Τατόϊ (σχεδόν) όπως παλιά
- Νέα διπλή νίκη για τον Νίκο Ζάχο.
- Φίλιππος Καλέσης και Γιάννης Ποτουρίδης μοιράστηκαν τις νίκες στην κατηγορία των Νέων.
- Οι πιο θεαματικές και ανταγωνιστικές κούρσες στο Τατόι ήταν αυτές του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου 2017.
Με μια ακόμη διπλή νίκη συνδύασε την έναρξη των αγώνων σε πίστα για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαιο 2017 ο Νίκος Ζάχος, καθώς επικράτησε στην Γενική κατάταξη και στους δύο αγώνες στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τατοΐου.
Στον πρωινό αγώνα με τον οποίο άνοιξε η αυλαία των αγώνων του 1ου γύρου του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, ο Νίκος Ζάχος προσπέρασε νωρίς τον poleman Φίλιππο Καλέση και οδήγησε με άνεση στην νίκη. Πίσω του τερμάτισε ο νεαρός οδηγός που προέρχεται από τα καρτ και το βάθρο συμπλήρωσε ο Μίλτος Κύρκος.
Το βάθρο των Νέων συμπλήρωσαν, πίσω από τον Καλέση, οι Στράτος Κυρλαγκίτσης και Παναγιώτης Ρουστέμης οι οποίοι ήταν πρωταγωνιστές στις πιο εντυπωσιακές μάχες μέσα στην πίστα με επαφές και εναλλαγές μεταξύ τους στις θέσεις που διεκδικούσαν.
Γιώργος Καμιτσάκης και Στάθης Κουκέας ακολούθησαν στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα για να βρεθούν έτσι αρκετά ψηλά ανάμεσα στους οδηγούς που είναι άνω των 30 ετών. Μπροστά τους βέβαια μέσα στον αγώνα είχε τερματίσει ο Γιάννης Ποτουρίδης, όμως τα 30 δευτερόλεπτα ποινής λόγω προσπέρασης υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας, τον έριξαν τελικά 9ο. Μπροστά του 8ος πέρασε έτσι ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ο οποίος αν και δεν είχε ένα ευχάριστο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο λόγω προβλημάτων στο αυτοκίνητό του, συγκέντρωσε σημαντικούς βαθμούς που τον διατηρούν ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου των Νέων.
Στον δεύτερο αγώνα η σειρά εκκίνησης ήταν αντεστραμμένη για τους έξι πρώτους, έτσι ο Γιώργος Καμιτσάκης απόλαυσε την pole position τη στιγμή που ο Νίκος Ζάχος ξεκινούσε έκτος. Χρειάστηκαν τέσσερις γύροι στον νικητή του πρώτου αγώνα να προσπεράσει τους αντιπάλους του και να διπλασιάσει τις νίκες του με το βάθρο να συμπληρώνεται από τον Μίλτο Κύρκο και τον Γιώργο Καμιτσάκη.
Στους Νέους ο Γιάννης Ποτουρίδης πήρε την νίκη με τον Χαραλαμπόπουλο να ακολουθεί δεύτερος και τον Ταξιάρχη Ασημακόπουλο να παίρνει μια σπουδαία τρίτη θέση.
Ανάμεσα σε εκείνους που ξεχώρισαν ήταν ο Στάθης Κουκέας που ως πρωτοεμφανιζόμενος σε αγώνες έδειξε σημάδια ταχύτητας τα οποία όταν συνδυαστούν με εμπειρία θα μπορούν ίσως να του δώσουν και καλύτερες θέσεις, βαθμολογικά.
Οι δύο αγώνες του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου 2017 ήταν αναμφίβολα οι πιο ενδιαφέροντες και θεαματικοί όλων των κατηγοριών στο αεροδρόμιο του Τατοΐου. Έντονες μονομαχίες ανάμεσα στους πρωταγωνιστές, διεκδικήσεις σχεδόν για κάθε θέση ανάμεσα στους οδηγούς, τζαρτζαρίσματα και προσπεράσεις και πάνω από όλα άριστο κλίμα μεταξύ των συμμετεχόντων, καθώς με την καρό σημαία τελείωνε και οποιαδήποτε… κόντρα.
FORMULA GLORIA
Οι θεατές πάντως αποζημιώθηκαν όσον αφορά τον ήχο των αυτοκινήτων από την κατηγορία Formula με τα μονοθέσια της Formula Gloria. Δύο διαφορετικοί νικητές και εκεί, καθώς στην 1η κούρσα μια μικρή έξοδος του Σάκη Συνιώρη, έστειλε τον δέκα φορές πρωταθλητή μοτοσυκλέτας χαμηλά στην κατάταξη με αποτέλεσμα το πεδίο να μείνει ελεύθερο για τον Χάρη Βακιρτζόγλου. Στην δεύτερη κούρσα, όπου εκκίνησαν μόλις τέσσερα από τα επτά μονοθέσια, ο Σάκης Συνιώρης απέφυγε τα λάθη και χωρίς να πιεστεί ιδιαίτερα επιβεβαίωσε το ρόλο του φαβορί. Ρόλος που προέκυψε από το γεγονός πως το μονοθέσιο που είχε στη διάθεσή του ήταν αρκετά πιο εξελιγμένο από τα υπόλοιπα έξι του αγώνα.
SPORT GT T
Οι συμμετοχές των κατηγοριών Sport, GT και Τουρισμού αγωνίστηκαν σε δύο ενοποιημένες κούρσες με μεγάλο ενδιαφέρον και ένταση μέχρι και το φινάλε. Νικητής και στις δύο ήταν ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra Cosworth) που πήρε έτσι δύο νίκες για την κατηγορία GT. Το ίδιο, δύο νίκες δηλαδή, αλλά για την κατηγορία Sport, έκανε και ο Παναγιώτης Κωστόγιαννης (Citroen Saxo VTS) που ήταν δεύτερος πίσω από τον Κεχαγιά κινούμενος ταχύτατα και έχοντας ξεκινήσει από την pole position του αγώνα. Μοναδική αλλαγή στα δύο βάθρα του αγώνα αφορούσε τους νικητές της κατηγορία Τουρισμού που και στις δύο περιπτώσεις βρέθηκαν στην τρίτη θέση του ενοποιημένου αγώνα. Αρχικά ήταν ο Βασίλης Στάγιας (Citroen Saxo Kit Car) και στη συνέχεια ο «Κανέλος» (Peugeot 106 S16).
FORMULA SALOON
Οι κατηγορίες στις οποίες έγινε ένας αγώνας ήταν η Formula Saloon και αυτή των ιστορικών. Στην πρώτη ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi EVO IX) έκανε «περίπατο» όντας ο ταχύτερος σε όλα τα σκέλη του αγώνα που συμμετείχε, για να φτάσει τελικά να γυρίσει την πίστα σε χρόνο 1:42.293 που ήταν ο καλύτερος από όσους κατεγράφησαν και τις δύο ημέρες του αγώνα. Πίσω του βρέθηκαν οι Κωνσταντίνος Οικονομόπουλος (Honda Civic Type-R) και Ουίλιαμ Καμπέρος (Ford Escort).