο αγώνας όπου η Pirelli προμηθεύει τα περισσότερα σετ ελαστικών: Στις 24 ώρες του Σπα στο Βέλγιο θα χρησιμοποιηθούν περισσότερα από 10.000 ελαστικά.
- Μετά το Ουγγρικό Grand Prix, Τρίτη και Τετάρτη στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ θα διεξαχθεί το δεύτερο τεστ εντός της αγωνιστικής σεζόν με συμμετοχή όλων των ομάδων. Εκεί η Mercedes θα μας διαθέσει ένα μονοθέσιο για μια μέρα όπου θα δοκιμαστούν τα σλικ ελαστικά του 2018.
- Το Σαββατοκύριακο μετά το Ουγγρικό Grand Prix ο πρωταθλητής ERC με ελαστικά Pirelli, Kajetan Kajetanowicz, θα αγωνιστεί στο Rally Rzeszow στην πατρίδα του – Πολωνία – με στόχο την ανάκτηση της κορυφής στη φετινή βαθμολογία.
- Έχοντας ξεπεράσει το μισό του πρωταθλήματος η Formula 1 θα κάνει ένα διάλλειμα μετά το Ουγγρικό Grand Prix, προτού επανέλθει με τον αγώνα του Βελγίου, τέλη Αυγούστου.
ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΟΥΓΓΑΡΟΡΙΝΓΚ (Σλικ)
18.5 psi (εμπρός) – 17.5 psi (πίσω) |
ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ
-3.75° (εμπρός) | -2.00° (πίσω) |