Αντιμέτωπος με την πρόκληση
Λίγες μόλις ημέρες μετά τη συμμετοχή του στο Ράλλυ Φθιώτιδος, ο Ιορδάνης Σερδερίδης θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Ακρόπολις, σε έναν αγώνα στον οποίο επιστρέφει μετά από 3 χρόνια. Έχοντας στα χέρια του ένα Skoda Fabia R5 και τον Fred Miclotte να τον καθοδηγεί, ο Καβαλιώτης οδηγός θα τεθεί αντιμέτωπος με τους πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, ίσως στο πιο σκληρό ράλλυ του θεσμού. Ο αγώνας είναι πλέον τριήμερος, με τη δράση να ξεκινάει ουσιαστικά νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής με την υπερειδική διαδρομή στον Ιππόδρομο του Μαρκόπουλου κι ενώ θα έχει προηγηθεί η Πανηγυρική εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης το πρωί της ίδιας μέρας. Το μενού περιλαμβάνει επίσης άλλες 11 δοκιμασίες συνολικού μήκους 238 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Ο Σερδερίδης είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει τις τελευταίες ρυθμίσεις ενόψει του Ράλλυ Ακρόπολης σε διαδρομή της Φθιώτιδος, μένοντας ικανοποιημένος από τις δοκιμές: «Οι συνθήκες οδοστρώματος που συναντήσαμε στο τεστ ήταν παρεμφερείς με αυτές των ειδικών του Σαββάτου. Το τερέν ήταν ιδιαίτερα σκληρό και μας βοήθησε ώστε να στήσουμε κατάλληλα το Fabia.», ήταν τα λόγια του οδηγού, ο οποίος πρόσθεσε: «Στο πρόσφατο Ράλλυ Φθιώτιδος εξοικειωθήκαμε καλύτερα με το αυτοκίνητο, το οποίο στο Ακρόπολις θα οδηγήσουμε για δεύτερη φορά στο χώμα.» Αναφορικά με τις 12 δοκιμασίες του αγώνα, ο Παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC Trophy δήλωσε: «Στην 30άρα ειδική της Θήβας πρέπει να οδηγήσουμε συνετά. Είναι η πρώτη ουσιαστικά διαδρομή, εξαιρώντας την υπερειδική του Μαρκόπουλου και πρέπει να βγούμε αλώβητοι, καθώς το Ακρόπολις είναι μεγάλο. Το Σάββατο οι διαδρομές κρύβουν παγίδες και πονηρά σημεία, ενώ σίγουρα είναι υπέρ μας η γνώση των ειδικών της Κυριακής. Είχαμε αγωνιστεί σε αυτές στο Φθιώτιδος και είμαι αισιόδοξος πως την τελευταία μέρα θα μπορέσουμε να πιέσουμε έχοντας τη γνώση του δρόμου.»
Στον αγώνα δήλωσαν συμμετοχή 19 αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, τα περισσότερα των τελευταίων ετών σε Ράλλυ Ακρόπολις: «Ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος, καθώς όλοι οι αστέρες του ERC δίνουν το παρών στον αγώνα. Αρκετοί, μάλιστα από αυτούς συμμετείχαν και πέρυσι και γνωρίζουν καλύτερα από εμένα τα μυστικά του Ακρόπολις. Πρέπει να οδηγήσουμε έξυπνα, ώστε να επιβιώσουμε στις δύσκολες συνθήκες. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε στην πρώτη δεκάδα.», τόνισε ο Σερδερίδης.