Τέσσερις κατηγορίες, 6 συναρπαστικοί αγώνες! (upd)
Δύο εντελώς ανοιχτοί και απρόβλεπτοι αγώνες του Ενιαίου με 15 Skoda Fabia, δύο αναμετρήσεις των εντυπωσιακών αυτοκινήτων Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού και από ένας αγώνας των «εκρηκτικών» Formula Saloon και των άρτιων Ιστορικών συνθέτουν τη μεγάλη γιορτή, που θα είναι η επιστροφή μετά από δυόμισι χρόνια του αναζωογονημένου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων στην πίστα των Μεγάρων, αύριο 3 Δεκεμβρίου 2017!
Οι Κατηγορίες Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού και Formula Saloon ήταν παρούσες την ανοιξιάτικη και πασχαλινή 20ή Απριλίου του ’15 στον τελευταίο αγώνα Ταχύτητας που φιλοξένησε το αττικό αυτοκινητοδρόμιο, όμως για τον τελευταίο αγώνα θεσμού με Ενιαία αυτοκίνητα στα Μέγαρα θα πρέπει κανείς να ανατρέξει δέκα χρόνια πίσω, στον Νοέμβριο του 2007, στο τότε έπαθλο του Nissan Note Challenge Cup.
Εκείνη τη βροχερή ημέρα, με ιδιαίτερα περίτεχνο τρόπο στην ολισθηρή άσφαλτο, νικητής του αγώνα είχε αναδειχθεί ο Βασίλης Ζάχος. Μια δεκαετία αργότερα, ο αδελφός του, Νίκος Ζάχος, πηγαίνει στα Μέγαρα ως πρωταθλητής του αναγεννημένου θεσμού του ΣΟΑΑ με τα Skoda Fabia – όμως αυτό δεν σημαίνει ότι ο αγώνας θα είναι μια «τυπική διαδικασία»!
Οι δύο αναμετρήσεις στην Τρίπολη όχι μόνο άφησαν ανοιχτούς -αγωνιστικούς, πάντοτε- «λογαριασμούς» για τον αγώνα των Μεγάρων, αλλά απέδειξαν ξανά πόσο εντυπωσιακό είναι το αποτέλεσμα όταν πρώην οδηγοί του Karting μεταφέρουν την αγωνιστική τους παιδεία στο σιρκουί της Ταχύτητας και διαγωνιζόμενοι σε οξυδέρκεια, ένστικτο και τεχνική ικανότητα στο στήσιμο ίδιων αυτοκινήτων, βγάζουν όλο τους το ταλέντο σε μάχες σώμα-με-σώμα!
Έτσι, δεν τίθεται καμία αμφιβολία ότι οι αγώνες της Κυριακής στα Μέγαρα θα προσθέσουν άλλη μια σημαντική σελίδα στην Ιστορία του θεσμού του Ενιαίου στη συγκεκριμένη πίστα, η οποία ειδικά τις δεκαετίες του 1990 και του 2000 φιλοξένησε ορισμένες από τις πιο φαντασμαγορικές αναμετρήσεις είτε με τα Citroen AX και ZX Volcane, είτε με τα Seat Ibiza, τα Peugeot 106 Rallye ή τα Seat Leon!
Κι έπειτα από τα μικρά αλλά ζωηρά Skoda Fabia, η δράση θα περάσει σε πιο ισχυρά αυτοκίνητα, με εξαιρετικά ποιοτικούς οδηγούς στα μπάκετ τους: από τα Peugeot 106, Renault Clio, Citroen Saxo και Opel Kadett της Κατηγορίας Τουρισμού, στα Ford RS500 και Sierra Cosworth και τη BMW M3 E30 της Κατηγορίας Μεγάλου Τουρισμού.
Η συνέχεια θα βρει στην πίστα τα πιο «ελεύθερων» και εντυπωσιακών προδιαγραφών Ferrari 458 Challenge, Alfa Romeo 156 (πρώην ETCC), Ford Escort Mk2 Turbo, VW Golf, Honda Civic και Audi A3 της Κατηγορίας Formula Saloon, και μετά οκτώ κορυφαία του παρελθόντος Ιστορικά αυτοκίνητα -Ford Escort, Porsche 911, BMW 2002, Opel Kadett, Suzuki Swift, Fiat Ritmo- με ισάριθμους ικανότατους οδηγούς.
Το ωράριο του αγώνα
Οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Αττικής θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν το θέαμα της επιστροφής της Ταχύτητας στα Μέγαρα χωρίς μεγάλο κόστος, καθώς το Σωματείο Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), που διοργανώνει τον αγώνα σε συνεργασία με το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α., πήρε την απόφαση να κρατήσει το κόστος του εισιτηρίου στα μόλις 5 Ευρώ.
Την Κυριακή, μετά το warm-up (διάρκειας 10 λεπτών για κάθε κατηγορία), η ημέρα θα ανοίξει με τον πρώτο αγώνα του Ενιαίου στις 11:00 και της Κατηγορίας Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού στις 11:25. Στη συνέχεια, θα διεξαχθούν οι αγώνες της Formula Saloon και των Ιστορικών, και μετά οι δεύτερες αναμετρήσεις του Ενιαίου και της Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού. Η αγωνιστική δράση αναμένεται να τελειώσει στις 13:25, και οι απονομές θα γίνουν στην πίστα 30 λεπτά μετά την έκδοση των τελικών αποτελεσμάτων.
Οι δοκιμές
Στις Κατατακτήριες Δοκιμές σήμερα, ο Γιώργος Καμιτσάκης κέρδισε στα χιλιοστά του δευτερολέπτου την pole position του Ενιαίου, ενώ στις κατηγορίες τους κυριάρχησαν οι Γιώργος Κεχαγιάς (GT-Touring), Γιώργος Κατσαρός (Ιστορικά φωτό κάτω) και Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Formula Saloon).
Σε μια αρκετά ζεστή για την εποχή ημέρα, και χωρίς ορατή απειλή βροχής απ’ το συννεφιασμένο ουρανό, οι αγωνιζόμενοι βγήκαν αρκετά καλή την πρόσφυση της πίστας του αττικού αυτοκινητοδρομίου ενόψει του αυριανού 3ου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων, και μαζί 9ου & 10ου γύρου του Ενιαίου Πρωταθλήματος για το 2017.
Έπειτα από δύο περιόδους Ελεύθερων Δοκιμών, που τους επέτρεψαν να εγκλιματιστούν και να ρυθμίσουν τα αυτοκίνητά τους μετά τη μακρόχρονη απουσία της πίστας από το Πρωτάθλημα, οι οδηγοί έδωσαν στις Κατατακτήριες Δοκιμές μια συναρπαστική πρώτη ιδέα για τους έξι αγώνες της Κυριακής – που διοργανώνονται από τα Αθλητικά Σωματεία ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. και Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Ειδικά στην Κατηγορία του Ενιαίου, με τα ισοδύναμα Skoda Fabia 1.2 Turbo, η μάχη κρίθηκε υπέρ του Γιώργου Καμιτσάκη με διαφορά 54 χιλιοστών του δευτερολεπτου από τον Μίλτο Κύρκο, και 92 χιλιοστών από τον Νίκο Ζάχο! Δίπλα στον Ζάχο, στη δεύτερη σειρά, θα παραταχθεί ο Φίλιππος Καλέσης, ενώ την τρίτη σειρά θα καταλάβουν δύο ακόμα διεκδικητές του επάθλου Νέων οδηγών, ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και ο Γιάννης Ποτουρίδης.
Το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις την αναγέννηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, και η επιστροφή στα Μέγαρα είναι ένα κρίσιμο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση, ικανό να θέσει τις βάσεις για να μπει ο θεσμός σε τροχιά περαιτέρω ανέλιξης από τη νέα αγωνιστική χρονιά. Εξάλλου, με τέσσερις κατηγορίες και έξι αγώνες, και με 40 οδηγούς ικανούς για πολύ όμορφες μάχες και θέαμα, ο αγώνας των Μεγάρων είναι ό,τι καλύτερο για τους φίλους του motorsport το πρωινό αυτής της Κυριακής!