Οι πωλήσεις SEAT στο υψηλότερο επίπεδο από το 2001
/ 246.500 οχήματα πουλήθηκαν παγκοσμίως
/ Το πρώτο εξάμηνο του έτους έκλεισε με αύξηση 13,7%
/ Τα θετικά αποτελέσματα σε Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι στην επιτυχία
H SEAT έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2017 με το καλύτερο εμπορικό αποτέλεσμα από το 2001. Οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας αυξήθηκαν κατά 13,7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2016 με συνολικά 246.500 πωληθέντα αυτοκίνητα (2016: 216.800), σχεδόν 30.000 περισσότερα δηλαδή σε σχέση με πέρυσι. Τον Ιούνιο, η SEAT κατέγραψε 45.200 πωλήσεις, καταγράφοντας αύξηση 12,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2016 (40.100).
Σύμφωνα με τον SEAT Vice-President for Marketing and Sales Wayne Griffiths, «κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 φτάσαμε στις υψηλότερες πωλήσεις μας τα τελευταία 16 χρόνια. Συνεχίζουμε να καταγράφουμε διψήφια πρόοδο και έχουμε καθιερωθεί ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη. Η ανάπτυξη μας βασίζεται στην επίτευξη σταθερών εμπορικών αποτελεσμάτων στις περισσότερες αγορές, οι οποίες αρχίζουν να δείχνουν τα πρώτα αποτελέσματα της μεγαλύτερης επιθετικής προϊοντικής πολιτικής που ξεκινήσαμε το 2016 με το Ateca και συνεχίσαμε φέτος με το νέο Leon. Με το νέο Ibiza και το νέο Arona, είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να συνεχίσουμε αυτή τη θετική εξέλιξη».
Οι πωλήσεις SEAT αυξήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του έτους χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα που σημείωσαν οι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Η Ισπανία ηγείται της ανάπτυξης με 54,100 πωλήσεις (+21.2%), ακολουθεί η Γερμανία στη δεύτερη θέση με 48,600 πωλήσεις (+10.2%) και τρίτο το Ηνωμένο Βασίλειο με 29.500 πωλήσεις (+20.5%). Η Γαλλία (13,300 πωλήσεις, +18.2%) και η Ιταλία (10,500 πωλήσεις, +14.6%) είναι επίσης μεταξύ των χωρών που αύξησαν τις πωλήσεις τους περισσότερο από 10%.
Η Αυστρία και η Ελβετία, δύο άλλες δυτικοευρωπαϊκές χώρες, συνέβαλαν επίσης πολύ θετικά στις πωλήσεις SEAT. Στην περίπτωση της Αυστρίας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23.1% (συνολικά 9.500 πωλήσεις), ενώ στην Ελβετία η SEAT σημείωσε σημαντική αύξηση με ποσοστό 52.3% (συνολικά 5.300 πωλήσεις). Και στις δύο αυτές χώρες η SEAT είναι μία από τις δέκα μεγαλύτερες μάρκες. Η ώθηση στις πωλήσεις SEAT παρατηρείται και σε άλλες χώρες του κόσμου. Το Μεξικό αποτελεί τη πέμπτη μεγαλύτερη σε παγκόσμιο επίπεδο αγορά της SEAT (12.900 πωλήσεις, +6.4%), η Τουρκία την έκτη (11.300 πωλήσεις, +0.5%), η Πολωνία την ένατη (6,000; +22.3%) και το Ισραήλ ολοκληρώνει την πρώτη δεκάδα (5,500 πωλήσεις, +5.4%).
Στην χώρα μας το πρώτο εξάμηνο του έτους έκλεισε με 1.095 συνολικά ταξινομήσεις για την SEAT. Από αυτές 476 αφορούν σε ταξινομήσεις λιανικής, αυξημένες κατά 26% σε σχέση με τις 378 της αντίστοιχης περσινής περιόδου. O Ιούνιος ήταν ένας ακόμα μήνας που κινήθηκε θετικά για την μάρκα, καταγράφοντας συνολικό μερίδιο αγοράς της τάξης του 2.5% με 252 ταξινομήσεις, ενώ το αντίστοιχο μερίδιο λιανικής ήταν 2.6%.