F1: Η τακτική των ελαστικών στην Αυστρία

By  |  0 Comments

Το Αυστριακό Grand Prix που ήταν αμφίρροπο, με κλειστές μάχες, επηρεάστηκε σημαντικά από τις θερμοκρασίες οδοστρώματος. Άγγιξαν τους 40 βαθμούς Κελσίου όντας υψηλότερες από τις προηγούμενες μέρες.  Αυτό οδήγησε σε παραμορφώσεις λόγω τοπικής υπερθέρμανσης τα ελαστικά κάποιων μονοθέσιων με αποτέλεσμα ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών.

Μολονότι οι πρώτοι δέκα οδηγοί στην τελική κατάταξη, ακολούθησαν διαφορετικές παραλλαγές στρατηγικής μιας αλλαγής, κάποια μονοθέσια πιο πίσω στην κατάταξη άλλαξαν δυο φορές ελαστικά. Επίσης καταγράψαμε ασυνήθιστα μεγάλο αριθμό εγκαταλείψεων λόγω μηχανικών προβλημάτων. Αυτό οδήγησε σε αλλαγή στη μάχη των τίτλων.

Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε στον εντός έδρας αγώνα για την ομάδα. Ήταν το μόνο από τα τέσσερα μονοθέσια εντός αρχικής 10αδας που εκκίνησε με πολύ μαλακή γόμα και τερμάτισε. Ο ταχύτερος γύρος αγώνα επετεύχθη στον προτελευταίο γύρο από το Kimi Raikkonen με Ferrari, που τερμάτισε 2ος.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Ήταν ένας ιδιαίτερα σκληρός αγώνας στη γρήγορη πίστα του Red Bull Ring με υψηλότερες θερμοκρασίες από τις προηγούμενες μέρες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία τοπικών παραμορφώσεων στα ελαστικά κάποιων μονοθέσιων – όχι ανάμεσα σ’ όσους ανέβηκαν βάθρο – που οδήγησε σε ποικιλία στρατηγικών μιας ή και δυο αλλαγών. Επίσης ως αποτέλεσμα σχεδόν όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν στο δεύτερο μέρος του αγώνα τη μαλακή γόμα: Το ελαστικό που φθείρονταν λιγότερο από τα άλλα διαθέσιμα. Διατηρούσε γόμα και θερμότητα αυτό το καθιστούσε πιο ανθεκτικό στις τοπικές παραμορφώσεις. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένας έντονος και συναρπαστικός αγώνας που προσέθεσε στην μάχη του πρωταθλήματος, καθώς οδεύουμε προς το Σίλβερστον την επόμενη βδομάδα.”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Raikkonen

1m06.957s

Hamilton

1m07.241s

Raikkonen

1m08.954s

Vettel

1m07.082s

Ricciardo

1m07.591s

Sirotkin

1m08.971s

Verstappen

1m07.442s

Ericsson

1m08.216s

Vettel

1m09.232s

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Magnussen 28
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Hartley 54
ΜΑΛΑΚΗ Verstappen, Raikkonen, Vettel 56

 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΙΤ ΣΤΟΠ

Ο Max Verstappen κέρδισε τον αγώνα με μια αλλαγή όπως το είχαμε προβλέψει. Εκκίνησε από την 4η θέση με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή γόμα στον 15ο γύρο. Οι υπόλοιποι οδηγοί στη 10αδα επίσης σταμάτησαν μια φορά, οι περισσότεροι όμως είχαν εκκινήσει με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Επιπλέον κάποια από τα κορυφαία μονοθέσια που δεν τερμάτισαν είχαν κάνει δυο αλλαγές προτού εγκαταλείψουν.

Το Αυστριακό Grand Prix που ήταν αμφίρροπο, με κλειστές μάχες, επηρεάστηκε σημαντικά από τις θερμοκρασίες οδοστρώματος. Άγγιξαν τους 40 βαθμούς Κελσίου όντας υψηλότερες από τις προηγούμενες μέρες. Αυτό οδήγησε σε παραμορφώσεις λόγω τοπικής υπερθέρμανσης τα ελαστικά κάποιων μονοθέσιων με αποτέλεσμα ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών. Μολονότι οι πρώτοι δέκα οδηγοί στην τελική κατάταξη, ακολούθησαν διαφορετικές παραλλαγές στρατηγικής μιας αλλαγής, κάποια μονοθέσια πιο πίσω στην κατάταξη άλλαξαν δυο φορές ελαστικά. Επίσης καταγράψαμε ασυνήθιστα μεγάλο αριθμό εγκαταλείψεων λόγω μηχανικών προβλημάτων. Αυτό οδήγησε σε αλλαγή στη μάχη των τίτλων. Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε στον εντός έδρας αγώνα για την ομάδα. Ήταν το μόνο από τα τέσσερα μονοθέσια εντός αρχικής 10αδας που εκκίνησε με πολύ μαλακή γόμα και τερμάτισε. Ο ταχύτερος γύρος αγώνα επετεύχθη στον προτελευταίο γύρο από το Kimi Raikkonen με Ferrari, που τερμάτισε 2ος. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Ήταν ένας ιδιαίτερα σκληρός αγώνας στη γρήγορη πίστα του Red Bull Ring με υψηλότερες θερμοκρασίες από τις προηγούμενες μέρες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία τοπικών παραμορφώσεων στα ελαστικά κάποιων μονοθέσιων – όχι ανάμεσα σ’ όσους ανέβηκαν βάθρο – που οδήγησε σε ποικιλία στρατηγικών μιας ή και δυο αλλαγών. Επίσης ως αποτέλεσμα σχεδόν όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν στο δεύτερο μέρος του αγώνα τη μαλακή γόμα: Το ελαστικό που φθείρονταν λιγότερο από τα άλλα διαθέσιμα. Διατηρούσε γόμα και θερμότητα αυτό το καθιστούσε πιο ανθεκτικό στις τοπικές παραμορφώσεις. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένας έντονος και συναρπαστικός αγώνας που προσέθεσε στην μάχη του πρωταθλήματος, καθώς οδεύουμε προς το Σίλβερστον την επόμενη βδομάδα.” ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Raikkonen 1m06.957s Hamilton 1m07.241s Raikkonen 1m08.954s Vettel 1m07.082s Ricciardo 1m07.591s Sirotkin 1m08.971s Verstappen 1m07.442s Ericsson 1m08.216s Vettel 1m09.232s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Magnussen 28 ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Hartley 54 ΜΑΛΑΚΗ Verstappen, Raikkonen, Vettel 56 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΙΤ ΣΤΟΠ Ο Max Verstappen κέρδισε τον αγώνα με μια αλλαγή όπως το είχαμε προβλέψει. Εκκίνησε από την 4η θέση με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή γόμα στον 15ο γύρο. Οι υπόλοιποι οδηγοί στη 10αδα επίσης σταμάτησαν μια φορά, οι περισσότεροι όμως είχαν εκκινήσει με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Επιπλέον κάποια από τα κορυφαία μονοθέσια που δεν τερμάτισαν είχαν κάνει δυο αλλαγές προτού εγκαταλείψουν.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.