F1: Η στρατηγική των ελαστικών στην Ισπανία

By  |  0 Comments

Οι περισσότεροι οδηγοί στην Ισπανία, ανάμεσά τους οι τρεις πρώτοι, ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής από μαλακή σε μέση γόμα. Είδαμε όμως και τακτικές δυο ακόμη και τριών αλλαγών, κατά τη διάρκεια του αγώνα των 66 γύρων.  

Οι συνθήκες ήταν άστατες με ήλιο, σταγόνες βροχής και αρκετό αέρα. Κατά συνέπεια ήταν δύσκολο να εκτιμήσεις την κατάσταση της πίστας, καθώς η διαθέσιμη πρόσφυση μεταβάλλονταν. Στη λήξη του αγώνα η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 17 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 26.

Ο νέος ασφαλτοτάπητας είχε ως αποτέλεσμα η πίστα να γίνει πιο γρήγορη. Οι επικεφαλής της κατάταξης, ήταν μέχρι και τέσσερα δευτερόλεπτα ταχύτεροι ανά γύρο σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς χρόνους. Επίσης ο ταχύτερος γύρος αγώνα βελτιώθηκε σημαντικά. Επιπλέον ήταν ο ταχύτερος αγώνας που έχει γίνει ποτέ στη σημερινή πίστα της Βαρκελώνης. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα και η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον πρώτο γύρο βοήθησε στη μείωση των επιπέδων φθοράς και θερμικής καταπόνησης.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Είδαμε διαφορετικές σκέψεις ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες για το αν η τακτική αγώνα έπρεπε να είναι μια ή δυο αλλαγές. Ήταν πολύ δύσκολο να γίνει εκτίμηση για τις συνθήκες στην πίστα από την αρχή του τριημέρου και η βροχή το βράδυ πριν τον αγώνα, δε βοήθησε. Οι γύροι που οριοθέτησε την κούρσα το αυτοκίνητο ασφαλείας, επηρέασαν, καθώς μειώθηκε η φθορά και η θερμική καταπόνηση σε ένα καθοριστικό σημείο του αγώνα.  Όσον αφορά στα ελαστικά δεν είχαμε καθόλου θέματα, κανένα σημάδι θερμικής παραμόρφωσης. Σημειώθηκαν ρεκόρ γύρων και ταχύτεροι γύροι ακόμη και από οδηγούς που χρησιμοποιούσαν για αρκετή απόσταση, ελαστικά μέσης γόμας Συνολικά σε όλες τις θέσεις της κατάταξης, οι διαφορές στο ρυθμό ήταν πολύ μικρές. Τώρα παραμένουμε στη Βαρκελώνη για το πρώτο τεστ εντός σεζόν. Αυτό περιλαμβάνει και δοκιμές εξέλιξης για τα ελαστικά του 2019 με τις McLaren, Force India.”

 ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Ricciardo

1m18.441s

Verstappen

1m20.603s

Sirotkin

1m22.680s

Vettel

1m19.128s

Hamilton

1m20.849s

Alonso

1m23.553s

Hamilton

1m19.133s

Perez

1m21.128s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ      

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
MEΣΗ Bottas 47
ΜΑΛΑΚΗ Vandoorne, Verstappen 34
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Sirotkin 22

 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με τακτική μιας αλλαγής εκίνησε με τη μαλακή γόμα και στον 26ο γύρο έβαλε τη μέση. Ο έτερος οδηγός της ομάδας Valtteri Bottas ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική, μπήκε όμως στα πιτ έξι γύρους νωρίτερα.

Οι περισσότεροι οδηγοί στην Ισπανία, ανάμεσά τους οι τρεις πρώτοι, ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής από μαλακή σε μέση γόμα. Είδαμε όμως και τακτικές δυο ακόμη και τριών αλλαγών, κατά τη διάρκεια του αγώνα των 66 γύρων. Οι συνθήκες ήταν άστατες με ήλιο, σταγόνες βροχής και αρκετό αέρα. Κατά συνέπεια ήταν δύσκολο να εκτιμήσεις την κατάσταση της πίστας, καθώς η διαθέσιμη πρόσφυση μεταβάλλονταν. Στη λήξη του αγώνα η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 17 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 26. Ο νέος ασφαλτοτάπητας είχε ως αποτέλεσμα η πίστα να γίνει πιο γρήγορη. Οι επικεφαλής της κατάταξης, ήταν μέχρι και τέσσερα δευτερόλεπτα ταχύτεροι ανά γύρο σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς χρόνους. Επίσης ο ταχύτερος γύρος αγώνα βελτιώθηκε σημαντικά. Επιπλέον ήταν ο ταχύτερος αγώνας που έχει γίνει ποτέ στη σημερινή πίστα της Βαρκελώνης. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα και η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον πρώτο γύρο βοήθησε στη μείωση των επιπέδων φθοράς και θερμικής καταπόνησης. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Είδαμε διαφορετικές σκέψεις ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες για το αν η τακτική αγώνα έπρεπε να είναι μια ή δυο αλλαγές. Ήταν πολύ δύσκολο να γίνει εκτίμηση για τις συνθήκες στην πίστα από την αρχή του τριημέρου και η βροχή το βράδυ πριν τον αγώνα, δε βοήθησε. Οι γύροι που οριοθέτησε την κούρσα το αυτοκίνητο ασφαλείας, επηρέασαν, καθώς μειώθηκε η φθορά και η θερμική καταπόνηση σε ένα καθοριστικό σημείο του αγώνα. Όσον αφορά στα ελαστικά δεν είχαμε καθόλου θέματα, κανένα σημάδι θερμικής παραμόρφωσης. Σημειώθηκαν ρεκόρ γύρων και ταχύτεροι γύροι ακόμη και από οδηγούς που χρησιμοποιούσαν για αρκετή απόσταση, ελαστικά μέσης γόμας Συνολικά σε όλες τις θέσεις της κατάταξης, οι διαφορές στο ρυθμό ήταν πολύ μικρές. Τώρα παραμένουμε στη Βαρκελώνη για το πρώτο τεστ εντός σεζόν. Αυτό περιλαμβάνει και δοκιμές εξέλιξης για τα ελαστικά του 2019 με τις McLaren, Force India.” ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Ricciardo 1m18.441s Verstappen 1m20.603s Sirotkin 1m22.680s Vettel 1m19.128s Hamilton 1m20.849s Alonso 1m23.553s Hamilton 1m19.133s Perez 1m21.128s - ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ MEΣΗ Bottas 47 ΜΑΛΑΚΗ Vandoorne, Verstappen 34 ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Sirotkin 22 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με τακτική μιας αλλαγής εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και στον 26ο γύρο έβαλε τη μέση. Ο έτερος οδηγός της ομάδας Valtteri Bottas ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική, μπήκε όμως στα πιτ έξι γύρους νωρίτερα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.