Η BMW 507 του Κωνσταντίνου
Ήταν ένα από τα πολλά και ωραία τετράτροχα του Κωνσταντίνου. Του τέως βασιλιά που αγαπούσε και τα αυτοκίνητα. Και είχε φυσικά τη δυνατότητα να τα αποκτήσει…
Όπως τούτη την περίφημη BMW 507 που εκποιείται τον επόμενο μήνα. Η 507 Roadster του 1959 είχε παραδοθεί την ίδια χρονιά στον τότε διάδοχο Κωνσταντίνο. Το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν εκείνο που ουσιαστικά άλλαξε την πορεία της BMW και την οδήγησε στην κατηγορία των κατασκευαστών πολυτελών μοντέλων.
Η ανοιχτή 507 -από μια είχαν και οι Elvis Presley, Fred Astaire, Ursula Andress, John Surtees, Hans Stuck και άλλοι πολλοί επώνυμοι- είναι δημιουργία του Albrecht Graf von Goertz, ενός Γερμανού αριστοκράτη που ήταν ταυτόχρονα και βιομηχανικός σχεδιαστής, επικεφαλής του τότε τμήματος design της BMW. Είχε προηγηθεί η 503, το πρώτο ευρωπαϊκό κάμπριο με ηλεκτρική οροφή, ενώ η 507 θεωρείται το κορυφαίο του μοντέλο και αυτή που καθιέρωσε τη βαυαρική εταιρεία ως κατασκευαστή σπορ μοντέλων πολυτελείας.
Η 507 είχε αρχικά προκύψει ως μια πιο προσιτή εναλλακτική πρόταση στη θρυλική, τότε και τώρα, Mercedes 300SL (την επονομαζόμενη και Gullwing στην έκδοση κουπέ της, λόγω του ότι οι πόρτες της άνοιγαν προς τα πάνω θυμίζοντας φτερά γλάρου) και ο στόχος ήταν να πουληθούν 2.500 μονάδες. Επειδή όμως η θεωρία δεν συμβαδίζει πάντα με την πράξη η τιμή της ήταν τελικά ιδιαίτερα υψηλή, με αποτέλεσμα να κατασκευαστούν μόλις 252, από τις οποίες οι 213 είναι της έκδοσης ΙΙ, σαν και αυτή του τέως βασιλιά.
Η οποία θα δημοπρατηθεί στις 11 Μαΐου στο Μονακό από τον οίκο Bonham’s και η τιμή της αναμένεται να φτάσει μέχρι και τα 2.600.000 ευρώ. Λόγω της σπανιότητάς της, της καλής κατάστασής της και φυσικά του γαλαζοαίματου παρελθόντος της…