Η ανάπτυξη της Seat συνεχίζεται
/ Η αυτοκινητοβιομηχανία τον Φεβρουάριο σημείωσε 39.900 πωλήσεις, 25,9% περισσότερες από τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους
/ Κατά τους δύο πρώτους μήνες του 2018, η SEAT πούλησε 78.800 αυτοκίνητα (+ 23,1%)
/ Η νέα μάρκα CUPRA κάνει την πρώτη της επίσημη παρουσίαση
/ Διεθνές ντεμπούτο του CUPRA e-Racer, του πρώτου 100% ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου τουρισμού στον κόσμο
/ Το SEAT Arona θα είναι το πρώτο SUV παγκοσμίως εξοπλισμένο με τεχνολογία CNG
Οι πωλήσεις SEAT σε παγκόσμιο επίπεδο συνεχίζουν να σημειώνουν άνοδο. Και τον Φεβρουάριο, η αυτοκινητοβιομηχανία διατήρησε την αυξητική πορεία των πωλήσεων της με 39.900 πουλήθεντα οχήματα, 25.9% περισσότερα από τον αντίστοιχο μήνα του 2017. Από την αρχή του έτους οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23.1% φτάνοντας τα 78.800 οχήματα.
Η SEAT διατηρεί πολύ υψηλό ρυθμό ανάπτυξης στις κύριες αγορές της. Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, η Ισπανία βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων με 17.100 πουληθέντα αυτοκίνητα (+18,1%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία με αύξηση πωλήσεων κατά 15.0% και 13.700 πουληθέντα αυτοκίνητα. Η SEAT αναπτύσσεται επίσης με έντονους ρυθμούς και εκτός Ευρώπης. Η Αλγερία παραμένει η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας από την αρχή του έτους με 4.700 πουληθέντα αυτοκίνητα ενώ οι πωλήσεις στο Ισραήλ αυξήθηκαν κατά 34.9% (2.100 αυτοκίνητα).
Ο SEAT Vice-President Sales and Marketing Wayne Griffiths τόνισε ότι «κατά τους δύο πρώτους μήνες του έτους σημειώθηκε σημαντική αύξηση των πωλήσεων. Είμαστε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες και κερδίζουμε συνεχώς μερίδιο σε στρατηγικές αγορές». Ο Griffiths πρόσθεσε ότι «το SEAT Arona είναι ένα πολύ δημοφιλές μοντέλο στην αγορά, όπως και τα Leon, Ibiza και Ateca. Επιπλέον, το λανσάρισμα της νέας μάρκας CUPRA θα έχει θετικό αντίκτυπο στη προσέλκυση νέων πελατών στο μέλλον».
CUPRA, μία μάρκα αφιερωμένη στους λάτρεις του αυτοκινήτου
Δύο ξεχωριστοί κόσμοι, SEAT και CUPRA, παρουσιάζονται δίπλα-δίπλα για να τραβήξουν τα βλέμματα των επισκεπτών της Έκθεσης. Η νέα μάρκα CUPRA κάνει την πρώτη της επίσημη παρουσίαση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Δημιουργήθηκε για να κατακτήσει τους λάτρεις του αυτοκινήτου που αναζητούν μία νεά έκφραση του αυθεντικού σπορ πνεύματος σε συνδυασμό με την εξατομίκευση, την φινέτσα και τις maximum επιδόσεις. Στοχεύει να κατακτήσει μία νέα κατηγορία πελατών που ενώ δεν επιλέγουν την luxury κατηγορία παράλληλα επιθυμούν να νοιώθουν ξεχωριστοί.
Ο Πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo δήλωσε ότι «η CUPRA αποτελεί ένα παράδειγμα της οργανωτικής αναδιάρθρωσης της SEAT, με στόχο την ενίσχυση της θέσης της ως μία ισχυρή εταιρία που καλύπτει όχι μόνο την δική της βασική δραστηριότητα, αλλά και νέες παράλληλες δραστηριότητες. Δύο σχετικά παραδείγματα είναι το ψηφιακό εργαστήριο SEAT Metropolis:Lab Barcelona και η XMOBA, μία εταιρεία που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στα πλαίσια του Mobile World Congress με αντικείμενο να εντοπίζει και να επενδύει σε επιχειρηματικά μοντέλα που σχετίζονται με το μέλλον της κινητικότητας». Ο Luca de Meo πρόσθεσε ότι «η SEAT διαφοροποιεί και επεκτείνει τις δραστηριοτήτες της στην ανάπτυξη νέων μοντέλων που μπορούν να είναι κερδοφόρα, ενισχύοντας παράλληλα την οικονομική της θέση».
CUPRA e-Racer, το πρώτο 100% ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρσιμού στον κόσμο
Η CUPRA στη Γενεύη παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Η νέα μάρκα παρουσιάζει ένα οικολογικό αγωνιστικό μοντέλο, το CUPRA e-Racer το πρώτο 100% ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού στον κόσμο. Το μοντέλο αυτό αποδεικνύει τη δέσμευση της CUPRA στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τις δεξιότητες που κληρονόμησε από τη SEAT Sport. Με αυτό το πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, η CUPRA στοχεύει στην ενίσχυση εναλλακτικών αγωνιστικών συστημάτων κίνησης.
«Το CUPRA e-Racer είναι ένα πραγματικό μοντέλο μηχανοκίνητου αθλητισμού που αποδίδει 300kW και έως 500kW στο μέγιστο της ισχύος», δήλωσε ο Dr. Matthias Rabe, Executive Vice-President for R&D. «Η πρόθεση του CUPRA e-Racer είναι να υπερβεί τις επιδόσεις της συμβατικής έκδοσης και να αποδείξει τις τεχνολογικές δυνατότητες CUPRA σε όλα τα επίπεδα».
Το CUPRA Ateca θα είναι ένα ακόμη highlight του περιπτέρου CUPRA αφού αυτό το αποκλειστικό SUV σηματοδοτεί την έναρξη της νέας μάρκας και αποτελεί ένα μοναδικό μοντέλο στη κατηγορία του.
SEAT Arona, το πρώτο CNG SUV
Ένα ακόμη μοντέλο SEAT που κάνει το ντεμπούτο του στη Γενεύη είναι το Ibiza 1.0 TGI FR, το οποίο επιβεβαιώνει τη δέσμευση της μάρκας στο συμπιεσμένο φυσικό αέριο ως ένα καθαρό και αποδοτικό εναλλακτικό καύσιμο. Εκτός απο το Ibiza 1.0 TGI FR, η SEAT περιλαμβάνει στη γκάμα CNG το Leon 1.4 TGI 110HP και Mii 1.0 68HP. Αυτά τα τρία μοντέλα, μαζί με το νέο Arona TGI, το πρώτο παγκοσμίως SUV με CNG, που το λανσάρισμα του έχει προγραμματιστεί για το τέλος του έτους, θα καθιερώσουν τη SEAT ως την εταιρεία του με την πιο ολοκληρωμένη γκάμα CNG εντός του Ομίλου Volkswagen. Η SEAT ενισχύει την τεχνολογία CNG, καθώς συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2: εκπέμπει κατά 85% λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε σύγκριση με τους κινητήρες ντίζελ, ενώ μειώνει τις εκπομπές CO 2 κατά 25%, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα.
SEAT, η πρώτη μάρκα στον κόσμο με ενσωματωμένη μουσική εφαρμογή Shazam στα οχήματά της
Η SEAT στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης παρουσιάζει τις τελευταίες εξελίξεις στη ψηφιοποίηση και συνδεσιμότητα, έτσι όπως αυτές προβλήθηκαν στα πλαίσια του Mobile World Congress 2018 στη Βαρκελώνη. Εξέχουσα θέση κατέχει η ανακοίνωση της ενσωμάτωσης της πιο δημοφιλούς μουσικής εφαρμογής Shazam στα μοντέλα SEAT. Με τη συνεργασία αυτή, η SEAT γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως που προσφέρει στους πελάτες της μέσω της εφαρμογής Shazam τη δυνατότητα να αναγνωρίσουν εύκολα και με απόλυτα ασφαλή τρόπο τα αγαπημένα τους τραγούδια μέσω του SEAT DriveApp για Android Auto. Η SEAT κάνει ένα ακόμα βήμα προς τον στόχο της, να προσφέρει στους οδηγούς εμπειρία απλή, εξατομικευμένη και κυρίως ασφαλή.