F1: Η στρατηγική των ελαστικών στην Μόντσα

By  |  0 Comments

Όπως ήταν αναμενόμενο σχεδόν όλοι οι οδηγοί επέλεξαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών: Πάρα πολύ μαλακή/μαλακή γόμα στο Ιταλικό Grand Prix. Νικητής ήταν ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton που πήρε προβάδισμα στη βαθμολογία με διαφορά 3 βαθμών.

Ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo, που εκκινούσε από τη 16η θέση λόγω ποινών ακολούθησε εναλλακτική στρατηγική. Ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα και μετά έβαλε την πάρα πολύ μαλακή στο τελευταίο μέρος του αγώνα. Ο Αυστραλός πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο αγώνα που ήταν κατά 2 δευτερόλεπτα πιο σύντομος από τον αντίστοιχο περσινό που είχε επιτευχθεί με ίδια γόμα ελαστικών. Σε συνέχεια της καταρρακτώδους βροχής το Σάββατο ο καιρός την Κυριακή ήταν στεγνός με θερμοκρασία περιβάλλοντος στους 28 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 37 βαθμούς Κελσίου.

ΜΑΡΙΟ ΙΣΟΛΑ – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Μετά από ένα απρόβλεπτο ξεκίνημα στο τριήμερο, ο αγώνας εξελίχθηκε ακριβώς όπως τον περιμέναμε, καθώς σχεδόν όλοι οι οδηγοί ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών. Ο Daniel Ricciardo έκανε άριστη χρήση μιας εναλλακτικής στρατηγικής και κέρδισε 12 θέσεις. Ο ταχύτερος γύρος που σημείωσε δεικνύει πόσο ταχύτερο είναι το φετινό σύνολο μονοθεσίου/ελαστικών παρά το γεγονός ότι η Μόντσα αποτελείται κυρίως από ευθείες».

 ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Hamilton

1m 23.488s

Ricciardo

1m 23.361s

Bottas
1m 23.722s
Verstappen

1m 24.351s

Vettel
1m 23.897s
Hamilton
1m 24.770s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
MEΣΗ
ΜΑΛΑΚΗ Hulkenberg 43
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Bottas-Vandoorne 33

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μια αλλαγής ελαστικών. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή στον 32ο γύρο, κάτι αναμενόμενο. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική, σταμάτησε 1 γύρο μετά το Hamilton και είδε τη καρό σημαία 5 δευτερόλεπτα μετά το νικητή. Αμφότεροι ακολούθησαν τη στρατηγική που είχαμε ξεκάθαρα επιλέξει ως νικητήρια πριν τον αγώνα.

Όπως ήταν αναμενόμενο σχεδόν όλοι οι οδηγοί επέλεξαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών: Πάρα πολύ μαλακή/μαλακή γόμα στο Ιταλικό Grand Prix. Νικητής ήταν ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton που πήρε προβάδισμα στη βαθμολογία με διαφορά 3 βαθμών. Ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo, που εκκινούσε από τη 16η θέση λόγω ποινών ακολούθησε εναλλακτική στρατηγική. Ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα και μετά έβαλε την πάρα πολύ μαλακή στο τελευταίο μέρος του αγώνα. Ο Αυστραλός πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο αγώνα που ήταν κατά 2 δευτερόλεπτα πιο σύντομος από τον αντίστοιχο περσινό που είχε επιτευχθεί με ίδια γόμα ελαστικών. Σε συνέχεια της καταρρακτώδους βροχής το Σάββατο ο καιρός την Κυριακή ήταν στεγνός με θερμοκρασία περιβάλλοντος στους 28 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 37 βαθμούς Κελσίου. ΜΑΡΙΟ ΙΣΟΛΑ – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Μετά από ένα απρόβλεπτο ξεκίνημα στο τριήμερο, ο αγώνας εξελίχθηκε ακριβώς όπως τον περιμέναμε, καθώς σχεδόν όλοι οι οδηγοί ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών. Ο Daniel Ricciardo έκανε άριστη χρήση μιας εναλλακτικής στρατηγικής και κέρδισε 12 θέσεις. Ο ταχύτερος γύρος που σημείωσε δεικνύει πόσο ταχύτερο είναι το φετινό σύνολο μονοθεσίου/ελαστικών παρά το γεγονός ότι η Μόντσα αποτελείται κυρίως από ευθείες». ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ - Hamilton 1m 23.488s Ricciardo 1m 23.361s - Bottas 1m 23.722s Verstappen 1m 24.351s - Vettel 1m 23.897s Hamilton 1m 24.770s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ MEΣΗ - - ΜΑΛΑΚΗ Hulkenberg 43 ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Bottas-Vandoorne 33 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μια αλλαγής ελαστικών. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή στον 32ο γύρο, κάτι αναμενόμενο. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική, σταμάτησε 1 γύρο μετά το Hamilton και είδε τη καρό σημαία 5 δευτερόλεπτα μετά το νικητή. Αμφότεροι ακολούθησαν τη στρατηγική που είχαμε ξεκάθαρα επιλέξει ως νικητήρια πριν τον αγώνα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.