F1: Η στρατηγική των ελαστικών στη Βρετανία

By  |  0 Comments

Το Βρετανικό Grand Prix εξελίχθηκε σε μια έντονη μάχη στρατηγικής ανάμεσα στη Ferrari και στη Mercedes. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε δυο φορές στο τελευταίο μέρος του αγώνα το οποίο μετατράπηκε σε δυο σπριντ.

Η Ferrari και η Mercedes έκαναν διαφορετικές στρατηγικές επιλογές κατά τη διάρκεια του πρώτου αυτοκινήτου ασφαλείας. Η Ferrari επέλεξε να κάνει δεύτερη αλλαγή και να τοποθετήσει τη μαλακή γόμα: Πρόκειται για την μαλακότερη εκ των διαθεσίμων γομών στο συγκεκριμένο αγώνα. Εν τω μεταξύ οι οδηγοί της Mercedes έμειναν με τη μέση γόμα που είχαν βάλει στο μοναδικό τους πιτ στοπ ώστε να διατηρήσουν τη θέση τους στην προσωρινή κατάταξη του αγώνα.

Η θερμοκρασία οδοστρώματος φλέρταρε με τους 50 βαθμούς Κελσίου σε μια από τις ταχύτερες και απαιτητικές πίστες της χρονιάς, όσον αφορά στα ενεργειακά φορτία που ασκούνται στα ελαστικά. Όλες οι γόμες επέδειξαν απόδοση και αξιοπιστία στο 350o Grand Prix της Pirelli.

Η Pirelli θα παραμείνει στο Silverstone τις δυο επόμενες μέρες για δοκιμές εξέλιξης των ελαστικών του 2019, με τις Haas, Red Bull και Williams.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Παρακολουθήσαμε έναν συναρπαστικό και απρόβλεπτο Grand Prix με ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών όπου χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες. Οι πέντε πρώτοι στην τελική κατάταξη υιοθέτησαν πολύ διαφορετικές στρατηγικές που βασίζονταν στη μέση και στη μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Renault, Nico Hulkenberg κέρδισε έξι θέσεις και τερμάτισε 6ος αλλάζοντας μια φορά ελαστικά από μέση, σε σκληρή γόμα. Ο αγώνας προφανώς επηρεάστηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας δυο φορές. Αυτό οδήγησε σε επανεξέταση τις αρχικές στρατηγικές. Όλοι οι οδηγοί ήταν σε θέση να δώσουν μάχη από την εκκίνηση ως τον τερματισμό ανεξαρτήτως γόμας σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της σεζόν. Αυτό οδήγησε σ’ ένα συγκλονιστικό φινάλε που ανέδειξε την θεαματική φύση της Formula 1, στο  350ο Grand Prix της Pirelli.”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Hulkenberg

1m33.405s

Hamilton

1m31.245s

Vettel

1m30.696s

Sainz

1m34.602s

Bottas

1m31.377s

Raikkonen

1m30.795s

Raikkonen

1m32.135s

Ricciardo

1m31.589s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΜΑΛΑΚΗ Grosjean 26
MEΣΗ Ocon 33
ΣΚΛΗΡΗ Hulkenberg 32

 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΙΤ ΣΤΟΠ

H διπλή παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας, έκανε απρόβλεπτη τη στρατηγική αγώνα. Στο τέλος ο Sebastian Vettel κέρδισε με στρατηγική δυο αλλαγών. Εκκίνησε με τη μαλακή και μετά έβαλε τη μέση γόμα στον 20στο γύρο (ενόσω είχαμε πράσινη σημαία). Μετέπειτα στον 33ο γύρο υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας έβαλε ξανά τη μαλακή γόμα: Μια κίνηση που τον βοήθησε να κερδίσει στον αγώνα.

Το Βρετανικό Grand Prix εξελίχθηκε σε μια έντονη μάχη στρατηγικής ανάμεσα στη Ferrari και στη Mercedes. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε δυο φορές στο τελευταίο μέρος του αγώνα το οποίο μετατράπηκε σε δυο σπριντ. Η Ferrari και η Mercedes έκαναν διαφορετικές στρατηγικές επιλογές κατά τη διάρκεια του πρώτου αυτοκινήτου ασφαλείας. Η Ferrari επέλεξε να κάνει δεύτερη αλλαγή και να τοποθετήσει τη μαλακή γόμα: Πρόκειται για την μαλακότερη εκ των διαθεσίμων γομών στο συγκεκριμένο αγώνα. Εντωμεταξύ οι οδηγοί της Mercedes έμειναν με τη μέση γόμα που είχαν βάλει στο μοναδικό τους πιτ στοπ ώστε να διατηρήσουν τη θέση τους στην προσωρινή κατάταξη του αγώνα. Η θερμοκρασία οδοστρώματος φλέρταρε με τους 50 βαθμούς Κελσίου σε μια από τις ταχύτερες και απαιτητικές πίστες της χρονιάς, όσον αφορά στα ενεργειακά φορτία που ασκούνται στα ελαστικά. Όλες οι γόμες επέδειξαν απόδοση και αξιοπιστία στο 350o Grand Prix της Pirelli. Η Pirelli θα παραμείνει στο Silverstone τις δυο επόμενες μέρες για δοκιμές εξέλιξης των ελαστικών του 2019, με τις Haas, Red Bull και Williams. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Παρακολουθήσαμε έναν συναρπαστικό και απρόβλεπτο Grand Prix με ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών όπου χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες. Οι πέντε πρώτοι στην τελική κατάταξη υιοθέτησαν πολύ διαφορετικές στρατηγικές που βασίζονταν στη μέση και στη μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Renault, Nico Hulkenberg κέρδισε έξι θέσεις και τερμάτισε 6ος αλλάζοντας μια φορά ελαστικά από μέση, σε σκληρή γόμα. Ο αγώνας προφανώς επηρεάστηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας δυο φορές. Αυτό οδήγησε σε επανεξέταση τις αρχικές στρατηγικές. Όλοι οι οδηγοί ήταν σε θέση να δώσουν μάχη από την εκκίνηση ως τον τερματισμό ανεξαρτήτως γόμας σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της σεζόν. Αυτό οδήγησε σ' ένα συγκλονιστικό φινάλε που ανέδειξε την θεαματική φύση της Formula 1, στο 350ο Grand Prix της Pirelli.” ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Hulkenberg 1m33.405s Hamilton 1m31.245s Vettel 1m30.696s Sainz 1m34.602s Bottas 1m31.377s Raikkonen 1m30.795s - Raikkonen 1m32.135s Ricciardo 1m31.589s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΜΑΛΑΚΗ Grosjean 26 MEΣΗ Ocon 33 ΣΚΛΗΡΗ Hulkenberg 32 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΙΤ ΣΤΟΠ H διπλή παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας, έκανε απρόβλεπτη τη στρατηγική αγώνα. Στο τέλος ο Sebastian Vettel κέρδισε με στρατηγική δυο αλλαγών. Εκκίνησε με τη μαλακή και μετά έβαλε τη μέση γόμα στον 20στο γύρο (ενόσω είχαμε πράσινη σημαία). Μετέπειτα στον 33ο γύρο υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας έβαλε ξανά τη μαλακή γόμα: Μια κίνηση που τον βοήθησε να κερδίσει στον αγώνα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.