Θέαμα στο Valvoline Drift
Η φράση «με σύμμαχο τον καιρό» είναι προφανώς κλισέ στην περίπτωση όμως του 2ου Γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Valvoline Drift είναι απόλυτα ακριβής και δεν θα μπορούσε να γραφτεί διαφορετικά. Ηλιοφάνεια όσο πρέπει και κατά διαστήματα ένα ελαφρύ αεράκι συνοδευόμενο με λίγα σύννεφα για δροσιά ήταν ο καιρός που βίωσαν αθλητές, θεατές και οργάνωση το Σαββατοκύριακο 28 και 29 Απριλίου στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών.
Ο διοργανωτής Λ.Α.Μ.Σ. με την βοήθεια της Proaction στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, το φιλοξενών αυτοκινητοδρόμιο πρόσφερε όλα αυτά που έχει ανάγκη ένας αγώνας επιπέδου Πανελληνίου Πρωταθλήματος και όχι μόνο. Οι συμμετοχές έφτασαν τις 27, 20 στην κατηγορία Pro και 7 στην κατηγορία Street Legal σε αντίθεση με τον πρώτο αγώνα του Πρωταθλήματος όπου οι συμμετοχές ήταν 27 και 10 αντίστοιχα. Οι πρωταγωνιστές του πολύχρωμου θιάσου αν και λιγότεροι έδωσαν το παρόν δείχνοντας έμπρακτα πως ο θεσμός θα στηριχθεί, οι θεατές όμως θα μπορούσαν να είναι περισσότεροι. Το Σάββατο 28 Απριλίου η όρεξη των αθλητών για μάχη στα ελεύθερα περάσματα ήταν εμφανής αν και υπήρχε η δυσκολία της αρμονικής ένωσης δύο σημείων πριν τον τερματισμό, θέμα που έγκειται στην αρχιτεκτονική της διαδρομής. Και εξηγούμαστε, ο αγώνας ξεκινούσε πριν την κλειστή δεξιά Κ5, συνέχιζε στην ελαφρά αριστερή Κ6, στο εντυπωσιακό πέρασμα ενός S που σχηματίζουν η Κ7 και η Κ8 για να καταλήξει μετά από μια ευθεία και με πολλά χιλιόμετρα στην αρμονική ένωση της Κ9 με την παρατεταμένη Κ10 γεγονός που δυσκόλεψε αρκετά τους αθλητές.
Τα όποια εμπόδια ξεπεράστηκαν και η Κυριακή έφερε όλους τους αγωνιζόμενους πίσω από το τιμόνι των αγωνιστικών τους αλλά μπροστά στην αγωνιστική δυσκολία της διαδρομής. Οι κριτές αναγκάστηκαν να δώσουν πολλά μηδενικά με άπαντες να αναρωτιούνται αν είναι θέμα άγχους ή γενικής χαλάρωσης. Τα λάθη στο κοινώς ομολογούμενο δύσκολο σημείο αλλά και αρκετές έξοδοι παραλίγο να γίνουν αιτία μη συμπλήρωσης της 16αδας του προημιτελικού. Πάρα ταύτα υπήρξαν εξαιρετικά περάσματα από αρκετούς που φυσικά βαθμολογήθηκαν δεόντως.
Το σκηνικό άλλαξε ριζικά προς το θετικό από την 16αδα και προς τον μεγάλο τελικό με τους αθλητές να ξεπερνούν εαυτό προσφέροντας θέαμα, αρμονικά περάσματα και βεντάλιες λευκού καπνού πολλών δεκάδων μέτρων. Η τελική τετράδα με τους Τσιλιμπόνη Γιώργο (ΑΣΠΙΣ Ν. Ρύσιου) με BMW 3 E30 Drift, Χαντζαρά Χρήστο (ΑΛ. ΦΙΜΑ) με BMW 3 E36 Drift, Χάρκα Αναστάσιο (ΑΣΠΙΣ Ν. Ρύσιου) με BMW 320 E30 και Κυριακούδη Αποστόλη (START LINE) με Nissan Silvia S14A προέκυψε μετά από δυνατές μάχες, ισοπαλίες και επαναλήψεις που δοκίμασαν τις αντοχές των ελαστικών, αγωνιστικών και αθλητών.
Αργά το απόγευμα ο μικρός τελικός μεταξύ των Τσιλιμπόνη και Χαντζαρά ανέδειξε νικητή τον αθλητή της ΑΣΠΙΣ ο οποίος κατέκτησε άξια την 3 θέση. Το ίδιο εντυπωσιακά ήταν και τα περάσματα των δύο αθλητών στον μεγάλο τελικό. Οι μάχες τους ξεσήκωσαν όσους θεατές είχαν απομείνει και το 1-2 κρίθηκε στις λεπτομέρειες με τον Κυριακούδη (φωτογραφία) να υπερισχύει του Χάρκα κατακτώντας την 1η θέση.
Εντυπωσιακά ήταν και τα περάσματα των αθλητών της Street Legal οι οποίοι αφενός είχαν μια πιο επιεικής βαθμολογική μεταχείριση στο δύσκολο σημείο της διαδρομής αφετέρου αγωνίστηκαν μεμονωμένα και όχι σε δυάδες όπως στην Pro. Την τριάδα του βάθρου στην κατηγορία Street Legal αποτέλεσαν οι Φίστας Νίκος (ΑΣΠΙΣ Νέο Ρύσιο) με Nissan 350Z, Δήμος Σωτήρης με BMW 3 E30 Drift και τέλος ο Γρηγορίου Παναγιώτης (ΑΣΜΑ) με BMW 3 E38 Drift. Όσοι δεν μπόρεσαν να «καπνιστούν» λόγω απόστασης ή ειλημμένων υποχρεώσεων παρακολούθησαν εντυπωσιακά πλάνα από την sportaltv η οποία μεταδίδει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Valvoline Drift.
Η διοργάνωση του 3ου Γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Valvoline Drift είναι υποχρέωση της ΦΙ.Μ.Α. και θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο 2 και 3 Ιουνίου στον Μαραθώνα.