F1: Επιστροφή στο Hockenheim

By  |  0 Comments

Μετά από ένα χρόνο απουσίας το Hockenheim επιστρέφει στο ημερολόγιο της Formula 1 φιλοξενώντας το Γερμανικό Grand Prix. Μολονότι η σημερινή εκδοχή της πίστας δεν έχει καμία σχέση με την αρχική του 1930, όπου πήγαινες με τέρμα γκάζι, διατηρείται ένα κομμάτι του χαρακτήρα με τις μεγάλες ευθείες. Το νέο τμήμα, το ‘Motodrom’ είναι πιο τεχνικό, εκεί τα μονοθέσια αντιμετωπίζουν μια σειρά κλειστών στροφών μπροστά στις κατάμεστες κερκίδες.

 Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

 Ένα ακόμη βήμα στην επιλογή ελαστικών με το συνδυασμό μέσης, μαλακής και πάρα πολύ μαλακή γόμας. Αυτός ο συνδυασμός χρησιμοποιήθηκε για τελευταία φορά στην Κίνα και συνέβαλε στη δημιουργία μιας συναρπαστικής στρατηγικής μάχης.

·       Το Hockenheim αποτελείται κυρίως από αργές στροφές που συνδέουν μεταξύ τους τις ευθείες. Κυρίαρχο ρόλο παίζει η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα. Η προσεκτική διαχείριση των πίσω ελαστικών είναι σημαντική.

·       Η πιο απαιτητική για τα ελαστικά στροφή, είναι η «5» μια παρατεταμένη αριστερή.

·       Η επιφάνεια του οδοστρώματος είναι σχετικά λεία οπότε δεν περιμένουμε υψηλή φθορά ή θερμική καταπόνηση. Δεν είναι πολύ απλό να προσπεράσεις οπότε η στρατηγική των πιτ στοπ μπορεί να κάνει τη διαφορά.

·       Ο καιρός στη Γερμανία αυτή την εποχή είναι απρόβλεπτος, είναι πιθανό να έχουμε λιακάδα αλλά και βαριά βροχή.

·       Το 2016, όταν το Γερμανικό Grand Prix φιλοξενήθηκε για τελευταία φορά στο Hockenheim ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα πραγματοποιώντας 3 αλλαγές, με τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα.

 

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Η Γερμανία είναι εν μέρει ένα άγνωστο μέγεθος καθώς δεν έχει γίνει εκεί Grand Prix από το 2016. Στο ενδιάμεσο άλλαξαν πολλά στα μονοθέσια αλλά και στην γκάμα ελαστικών ενώ σε μεγάλο βαθμό το Hockenheimring παρέμεινε ίδιο. Ακόμη μια φορά αποφασίσαμε ν’ αφήσουμε ένα κενό στη γκάμα ελαστικών που επιλέξαμε ώστε η διαφορά απόδοσης να είναι ίση ανάμεσα στις γόμες που φέραμε στον αγώνα. Αυτό συνέβαλε στην Κίνα, στο να έχουμε έναν σπουδαίο αγώνα με κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες στρατηγικές. Ελπίζουμε να συμβεί το ίδιο. Τα δεδομένα που θα μαζέψουν οι ομάδες στις ελεύθερες δοκιμές είναι πολύ σημαντικά. Επίσης πρέπει ν’ αξιολογήσουν πως θα αξιοποιήσουν καλύτερα τις διαθέσιμες γόμες.”

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ;     

  • Το Hockenheim και το Γερμανικό Grand Prix, που εμφανίζονται σποραδικά στο πρόγραμμα το τελευταίο διάστημα.
  • Ένα κενό ανάμεσα στις επιλεχθείσες γόμες για δεύτερη φορά φέτος μετά την Κίνα.
  • Όλοι οι πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος έχουν επιλέξει επτά σετ από την πάρα πολύ μαλακή γόμα (8 ο Daniel Ricciardo) αλλά διαφέρουν στις επιλογές τους στις πιο σκληρές γόμες
  • Δεν υπάρχει αγώνας Formula 2 ή GP3 στη Γερμανία πράγμα ασυνήθιστο για Ευρωπαϊκό GP.
  • Μετά από ένα χρόνο απουσίας το Hockenheim επιστρέφει στο ημερολόγιο της Formula 1 φιλοξενώντας το Γερμανικό Grand Prix. Μολονότι η σημερινή εκδοχή της πίστας δεν έχει καμία σχέση με την αρχική του 1930, όπου πήγαινες με τέρμα γκάζι, διατηρείται ένα κομμάτι του χαρακτήρα με τις μεγάλες ευθείες. Το νέο τμήμα, το ‘Motodrom’ είναι πιο τεχνικό, εκεί τα μονοθέσια αντιμετωπίζουν μια σειρά κλειστών στροφών μπροστά στις κατάμεστες κερκίδες. Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (*) Πρόσφυση ασφάλτου, κάθετη δύναμη, τραχύτητα ασφάλτου, καταπόνηση ελαστικών, πλευρικές δυνάμεις • Ένα ακόμη βήμα στην επιλογή ελαστικών με το συνδυασμό μέσης, μαλακής και πάρα πολύ μαλακή γόμας. Αυτός ο συνδυασμός χρησιμοποιήθηκε για τελευταία φορά στην Κίνα και συνέβαλε στη δημιουργία μιας συναρπαστικής στρατηγικής μάχης. • Το Hockenheim αποτελείται κυρίως από αργές στροφές που συνδέουν μεταξύ τους τις ευθείες. Κυρίαρχο ρόλο παίζει η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα. Η προσεκτική διαχείριση των πίσω ελαστικών είναι σημαντική. • Η πιο απαιτητική για τα ελαστικά στροφή, είναι η «5» μια παρατεταμένη αριστερή. • Η επιφάνεια του οδοστρώματος είναι σχετικά λεία οπότε δεν περιμένουμε υψηλή φθορά ή θερμική καταπόνηση. Δεν είναι πολύ απλό να προσπεράσεις οπότε η στρατηγική των πιτ στοπ μπορεί να κάνει τη διαφορά. • Ο καιρός στη Γερμανία αυτή την εποχή είναι απρόβλεπτος, είναι πιθανό να έχουμε λιακάδα αλλά και βαριά βροχή. • Το 2016, όταν το Γερμανικό Grand Prix φιλοξενήθηκε για τελευταία φορά στο Hockenheim ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα πραγματοποιώντας 3 αλλαγές, με τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα. MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Η Γερμανία είναι εν μέρει ένα άγνωστο μέγεθος καθώς δεν έχει γίνει εκεί Grand Prix από το 2016. Στο ενδιάμεσο άλλαξαν πολλά στα μονοθέσια αλλά και στην γκάμα ελαστικών ενώ σε μεγάλο βαθμό το Hockenheimring παρέμεινε ίδιο. Ακόμη μια φορά αποφασίσαμε ν’ αφήσουμε ένα κενό στη γκάμα ελαστικών που επιλέξαμε ώστε η διαφορά απόδοσης να είναι ίση ανάμεσα στις γόμες που φέραμε στον αγώνα. Αυτό συνέβαλε στην Κίνα, στο να έχουμε έναν σπουδαίο αγώνα με κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες στρατηγικές. Ελπίζουμε να συμβεί το ίδιο. Τα δεδομένα που θα μαζέψουν οι ομάδες στις ελεύθερες δοκιμές είναι πολύ σημαντικά. Επίσης πρέπει ν’ αξιολογήσουν πως θα αξιοποιήσουν καλύτερα τις διαθέσιμες γόμες.” ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ; • Το Hockenheim και το Γερμανικό Grand Prix, που εμφανίζονται σποραδικά στο πρόγραμμα το τελευταίο διάστημα. • Ένα κενό ανάμεσα στις επιλεχθείσες γόμες για δεύτερη φορά φέτος μετά την Κίνα. • Όλοι οι πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος έχουν επιλέξει επτά σετ από την πάρα πολύ μαλακή γόμα (8 ο Daniel Ricciardo) αλλά διαφέρουν στις επιλογές τους στις πιο σκληρές γόμες • Δεν υπάρχει αγώνας Formula 2 ή GP3 στη Γερμανία πράγμα ασυνήθιστο για Ευρωπαϊκό GP.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.