Νέα γενιά μοντέλων
Ο όμιλος PSA, δημιουργός της κατηγορίας των οχημάτων ελεύθερου χρόνου LAV (leisure activity vehicle), παρουσιάζει μία νέα γενιά μοντέλων με τα σήματα των μαρκών Peugeot, Citroën και Opel/Vauxhall.
Η συνέχιση της επιθετικής προϊοντικής πολιτικής του Ομίλου PSA, αποτελεί μέρος της θεμελιώδους στρατηγικής εξέλιξης των μοντέλων, βάσει του πλάνου με την ονομασία Push to Pass
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα εξέλιξης 3 μοντέλων το οποίο αντανακλά τη πολιτική διαφοροποίησης στην τοποθέτηση των μαρκών Peugeot, Citroën και Opel/Vauxhall
Η νέα πλατφόρμα προέρχεται από το πάτωμα με κωδικό EMP2 και συναρμολογείται σε δύο εργοστάσια. Το Vigo στην Ισπανία και το Mangualde στην Πορτογαλία.
Πρωτοπόρος και διαχρονικά κυρίαρχος στην κατηγορία των οχημάτων ελεύθερου χρόνου (LAV) στην Ευρώπη, ο Όμιλος PSA στοχεύει στην εδραίωση της ηγετικής του θέσης, δίνοντας νέα διάσταση στη γκάμα των προϊόντων του, και παρουσιάζοντας τρία νέας γενιάς μοντέλα σχεδιασμένα έτσι ώστε να τονίζουν την έντονη διαφοροποίηση της μάρκας που ανήκει το καθένα.
Η νέα γκάμα προϊόντων προέρχεται από ένα ενιαίο αναπτυξιακό πρόγραμμα που στοχεύει στην αύξηση της αποδοτικότητας των επενδύσεων και των πόρων που διατίθενται για την ανάπτυξη οχημάτων, και ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών αλλά και στις διαφορετικές απαιτήσεις χρήσης.
Τα νέα αυτά μοντέλα εξελίχθηκαν πάνω σε μία ιδιαίτερα καινοτόμο πλατφόρμα, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι θα αποτελέσουν το πρότυπο στην κατηγορία των ‘LAV’, σε τομείς όπως είναι η οικονομία, η ευελιξία, η άνεση αλλά και η ασφάλεια.
Εξελιγμένα με βάση την πλατφόρμα/πάτωμα με κωδικό EMP2, τα νέα μοντέλα θα ενσωματώνουν τελευταίας γενιάς τεχνολογίες, τόσο στον τομέα των κινητήρων όσο και των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Η γκάμα των νέων μοντέλων θα προσφέρει στους πελάτες της κατηγορίας ότι πιο εξελιγμένο διατίθεται σήμερα στην αγορά, από πλευράς ευχαρίστησης, δυνατοτήτων διαμόρφωσης και χωρητικότητας πορτμπαγκάζ. Για να καλύψουν όλο το φάσμα των αναγκών των πελατών της συγκεκριμένης κατηγορίας, τα νέα μοντέλα θα διατίθενται σε δύο μήκη, σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις για το καθένα.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός των νέων LAVs διακρίνεται για τις απόλυτα ισορροπημένες αναλογίες και τις δυναμικές γραμμές του, με κύριο χαρακτηριστικό το ψηλό και κοντό καπό, που προσφέρει την απαραίτητη νότα στιβαρότητας και ασφάλειας, ενσωματώνοντας παράλληλα και τα στιλιστικά γνωρίσματα της κάθε μάρκας.
Κάθε μοντέλο ξεχωρίζει επίσης και για τον εσωτερικό του σχεδιασμό που αντανακλά ξεκάθαρα το στυλ της μάρκας στην οποία ανήκει.
Τα νέα μοντέλα πρόκειται να παρουσιαστούν από τις αντίστοιχες μάρκες, τις προσεχείς μέρες.
Τα μοντέλα των τεσσάρων μαρκών θα κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις των εργοστασίων του Vigo (Ισπανία) και του Mangualde (Πορτογαλία). Για να ικανοποιηθούν οι στόχοι πωλήσεων της νέας γκάμας, τους επόμενους μήνες στη μονάδα του Vigo θα προστεθεί και μία 4η βάρδια, και μία 3η σε εκείνη του Mangualde.
Τα δύο εργοστάσια στη βιομηχανική ζώνη της Ιβηρικής, πέρα από το ότι πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές απόδοσης του Ομίλου PSA, έχουν υποστεί και ριζικές τροποποιήσεις ώστε να μπορούν να κατασκευάσουν τα νέα μοντέλα.
Οι βιομηχανικές καινοτομίες εστιάζονται στις μεθόδους αυτόματης αποθήκευσης στις πρέσες, στο γεωμετρικό ποιοτικό έλεγχο με τη μέθοδο της τεχνητής όρασης, τα συνεργαζόμενα ρομπότ (cobots), και το σύστημα πλήρους κατηγοριοποίησης (Full Kitting) και διανομής μέσω αυτοκινούμενων οχημάτων (SGVs), και εντάσσουν τα δύο εργοστάσια στην εποχή του “Factory 4.0”.
Στους επόμενους μήνες στις επιβατικές εκδόσεις των μοντέλων, θα προστεθούν και οι αντίστοιχες επαγγελματικές.
Με αφορμή την παρουσίαση, ο αντιπρόεδρος προγραμμάτων και στρατηγικής, Olivier Bourges, δήλωσε: “Με αυτή την ανταγωνιστική καινούργια γκάμα, προσφέρουμε στους πελάτες μας μία νέα γενιά οχημάτων LAV που ξεχωρίζουν τόσο για το ιδιαίτερο στυλ τους όσο και για τα χαρακτηριστικά τους. Πρόκειται επίσης και για την περίτρανη απόδειξη του πλάνου με την κωδική ονομασία ‘Push to Pass’: με βάση ένα και μοναδικό πάτωμα/πλατφόρμα, παρουσιάζουμε μερικά πολύ ιδιαίτερα και διαφορετικά μεταξύ τους μοντέλα, τα οποία ενσωματώνουν το DNA της κάθε μίας από τις μάρκες μας.”