F1: Η ώρα του Πριγκηπάτου

By  |  0 Comments

Η ολοκαίνουργια P Zero ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft), η οποία στις δοκιμές ήταν περίπου 1 δευτερόλεπτο ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο, στο Μονακό. Μαζί της θα είναι διαθέσιμες οι άλλες δυο πιο μαλακές γόμες στην γκάμα της Pirelli Formula 1: Η πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft) και η πολύ μαλακή (supersoft). Η διαδρομή στο Μονακό απαιτεί υψηλό επίπεδο μηχανικής πρόσφυσης αλλά καταπονεί λιγότερο απ’ όλες τις άλλες πίστες, τα ελαστικά. Η φημισμένη διαδρομή είναι ιδανικό πεδίο για τα πιο μαλακά, γρήγορα ελαστικά Formula 1, που υπάρχουν.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

 

·       Στο Μονακό προσπαθείς μέσω ρυθμίσεων να αποκομίσεις, όσο το δυνατόν περισσότερο πρόσφυση, από τα ελαστικά και την αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη. Πρόκειται για την πιο μικρή σε απόσταση και αργή σε ρυθμό, διαδρομή της χρονιάς (το πέταλο είναι η πιο αργή στροφή του πρωταθλήματος).

·       Η επιφάνεια της διαδρομής είναι ακάθαρτη και γλιστερή καθώς πρόκειται για δημόσιους δρόμους που ανοίγουν στην κυκλοφορία, κάποιες ώρες (την Παρασκευή δεν υπάρχει δράση, είναι συνέχεια ανοικτοί). Ο ρυθμός βελτίωσης του κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή ποικίλει.

·       Παραδοσιακά κυριαρχεί στο Μονακό, η στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών υπό φυσιολογικές συνθήκες. Μένει να δούμε αν η χρήση της εξαιρετικά μαλακής γόμας θα αλλάξει αυτή την τάση, με κάποιο τρόπο.

·       Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης είναι στα χαμηλότερα επίπεδα της σεζόν: Είναι μια εύκολη, για τα ελαστικά, διαδρομή.

·       Στο Μονακό τα προσπεράσματα είναι πάρα πολύ δύσκολα, οπότε οι κατατακτήριες δοκιμές έχουν καθοριστική σημασία. Υπάρχει λογικά μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που προφανώς θα επηρεάσει τη στρατηγική αγώνα, για τις ομάδες.

·       Ο καιρός είναι ευμετάβλητος αυτή την εποχή. Ο αγώνας σε βρεγμένο οδόστρωμα στο Μονακό, είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στη F1.

 

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

 “Δοκιμάσαμε την εξαιρετικά μαλακή γόμα στο Άμπου Ντάμπι και στη Βαρκελώνη. Απ’ αυτές τις δυο πίστες, το Άμπου Ντάμπι είναι πιο συγκρίσιμο με το Μονακό. Εκεί είδαμε ότι η εξαιρετικά μαλακή γόμα είναι 1 δευτερόλεπτο ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Μπορεί λοιπόν να δούμε μερικά ρεκόρ να σπάνε αυτό το Σαββατοκύριακο. Παραταύτα η εξαιρετικά μαλακή γόμα είναι κατάλληλη όχι μόνο για δοκιμές αλλά και για αγώνα. Έχει λοιπόν ενδιαφέρον να δούμε πως  θα προσαρμοστεί στις μοναδικές απαιτήσεις της διαδρομής του Μονακό και πως θα επηρεάσει τη στρατηγική. Η συλλογή όσο δυνατόν περισσότερων δεδομένων στις ελεύθερες δοκιμές, θα παίξει σημαντικό ρόλο. Οι οδηγοί έχουν επιλέξει από 8 έως 11 σετ εξαιρετικά μαλακής γόμας οπότε θα δούμε αρκετές προσπάθειες αυτό το Σαββατοκύριακο, αν φυσικά ο δρόμος είναι στεγνός.”

 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ;   

  • Η ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα κάνει ντεμπούτο ακριβώς δυο χρόνια αφότου φέραμε την μωβ πάρα πολύ μαλακή γόμα, επίσης στο Μονακό. Αμφότερες βαφτίστηκαν από τους φιλάθλους μας διαμέσου ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Υπάρχουν μερικά νέα δίχωρα κτίρια στα πιτ, τα οποία θα διευκολύνουν κάπως τη ζωή των μηχανικών.

Η ολοκαίνουργια P Zero ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft), η οποία στις δοκιμές ήταν περίπου 1 δευτερόλεπτο ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο, στο Μονακό. Μαζί της θα είναι διαθέσιμες οι άλλες δυο πιο μαλακές γόμες στην γκάμα της Pirelli Formula 1: Η πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft) και η πολύ μαλακή (supersoft). Η διαδρομή στο Μονακό απαιτεί υψηλό επίπεδο μηχανικής πρόσφυσης αλλά καταπονεί λιγότερο απ’ όλες τις άλλες πίστες, τα ελαστικά. Η φημισμένη διαδρομή είναι ιδανικό πεδίο για τα πιο μαλακά, γρήγορα ελαστικά Formula 1, που υπάρχουν. Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (*) Πρόσφυση ασφάλτου, κάθετη δύναμη, τραχύτητα ασφάλτου, καταπόνηση ελαστικών, πλευρικές δυνάμεις. • Στο Μονακό προσπαθείς μέσω ρυθμίσεων να αποκομίσεις, όσο το δυνατόν περισσότερο πρόσφυση, από τα ελαστικά και την αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη. Πρόκειται για την πιο μικρή σε απόσταση και αργή σε ρυθμό, διαδρομή της χρονιάς (το πέταλο είναι η πιο αργή στροφή του πρωταθλήματος). • Η επιφάνεια της διαδρομής είναι ακάθαρτη και γλιστερή καθώς πρόκειται για δημόσιους δρόμους που ανοίγουν στην κυκλοφορία, κάποιες ώρες (την Παρασκευή δεν υπάρχει δράση, είναι συνέχεια ανοικτοί). Ο ρυθμός βελτίωσης του κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή ποικίλει. • Παραδοσιακά κυριαρχεί στο Μονακό, η στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών υπό φυσιολογικές συνθήκες. Μένει να δούμε αν η χρήση της εξαιρετικά μαλακής γόμας θα αλλάξει αυτή την τάση, με κάποιο τρόπο. • Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης είναι στα χαμηλότερα επίπεδα της σεζόν: Είναι μια εύκολη, για τα ελαστικά, διαδρομή. • Στο Μονακό τα προσπεράσματα είναι πάρα πολύ δύσκολα, οπότε οι κατατακτήριες δοκιμές έχουν καθοριστική σημασία. Υπάρχει λογικά μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που προφανώς θα επηρεάσει τη στρατηγική αγώνα, για τις ομάδες. • Ο καιρός είναι ευμετάβλητος αυτή την εποχή. Ο αγώνας σε βρεγμένο οδόστρωμα στο Μονακό, είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στη F1. MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Δοκιμάσαμε την εξαιρετικά μαλακή γόμα στο Άμπου Ντάμπι και στη Βαρκελώνη. Απ’ αυτές τις δυο πίστες, το Άμπου Ντάμπι είναι πιο συγκρίσιμο με το Μονακό. Εκεί είδαμε ότι η εξαιρετικά μαλακή γόμα είναι 1 δευτερόλεπτο ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Μπορεί λοιπόν να δούμε μερικά ρεκόρ να σπάνε αυτό το Σαββατοκύριακο. Παραταύτα η εξαιρετικά μαλακή γόμα είναι κατάλληλη όχι μόνο για δοκιμές αλλά και για αγώνα. Έχει λοιπόν ενδιαφέρον να δούμε πως θα προσαρμοστεί στις μοναδικές απαιτήσεις της διαδρομής του Μονακό και πως θα επηρεάσει τη στρατηγική. Η συλλογή όσο δυνατόν περισσότερων δεδομένων στις ελεύθερες δοκιμές, θα παίξει σημαντικό ρόλο. Οι οδηγοί έχουν επιλέξει από 8 έως 11 σετ εξαιρετικά μαλακής γόμας οπότε θα δούμε αρκετές προσπάθειες αυτό το Σαββατοκύριακο, αν φυσικά ο δρόμος είναι στεγνός.” ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ; • Η ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα κάνει ντεμπούτο ακριβώς δυο χρόνια αφότου φέραμε την μωβ πάρα πολύ μαλακή γόμα, επίσης στο Μονακό. Αμφότερες βαφτίστηκαν από τους φιλάθλους μας διαμέσου ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης. • Υπάρχουν μερικά νέα δίχωρα κτίρια στα πιτ, τα οποία θα διευκολύνουν κάπως τη ζωή των μηχανικών.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.